quote:Jôh, volgens mij geniet Jahjah maar weinig steun onder de Marokkaanse jeugd.
Op maandag 20 oktober 2003 23:10 schreef Zweetbek het volgende:
De haat zit er goed in lees ik wel. Binnenkort straatgevechten tussen Marokkanen en Hollanders
quote:Daar moet je je niet op verkijken hoor
Op maandag 20 oktober 2003 23:12 schreef tvlxd het volgende:[..]
Jôh, volgens mij geniet Jahjah maar weinig steun onder de Marokkaanse jeugd.
Maar hele volle zalen trek ie niet
quote:Heb ik gelezen, en vind ik het te mager om daarvoor de kopman van de partij die de kiesdrempel in Belgie niet haalde, en op bijna geen steun in NL kan rekenen, te trakteren op een topic. Jouw commentaar sluit inhoudelijk goed aan in onderstaand topic. Ga ook eens in op de positieve dingen trouwens, of kan je alleen maar zeiken zoals de meesten? Of waren die er niet volgens jou?
Op maandag 20 oktober 2003 23:10 schreef dennisdotcom het volgende:
Als je de eerste post had gelezen had je gezien dat ik drie punten noem die me niet bevallen!
quote:Dat Amerika zijn verdiende loon kreeg omdat het de Arabische landen veel leed heeft aangedaan.Het lachen en juichen na de aanslagen moet men vooral in die context zien.
Op maandag 20 oktober 2003 23:05 schreef tvlxd het volgende:
Wat vond 'ie nou precies van '11 September'? Ik hoorde het citaat uit z'n boek, maar niet zijn reactie in de studio.
quote:Dat zal wel, ja.
Op maandag 20 oktober 2003 23:16 schreef schatje het volgende:[..]
Dat Amerika zijn verdiende loon kreeg omdat het de Arabische landen veel leed heeft aangedaan.Het lachen en juichen na de aanslagen moet men vooral in die context zien.
quote:Het enige positieve was dat hij er ook voorstander van was jongeren van 14 ("snotapen") te heropvoeden. Maar hij was er wel weer tegen opzich, omdat het volgens hem "gericht is tegen Marokkanen".
Op maandag 20 oktober 2003 23:16 schreef k_a_k het volgende:
Ga ook eens in op de positieve dingen trouwens, of kan je alleen maar zeiken zoals de meesten? Of waren die er niet volgens jou?
quote:Ik vond hem ook goed in het afkeuren van beledigende uitspraken jegens vrouwen, en dat ie het grotere cijfers-perspectief niet onder de tafel wou steken omdat vele in NL bezig zijn met een hetze die ook niks oplost en alleen maar tot meer polarisatie leidt.
Op maandag 20 oktober 2003 23:17 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Het enige positieve was dat hij er ook voorstander van was jongeren van 14 ("snotapen") te heropvoeden. Maar hij was er wel weer tegen opzich, omdat het volgens hem "gericht is tegen Marokkanen".
Verder had ie twijfels bij bepaalde cijfers, sprak ze dus niet tegen, en dat vind ik ook een gezonde houding. Want de politie wordt veel te onkritisch geanalyseert in dit proces in hoeverre ze soms provocerend bezig zijn.
Ook het standje richting die A'damse hoofdcomissaris vond ik terecht, want ik heb die man in Nova gezien vorige week en die was bepaald niet tactvol bezig als voorbeeldfiguur in een tijd dat juist kalmte gevraagd is, en niet zulke opruiende teksten.
Al met al heb ik weer niks schokkend gehoord. Maar ik zie dat je weer een keurig topic heb geopend waar iedereen weer lekker gaat schelden en kotsen. Goedzo.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:10 schreef Zweetbek het volgende:
De haat zit er goed in lees ik wel. Binnenkort straatgevechten tussen Marokkanen en Hollanders
quote:Hou eens op met dat toejuichen van geweld de hele tijd, achterlijke kutmongool
Op maandag 20 oktober 2003 23:27 schreef Zweetbek het volgende:
Die Abu lijkt me toch best een aardige knul. Vooral als ie met een massieve kogel om z'n nek in het zwembad jumpt
quote:Waar jij een integere filantroop ziet zien anderen een achterbakse narcistische super-ambitieuze opportunist...
Op maandag 20 oktober 2003 23:26 schreef k_a_k het volgende:[..]
>knip<
quote:Nou sorry, wist niet dat je boos werd
Op maandag 20 oktober 2003 23:32 schreef KreKkeR het volgende:[..]
[..]Hou eens op met dat toejuichen van geweld de hele tijd, achterlijke kutmongool
Abou Jahjah: 'Cohen moet signaal afgeven':
quote:Ik begrijp dit niet, volgens mij doet Cohen niet anders.
HILVERSUM (ANP) - Abou Jahjah, leider van de Arabisch-Europese Liga (AEL) wil dat burgemeester Cohen van Amsterdam het ,,signaal'' afgeeft dat hij in gesprek wil blijven met Marokkaanse jongeren in zijn stad. Dat zei hij in het tv-programma NOVA.Abou Jahjah zei dat hij het zorgwekkend vond te horen dat de Amsterdamse politiechef Van Riessen vorige week aankondigde Marokkaanse jeugd die overlast in de stad veroorzaakt keihard te willen aanpakken en dat de dialoog met hen voorbij is. ,,Cohen is iemand van de boel bij elkaar houden. Ik doe een oproep aan hem een signaal af te geven'', zei Abou Jahjah.
De AEL-leider benadrukte bovendien dat slechts een klein deel van de Marokkaanse jongeren overlast veroorzaakt. Hij waarschuwde de gemeenschap niet te criminaliseren.
quote:Filantroop? Quote mij even daarin s.v.p. Ik vind het knap dat jij weet wat ik zie in hem, aangezien ik daarover geen enkele uitspraak heb gedaan. Ik heb alleen even commentaar gegeven op die man zijn uitspraken en vind hem politiek gezien van generlei belang gezien de flop in Belgie en NL van die AEL.
Op maandag 20 oktober 2003 23:32 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Waar jij een integere filantroop ziet zien anderen een achterbakse narcistische super-ambitieuze opportunist...
Qua uitspraken zit ie op het randje. Ik zou eerder zeggen dat ie de andere kant van het verhaal laat zien, en daar hebben velen zichtbaar moeite mee. Hij is net zo eenzijdig als vele in dit topic die alles op Marokkanen gooien, maar hij zegt wel degelijk ook zinnige dingen.
quote:Ja, wié niet?
Op maandag 20 oktober 2003 23:46 schreef k_a_k het volgende:[..]
maar hij zegt wel degelijk ook zinnige dingen.
quote:Euh Fok!forum wel eens goed doorgespit? En heb je geen zin om echt te zoeken, bekijk dan de frontpage eens. Niet zo moeilijk om daar een antwoord op je vraag te vinden denk ik.
Op dinsdag 21 oktober 2003 00:28 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Ja, wié niet?
Alleen het aanschouwen van zijn gezicht doet de mythe van "Nuchter Nederland" al in zijn hempie zetten..
quote:Jahjah moet gewoon zijn muil houden. Wat een stuk smerig fascistisch-arabofiel hij is is nu wel duidelijk. En dan die 'oproep' aan Cohen ja... Ja Cohen doet niets anders dan pappen en nathouden maar dat is voor Jahjah niet genoeg. Jahjah wil dat Cohen zijn synagoge laat ombouwen naar Moskee en dat de A'damse politie iedere allochtone crimineel weer vrijlaat want het is de schuld vd racistische autochtoon dat ze opgepakt zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 23:42 schreef schatje het volgende:
Zullen we maar weer normaal doen??Abou Jahjah: 'Cohen moet signaal afgeven':
[..]Ik begrijp dit niet, volgens mij doet Cohen niet anders.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 21-10-2003 07:52]
Als extreem rechts in het nieuws komt nodigt Nova toch ook niet Glimmerveen uit? Maar goed, dat is Nova, een programma dat bij een PvdA voorstel een PvdA-er uitnodigt om het te verdedigen en bij een Kabinetsvoorstel een PvdA-er uitnodigt om het af te branden.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, dat is Nova, een programma dat bij een PvdA voorstel een PvdA-er uitnodigt om het te verdedigen en bij een Kabinetsvoorstel een PvdA-er uitnodigt om het af te branden.
quote:Ga liever op de rest van mijn verhaal in in plaats van selectief verontwaardigd te doen over één alinea.
Op dinsdag 21 oktober 2003 09:28 schreef Coone het volgende:![]()
![]()
Word jij niet heel erg moe van jezelf?
quote:Mat Herben en Jan Marijnissen mogen toch ook komen? Worden door velen ook eng en extreem gevonden.
Op dinsdag 21 oktober 2003 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom nodigen ze die extremist toch altijd uit en behandelen ze hem ook nog als volwaardig gesprekspartner? Hij heeft ondertussen toch wel redelijk duidelijk gemaakt dat hij niks anders is als een ordinaire oproerkraaier die er enge ideeën op nahoudt? Toen hij begon te lachen bij 9-11 had hij van mij direct uit de studie geschopt mogen worden. Ik kan me niet voorstellen dat de zich normaal gedragende allochtonen blij is dat die flapdrol namens hun praat.
Dat lachen bij 11 september vond ik niet meer dan logisch. Als ik te gast zou zijn en ik werd in verband gebracht met Marinus van der Lubbe had ik een glimlach ook niet kunnen onderdrukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |