Een leuk salaris, een kolare auto van de zaak (weer een nieuw woord geleerd denk ik, of komt het net als Wels alleen in de dikke van Banshee voor?), een vrouw importeren zijn voor mij nou niet echt voorbeelden van de plichten die een burger in een maatschappij als de Nederlandse heeft, een plusput is wel dat je jezelf kunt onderhouden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gebruikte zekers de verkeerde conlusie, het is wel een conclusie die toch een glimlach op mijn enclave toverdeYoussef, Meki, Bansheeboy, Mutant01 zijn inderdaad HET moslimkwartet van Fok! Dat weet toch iedereen ?
[..]
Ik ben een parasiet noch ben ik iemand die mijn plichten niet kent. Ik heb een nette baan met een kolare auto van de zaak en een leuk salaris, binnenkort komt mijn vrouw hierheen die ik gebruik laat maken van de integratiecursussen. Ik ken dus wel degelijk mijn plichten, maar net zo belangrijk zijn de rechten
[..]
Wat de holocaust er mee te maken heeft ? Moet je even het hele topic lezen. En wat betreft die uitdrukking, die is niet van toepassing op Mutant01 maar op die gast die ik quote
[..]
Kun je misschien nog een concreet voorbeeld noemen waar ik dat nog meer doe ?
[..]
Hoe moet ik mijn menselijkheid tonen ? Moet ik een naaktfoto van mezelf op internet zetten en dan hier linken ?
Een vrouw importeren uit MArokko is juist wel een goed voorbeeld van een recht dat ik gebruik. Ik vind het wel zwak dat je niet met argumenten en bronnen (quotes) kunt aantonen dat ik naar jou zeggen ontwijkend gedrag zou vertonenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een leuk salaris, een kolare auto van de zaak (weer een nieuw woord geleerd denk ik, of komt het net als Wels alleen in de dikke van Banshee voor?), een vrouw importeren zijn voor mij nou niet echt voorbeelden van de plichten die een burger in een maatschappij als de Nederlandse heeft, een plusput is wel dat je jezelf kunt onderhouden.
Een voorbeeld van je ontwijkende gedrag ga ik niet uitzoeken, iedereen die deze post lees weet waar ik op doel.
Iemand kan een goed debator zijn en tegelijkertijd een schurk, dus aan die opmerking van mij moet je geen waarde-oordeel zien wat betreft de ideologie van Abou JahJah. Dat is dus geen argument. Een hond als Hitler was ook een ontzettend sterke debatorquote:Een voorbeeld is bij dat je een aantal posts terug Abou een intelligente man noemt, de beste debator die je ooit geoord hebt.
Tamelijk positief voor een man die ook Marokkaanse Nederlanders in Irak doodwenst.
Het was ook maar een geintje, soms moet je eens iets met een korrel zout nemenquote:Je menselijkheid tonen heeft niets met naaktheid te maken en je hebt jezelf al meermaals beschreven als een marokkaan met ongetrimde baard dus ik kan me daar een voorstelling van maken.
Wat ik er zelf van vind is nagenoeg parallel/gelijk aan wat de Islam daarin opteertquote:Ik doelde op het feit wat jij van dit soort situatis vindt. Dus niet reageren met: Als goede moslim hoor ik dit, Als goede moslim vind ik dit, volgens de profeet was het zo, Allah is de enige die de waarheid weet etc.
Wat vindt de Jongen Bashee nu zelf van dit soort zaken, zonder eerst om raad te vragen bij onze Schepper.
Ik weet dat je goed op de hoogte bent wat je rechten zijn in Nederland (blijkbaar is dat in de stamcursus Nederlands voor beginners opgenomen, maar is men het hoofdstukje plichten vergeten), maar ik doelde op de plichten die je in Nederland hebt en daar vond ik een kolare auto en een importbruid nu niet echt een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een vrouw importeren uit MArokko is juist wel een goed voorbeeld van een recht dat ik gebruik. Ik vind het wel zwak dat je niet met argumenten en bronnen (quotes) kunt aantonen dat ik naar jou zeggen ontwijkend gedrag zou vertonen
[..]
Iemand kan een goed debator zijn en tegelijkertijd een schurk, dus aan die opmerking van mij moet je geen waarde-oordeel zien wat betreft de ideologie van Abou JahJah. Dat is dus geen argument. Een hond als Hitler was ook een ontzettend sterke debator
[..]
Het was ook maar een geintje, soms moet je eens iets met een korrel zout nemen
[..]
Wat ik er zelf van vind is nagenoeg parallel/gelijk aan wat de Islam daarin opteert
Dan stel ik je dezelfde vraag die ik eerder stelde (een maand geleden), maar tot op heden onbeantwoord is gebleven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik er zelf van vind is nagenoeg parallel/gelijk aan wat de Islam daarin opteert
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gebruikte zekers de verkeerde conlusie, het is wel een conclusie die toch een glimlach op mijn enclave toverdeYoussef, Meki, Bansheeboy, Mutant01 zijn inderdaad HET moslimkwartet van Fok! Dat weet toch iedereen ?
[..]
Ik ben een parasiet noch ben ik iemand die mijn plichten niet kent. Ik heb een nette baan met een kolare auto van de zaak en een leuk salaris, binnenkort komt mijn vrouw hierheen die ik gebruik laat maken van de integratiecursussen. Ik ken dus wel degelijk mijn plichten, maar net zo belangrijk zijn de rechten
[..]
Wat de holocaust er mee te maken heeft ? Moet je even het hele topic lezen. En wat betreft die uitdrukking, die is niet van toepassing op Mutant01 maar op die gast die ik quote
[..]
Kun je misschien nog een concreet voorbeeld noemen waar ik dat nog meer doe ?
[..]
Hoe moet ik mijn menselijkheid tonen ? Moet ik een naaktfoto van mezelf op internet zetten en dan hier linken ?
het trollende?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
de Moslimkwartet![]()
![]()
En dat recht moet heel snel worden afgeschaft!!!!!!!quote:Een vrouw importeren uit MArokko is juist wel een goed voorbeeld van een recht dat ik gebruik.
Als dat zou kunnenquote:Hoe sneller ik hier weg kan, hoe liever."
HET moslimkwartet Meki, je spelling is inderdaad waardeloos in zo'n beetje al je posts (op de lagere school zou ik me ervoor schamen), bovendien zou ik niet echt trots zijn om met dergelijke lieden in een adem genoemd te worden, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
de Moslimkwartet![]()
![]()
ik vind sommige uitspraken niet kunnenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
HET moslimkwartet Meki, je spelling is inderdaad waardeloos in zo'n beetje al je posts (op de lagere school zou ik me ervoor schamen), bovendien zou ik niet echt trots zijn om met dergelijke lieden in een adem genoemd te worden, maar dat terzijde.
Wat vind jij van Abou en zijn uitspraken Meki ?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
Maar kijk niemand komt voor Allochtonen op
behalve de AEL
De AEL heeft alleen als speerpunt de Arabieren binnen Europa, naar het schijnt zijn niet alle moslims arabier en er bestaan ook niet-islamitische allochtonen, wat te denken van chinezen of mensen uit het westen, noorden etc.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind sommige uitspraken niet kunnen
behalve de AEL
Zou Kirmizi zich nu niet buitengesloten voelen? Dadelijk krijgen we nog interne Fok!moslimfricties: de Turken tegen de Marokkanen.......quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
de Moslimkwartet![]()
![]()
Kirmizi zie ik de laatste dagen niet echt trouwens. Zou die dan toch de beste optie hebben gekozen om weg te gaan?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zou Kirmizi zich nu niet buitengesloten voelen? Dadelijk krijgen we nog interne Fok!moslimfricties: de Turken tegen de Marokkanen.......
De AEL komt ook niet op voor allochtonen , de AEL komt op voor extreme Arabische Moslims.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik vind sommige uitspraken niet kunnen
behalve de AEL
Er staan wat blauwe petten voor de deur bij Kirmi, dus die houdt zich rustig, vanmiddag zien we hem wel op tvquote:Op woensdag 10 november 2004 07:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kirmizi zie ik de laatste dagen niet echt trouwens. Zou die dan toch de beste optie hebben gekozen om weg te gaan?
Hij heeft de laatste dagen wel een aantal dingen op de frontpage gesubmit, maar op het forum zie ik hem niet sinds een week. Misschien is ie erachter gekomen dat hij daar zijn credo 'ken uw potentielen' beter kan uitoefenen.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kirmizi zie ik de laatste dagen niet echt trouwens. Zou die dan toch de beste optie hebben gekozen om weg te gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |