Mja, moord elkaar maar lekker af, is die zooi opgeruimt!quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Bovendien ben slimmer
Kijken of jij het zo fijn vindt als mensen het een overwinning vinden als JIJ doodgaat op het moment dat je je huidige werkzaamheden uitvoert.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:02 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Ik heb een IQ van 143 en ik ben het alleen eens met de uitspraak dat hij elke dode Nederlander, Amerikaan en Engelse als een overwinning ziet.
Ik had iemand die naar eigen zeggen een IQ van 143 heeft en daar graag over praat iets hoger ingeschat qua spelling (afmoorden?> uitmoorden, opgeruimt?> opgeruimd)quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:13 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Mja, moord elkaar maar lekker af, is die zooi opgeruimt!
Als je mij voorbeelden kunt antonen, ben ik de eerste die zijn woorden terugneemt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
Abou Jah Jah is de allochtone Wilders.
Da's dan weer een vooroordeel. Het gaat me erom dat ik tegen invasies etc. ben.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik had iemand die naar eigen zeggen een IQ van 143 heeft en daar graag over praat iets hoger ingeschat qua spelling (afmoorden?> uitmoorden, opgeruimt?> opgeruimd)
Een miskleuntje op het toetsenbord kan ik nog wel begrijpen, het zij je vergeven, maar dat jij van mening bent dat de Nederlanders daar alleen maar aan het uitmoorden zijn, heb je volgens mij niet echt gekeken naar het mandaat en de verrichtingen van de Nederlandse militairen die daar gestationeerd zijn.
Dat je tegen invasies bent daar heb ik vrede mee. Maar zeggen dat je elke dode nederlandse soldaat als een overwinning ziet vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:41 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Da's dan weer een vooroordeel. Het gaat me erom dat ik tegen invasies etc. ben.
Grappig genoeg zag ik in een andere topic een autochtone user precies hetzelfde posten als ik. Blijkbaar is deze mening toch niet alleen weggelegd voor de te-snel-op-hun-besneden-pik-getrapte-groep. (Gek overigens dat volgens jouw blijkbaar de vrouwen niet deze mening hebben... je gebruikt het woord pik).<- wat overigens zeer provoserend overkomt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je mij voorbeelden kunt antonen, ben ik de eerste die zijn woorden terugneemt.
Vooralsnog is alleen de te-snel-op-hun-besneden-pik-getrapte-groep in onze samenleving jouw mening toegedaan en een kernmerk daarvan is dat objectiviteit niet in hun vocabulaire voor komt.
Kom maar terug als je inhoudelijk kunt reageren Mutant (zoals je doorgaans wel doet).
Iemand met een hoog IQ gaat niet als een kip zonder kop reageren zoals je deed, ik heb mijn twijfels over je IQ, of het moet zijn dat dat tegenwoordig via een hacker opgeschroefd kan worden.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:41 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Da's dan weer een vooroordeel. Het gaat me erom dat ik tegen invasies etc. ben.
Ze schoppen allebei tegen een groep dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grappig genoeg zag ik in een andere topic een autochtone user precies hetzelfde posten als ik. Blijkbaar is deze mening toch niet alleen weggelegd voor de te-snel-op-hun-besneden-pik-getrapte-groep. (Gek overigens dat volgens jouw blijkbaar de vrouwen niet deze mening hebben... je gebruikt het woord pik).<- wat overigens zeer provoserend overkomt.
Het IS de allochtone Wilders, om het feit dat ze beide gewaagde uitspraken zeer luid en publiekelijk rondbazuinen. Wilders met "hoofddoekjes ik lust ze rauw" en "Marokkanen en Turken mogen er niet meer in". En abu jahjah met dit soort uitspraken. Vaak zijn beide ongefundeerd, of iig zo gefundeerd dat je het als achterlijk kunt beschouwen. Puur "publiciteits-gebrabbel" zoals dat heet. Beide extremen. Daar waar de een tegen de allochtone groep schopt, schopt de ander tegen de autochtone groep. In die zin is er niet veel verschil.
Jij maakt je toch schuldig aan verraad aangezien de Nederlandse soldaten in Irak zijn om orde te handhaven ten bate van de Irakezen in de Irakeze provincie Al Muthanna op bevel van de Nederlandse staat.quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
Abu heeft het ook niet over elke Nederlander, hij heeft het over een deel van.. (namelijk de Nederlandse soldaten) En Wilders heeft weldegelijk gezegd dat hij geen Marokkanen en Turken er meer in wil. Peren en Appels zijn niet alleen beide groen, maar het is ook nog familie van elkaar. Fruit is Fruit.
Wat een zinloze uitspraakquote:Op maandag 25 oktober 2004 17:52 schreef leejow het volgende:
De enige oplossing is abou jahjah lekker in fallujah dumpen met een broodtrommeltje en een flesje spa. Hij houd het niet tot morgenavond vol!
WTF, ik heb nergens mensen doodgewenst achterlijke ****. Lees posts eens voordat je het hebt over "all die moslims". Wie is hier nou ongeloofwaardig, je generaliseert er zelf op los, je beledigd een user, en je liegt ook nog over een user. En dat allemaal in 1 post. Wat kan mij het schelen of je nu wel of niet gelooft dat ik rechten studeer, serieus, dat zal mij een worst wezen. Je kan je excuses wel aanbieden, maar dat neem ik dan niet meer aan, in deze post ben je nu te ver gegaan. Misschien leer je nu eens posts te lezen in plaats van gelijk te reageren zonder te weten waar het over gaat. Zowel jij als Dr_Weird hebben een cursus lezen nodig, of in ieder geval een cursus posts analyseren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:46 schreef RigorMortis het volgende:
Soms begrijp ik niet wat al die moslims nou precies willen. Ga lekker emigreren naar een Moslimdictatuur als je hier zoveel ellende mee maakt. Het is toch te gek voor woorden dat een user als Mutant01, die zegt rechten te studeren, de soldaten in Irak dood wenst. Ongeloofwaardig, Mutant01! Kan later tegen je gebruikt worden! Je zal dan ook geen student rechten zijn, want dan had je beter geweten!
Meki daarentegen is nog het meest knuffelbaar.
Misschien moet je je daar eens voor openstellen en bereid zijn te luisteren, want nu gedraag je m.i. te welsquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:46 schreef RigorMortis het volgende:
Soms begrijp ik niet wat al die moslims nou precies willen.
Neen, wij willen optimaal gebruik maken van de democratie en onze rechten, en vooralsnog hebben we nog niet alles eruit gehaald wat er in zitquote:Ga lekker emigreren naar een Moslimdictatuur als je hier zoveel ellende mee maakt.
De wens is de vader van de gedachte zou ik maar zeggen, want mutant01 heeft dit nergens gezegd, het ontkennen van de holocaust is trouwens verboden in Nederland !quote:Het is toch te gek voor woorden dat een user als Mutant01, die zegt rechten te studeren, de soldaten in Irak dood wenst.
Het valt me nog wel mee dat je mijn naam en die van Youssef niet hebt genoemd, dan had je gelijk het Fok!kwartet in één post beledigdquote:Ongeloofwaardig, Mutant01! Kan later tegen je gebruikt worden! Je zal dan ook geen student rechten zijn, want dan had je beter geweten!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:46 schreef RigorMortis het volgende:
L-E-Z-E-Nquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:46 schreef RigorMortis het volgende:
Soms begrijp ik niet wat al die moslims nou precies willen. Ga lekker emigreren naar een Moslimdictatuur als je hier zoveel ellende mee maakt. Het is toch te gek voor woorden dat een user als Mutant01, die zegt rechten te studeren, de soldaten in Irak dood wenst. Ongeloofwaardig, Mutant01! Kan later tegen je gebruikt worden! Je zal dan ook geen student rechten zijn, want dan had je beter geweten!
En waar haal jij dit nieuws dat Abou Jahjah de politiek en Belgié verlaat? enne waar heen? wie wil hem hebben.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
L-E-Z-E-N
Hij vergelijkt G.Wilders met Abdou nog wat. En hij legt de uitspraken naast elkaar langs de meetlat.
In mijn optiek heeft Mutant01 gelijk, ze zijn beide extreem in hun uitlatingen. Alleen Wilders heeft het nog niet zover gebracht dat hij het wenselijk vondt dat er militairen dood gingen. Als hij dat gaat beweren dat is dat tevens zijn politieke doodsteek. Maar Abdou verlaat de politiek en binnenkort ook Belgie, daar hoeven we niet veel woorden meer aan vuil te maken.
Ergens wel jammer dat Abdou vertrekt, want ongeacht de uitspraken die hij deed had ik graag een moslimpartij gezien als gesprekspartner in de Nederlandse politiek. Abdou heeft binnen de kaders van de democratie zijn betoog willen houden (maar is tevens uitgekost door de mensen die hij zogenaamd zou behartigen). Wellicht ontstaat er een meer gematigde islamitische partij op de voorgrond de komende jaren. Want met 1 miljoen islamitische mensen verbaasd mij dit nog steeds dat ze geen ingang hebben gevonden in ons politieke stelsel. (of is de verdeeldheid tussen moslims zo groot).
Abou Jahjah wil terug naar Libanonquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:49 schreef pegakemi het volgende:
En waar haal jij dit nieuws dat Abou Jahjah de politiek en Belgié verlaat? enne waar heen? wie wil hem hebben.
Sta en de jouw genoemden bekend als het Fok-kwartet?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien moet je je daar eens voor openstellen en bereid zijn te luisteren, want nu gedraag je m.i. te wels
[..]
Neen, wij willen optimaal gebruik maken van de democratie en onze rechten, en vooralsnog hebben we nog niet alles eruit gehaald wat er in zit
[..]
De wens is de vader van de gedachte zou ik maar zeggen, want mutant01 heeft dit nergens gezegd, het ontkennen van de holocaust is trouwens verboden in Nederland !
[..]
Het valt me nog wel mee dat je mijn naam en die van Youssef niet hebt genoemd, dan had je gelijk het Fok!kwartet in één post beledigd
Je gebruikte zekers de verkeerde conlusie, het is wel een conclusie die toch een glimlach op mijn enclave toverdequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Sta en de jouw genoemden bekend als het Fok-kwartet?
Ik dacht toch echt dat Allah tegen sex met ongehuwden was en homofilie, maar jij maakt daar blijkbaar geen probleem van,maar misschien gebruik ik de verkeerde conclusie.
Ik ben een parasiet noch ben ik iemand die mijn plichten niet kent. Ik heb een nette baan met een kolare auto van de zaak en een leuk salaris, binnenkort komt mijn vrouw hierheen die ik gebruik laat maken van de integratiecursussen. Ik ken dus wel degelijk mijn plichten, maar net zo belangrijk zijn de rechtenquote:Jij wilt optimaal gebruik maken van de democratie en de rechten, heel slim ben je 'vergeten' om het woord plichten te gebruiken, maar jezelf zien als een parasiet zal inderdaad de integratie bevorderen, ga zo door!
Wat de holocaust er mee te maken heeft ? Moet je even het hele topic lezen. En wat betreft die uitdrukking, die is niet van toepassing op Mutant01 maar op die gast die ik quotequote:De wens is vader van de gedachte? Ik hoop dat je het verkeerd hebt opgeschreven, anders zal mutant dat niet zo leuk vinden denk ik dat hij wordt afgeschilderd als iemand die de Nederlanders in Irak het liefst dood ziet, wat heeft de holocaust er uberhaupt mee te maken?
Kun je misschien nog een concreet voorbeeld noemen waar ik dat nog meer doe ?quote:Wederom (is niet de eerste keer) dat een door jou geroemd persoon op geen enkele manier door jou tegengesproken wordt. Nergens neem jij afstand van de uitspraken van Abou en je reageert weer zo selectief als het maar zijn kan. Deze post zul je ook wel weer ' over het hoofd zien'.
Hoe moet ik mijn menselijkheid tonen ? Moet ik een naaktfoto van mezelf op internet zetten en dan hier linken ?quote:Bewijs eens het tegendeel zou ik zeggen en toon je menselijkheid (en kom niet weer met Allah aandwepen, ik wil horen wat je er ZELF van vindt.
hahahahahquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe moet ik mijn menselijkheid tonen ? Moet ik een naaktfoto van mezelf op internet zetten en dan hier linken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |