abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14086901
Ik vind het maar goor hoor
Kusje
pi_14086925
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:22 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Ik heb mijn haar nu al 2 weken niet gewassen

pi_14086934
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:37 schreef Manweth het volgende:
Ik vind het maar goor hoor
Ik ook .
pi_14087271
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb eens gehoord dat je talgproductie enzo zich vanzelf herstelt als je gewoon je haar niet meer wast, dus geen shampoo ed meer gebruikt. Eerst is het dan een tijdje vet, maar dat zou dan over moeten gaan en dan krijg je er heel mooi haar voor terug. Ik ben er maar eens aan begonnen, maar god wat is dat vet zeg en nou ben ik benieuwd of dat nog weggaat? Dus...weet iemand er meer over?
klopt. maar het kost een paar maanden.
int begin heb ik mn dreads 4 maand nie gewassen. YEAH!
Nu hoef ik ze minstens 6 weken niet te wassen, handig joh dreads.
Alst begint te stinken was je je hoofd gewoon....

MAAR ik heb nog nooit van de theorie gehoort dat je je gewone haar er mooier uit zal zien na lang niet wassen. hoe kom je er aan?

pi_14088097
Hoe vaker je wast deste meer vetafscheiding inderdaad.
Mijn kapper vertelde mij dat het haar beter wordt door het zo min mogenlijk te wassen. Hij had een prachtige schoon uitziende bos goedzittend haar die hij 1x per maand ofzo met shampoo behandelde.
Langzaam afbouwen door tussen elke wasbeurt een dag langer uitstel te nemen. Zo veel ruimte tussen de shampoobeurten houden dat je haar er niet te vies van wordt. Douchen met water is natuurlijk tussendoor wel ok.
pi_14088950
een kapper die zn haar maar 1 keer per maand wast .
Ik was mn haar trouwens om de dag.
Ti voglio bene!
pi_14089427
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:51 schreef xxsaskiaxx het volgende:
een kapper die zn haar maar 1 keer per maand wast .
Ik was mn haar trouwens om de dag.
Haha meisjesxx als jij moeten Elkedag shampoo gebruiken anders stinkt je haar naar breezahbah.
pi_14090806
Ik weet niet hoe jij je breezers serveert aan je klanten, maar bij ons krijg je die gewoon in een flesje waarna je ze gewoon opdrinkt. Misschien dat jij ze maar gelijk ove rzo'n breezah sletje zn hoofd gooit maar het enige waa rmijn haar naar ruikt als ik uit ben geweest is rook

ps jij volgende keer nederlands schrijven berijpbaar ?

Ti voglio bene!
pi_14090991
Ik hoef me haar ook niet zo vaak te wassen, het wordt toch nooit vet..
Ik was het in iedergeval als ik uit ben geweest of ergens waar rook is of het niet lekker ruikt of als het gewoon vies is..
Mja.. het wordt toch wel zo'n 3x per week gewassen omdat me shampoo zo lekker ruikt en doe het nog wel vaker met crème spoeling
pi_14091047
nahja als je het elke dag wast, en je hebt erg droog haar. Is het misschien verstandiger om het wat minder vaak te gaan wassen. Uiteindelijk zal het dan minder snel droog worden en heb je weer mooi haar Nahja het zal wel niet bij iedereen zo werken, maar goed je kan het proberen
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_14091925
zooo
zonet ff lekker mijn haar gewassen,
voelt weer lekker schoon aan
Kusje
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:40:24 #37
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_14095442
koop een goede conditioner...

en ja het is een fabeltje tiens

biggest revolution since the microchip
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:51:37 #38
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_14095627
volgens mij komt er strax echt een put lucht uit je onderbroek
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_14125856
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:51 schreef DAMH het volgende:
volgens mij komt er strax echt een put lucht uit je onderbroek
heeft ze d'r schaamhaar ook al twee weken niet gewassen dan?
Ze gaf me een of andere kus.
pi_14126356
Ik ken ook iemand die nooit shampoo gebruikt en haar (lange) haar ziet er inderdaad best mooi en zacht uit.

Het is alleen WEL de bedoeling dat je je haar regelmatig (dagelijks) goed met lauw water uitspoelt. Als je dat niet doet krijg je vette slierten doordat al het vuil in je haar blijft hangen Bv. stof en uitlaatgassen maken je haar vies, met water kun je dat eruit spoelen.

Ik zoek niet, ik vind.
pi_14127028
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:31 schreef Ils het volgende:
bah, dat is toch vies
indd
pi_14138815
Zal best wel stinken, maar klinkt wel logisch. Talg is hardstikke goed voor je haar! Je maakt het niet voor niks aan! Het is alleen zo plakkerig en vet en het ruikt zo naar menselijke geur, dus daarom wassen mensen hun haren met shampoo.

Maar het kan inderdaad geen kwaad om je haren een tijdje alleen maar met water te wassen, wordt er heel soepel van.

pi_14139959
zou het niet lang kunnen uithouden, dan zit je met zo een onfris gevoel..
* Life is short..so enjoy it! *
pi_14140047
Zout water does the trick. .
  zondag 26 oktober 2003 @ 09:38:46 #45
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14141783
Het lijkt me toch niet bijster fris. Waarom zou je je haar niet wassen? Als je wil dat het er mooi, gezond en fris uitziet, dan bestaan er talloze shampoo's, conditioners en maskers om dat voor elkaar te krijgen.
Daarvoor hoef je niet als een halve wilde door 't leven te gaan.
(Un)masking for the greater good.
pi_14144968
Ik heb op radio/tv gehoord dat je het dan degelijks uit moet spoelen met water. Die vrouw wate het dan nog eens per jaar met shampoo
pi_14147018
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 09:38 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt me toch niet bijster fris. Waarom zou je je haar niet wassen? Als je wil dat het er mooi, gezond en fris uitziet, dan bestaan er talloze shampoo's, conditioners en maskers om dat voor elkaar te krijgen.
Daarvoor hoef je niet als een halve wilde door 't leven te gaan.
Als je nou mooi, gezond en fris haar wilt en je hoeft er dan helemaal NIKS meer door te gooien, dan ga je DAT toch doen? Is toch veel simpeler?!!
  zondag 26 oktober 2003 @ 14:21:22 #48
54660 debbeltje27
het leven is ftastisch?
pi_14147068
weet niet hoor. Als je geen mensen meer om je heen wilt hebben en al de ruimte van de wereld wil is het wel een goeie optie
  zondag 26 oktober 2003 @ 15:12:40 #49
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_14148377
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 14:19 schreef Yamyam het volgende:

Als je nou mooi, gezond en fris haar wilt en je hoeft er dan helemaal NIKS meer door te gooien, dan ga je DAT toch doen? Is toch veel simpeler?!!

Simpeler als in: geen shampoo nodig, inderdaad.
Maar geef toe: je haar maanden niet wassen, daar wordt je hoofdhuid niet gezonder en je uiterlijk niet beter van.
Bovendien vind ik (persoonlijk) haar wat niet gewassen is er niet fris, mooi of gezond uitzien.
But that's just me.
(Un)masking for the greater good.
pi_14149043
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:12 schreef Natalie het volgende:

[..]

Simpeler als in: geen shampoo nodig, inderdaad.
Maar geef toe: je haar maanden niet wassen, daar wordt je hoofdhuid niet gezonder en je uiterlijk niet beter van.
Bovendien vind ik (persoonlijk) haar wat niet gewassen is er niet fris, mooi of gezond uitzien.
But that's just me.

Ik ook niet, maar de bedoeling is juist dat het mooi wordt en dat vette en alles weggaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')