quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:22 schreef Infinity123 het volgende:[..]
Ik heb mijn haar nu al 2 weken niet gewassen
quote:Ik ook
Op donderdag 23 oktober 2003 19:37 schreef Manweth het volgende:
Ik vind het maar goor hoor
quote:klopt. maar het kost een paar maanden.
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb eens gehoord dat je talgproductie enzo zich vanzelf herstelt als je gewoon je haar niet meer wast, dus geen shampoo ed meer gebruikt. Eerst is het dan een tijdje vet, maar dat zou dan over moeten gaan en dan krijg je er heel mooi haar voor terug. Ik ben er maar eens aan begonnen, maar god wat is dat vet zegen nou ben ik benieuwd of dat nog weggaat? Dus...weet iemand er meer over?
MAAR ik heb nog nooit van de theorie gehoort dat je je gewone haar er mooier uit zal zien na lang niet wassen. hoe kom je er aan?
quote:Haha meisjesxx als jij moeten Elkedag shampoo gebruiken anders stinkt je haar naar breezahbah.
Op donderdag 23 oktober 2003 20:51 schreef xxsaskiaxx het volgende:
een kapper die zn haar maar 1 keer per maand wast.
Ik was mn haar trouwens om de dag.
ps jij volgende keer nederlands schrijven berijpbaar ?
quote:heeft ze d'r schaamhaar ook al twee weken niet gewassen dan?
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:51 schreef DAMH het volgende:
volgens mij komt er strax echt een put lucht uit je onderbroek
Het is alleen WEL de bedoeling dat je je haar regelmatig (dagelijks) goed met lauw water uitspoelt. Als je dat niet doet krijg je vette slierten doordat al het vuil in je haar blijft hangen
Bv. stof en uitlaatgassen maken je haar vies, met water kun je dat eruit spoelen.
Maar het kan inderdaad geen kwaad om je haren een tijdje alleen maar met water te wassen, wordt er heel soepel van.
quote:Als je nou mooi, gezond en fris haar wilt en je hoeft er dan helemaal NIKS meer door te gooien, dan ga je DAT toch doen? Is toch veel simpeler?!!
Op zondag 26 oktober 2003 09:38 schreef Natalie het volgende:
Het lijkt me toch niet bijster fris. Waarom zou je je haar niet wassen? Als je wil dat het er mooi, gezond en fris uitziet, dan bestaan er talloze shampoo's, conditioners en maskers om dat voor elkaar te krijgen.
Daarvoor hoef je niet als een halve wilde door 't leven te gaan.
quote:Simpeler als in: geen shampoo nodig, inderdaad.
Op zondag 26 oktober 2003 14:19 schreef Yamyam het volgende:Als je nou mooi, gezond en fris haar wilt en je hoeft er dan helemaal NIKS meer door te gooien, dan ga je DAT toch doen? Is toch veel simpeler?!!
quote:Ik ook niet, maar de bedoeling is juist dat het mooi wordt en dat vette en alles weggaat.
Op zondag 26 oktober 2003 15:12 schreef Natalie het volgende:[..]
Simpeler als in: geen shampoo nodig, inderdaad.
Maar geef toe: je haar maanden niet wassen, daar wordt je hoofdhuid niet gezonder en je uiterlijk niet beter van.
Bovendien vind ik (persoonlijk) haar wat niet gewassen is er niet fris, mooi of gezond uitzien.
But that's just me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |