Bij kijkshop hebben ze een "beginnersset" in de aanbieding van 109,- voor 79,99.
Die bevat :
Klassieke gitaar (merk onbekend, iemand?)
gitaarhoes
studieboek deel 1(titel onbekend, iemand?)
stemfluit
Is dit iets of kan ik beter kijken voor iets anders?
Omdat ik er net mee begin wil ik eigenlijk niet meer dan 100,- uitgeven.. Als het me bevat en alles lekker gaat wil ik ter zijner tijd weer een nieuwe, beter, semi-acoutische gitaar kopen.
Ga eens langs bij een muziekwinkel voor bijvoorbeeld een Rodriguez.
zet er d'Adario pro arte snaartjes op en je hebt een hele mooie begin gitaar. Ik heb er toen 450 gulden aan uitgegevn. Nu wil ik echter nog een gitaar, maar daar struin ik rommelmarkten voor af. daar vind je ook soms heeele goeie. (heb er eens een fender electrische gekocht voor 50 euro en verkocht voor het 6 voudige..... had ik em nou maar gehouden.... )
advies: kijkshop is om te kijken, niet om te kopen. Laat je informeren, ik weet ook niet alles! Loop gewoon een muziekwinkel binnen!
quote:Ja sorry
Op maandag 20 oktober 2003 19:49 schreef de_priester het volgende:
ik ben 2 jaar (of 3 al zelfs) geleden begonnen met gitaren.
Koop nou alsjeblieft geen kijkshop gitaar. echt snel stuk en het ding is zelfs zo brak dat je jezelf verkeerde dingen aanleert.Ga eens langs bij een muziekwinkel voor bijvoorbeeld een Rodriguez.
zet er d'Adario pro arte snaartjes op en je hebt een hele mooie begin gitaar. Ik heb er toen 450 gulden aan uitgegevn. Nu wil ik echter nog een gitaar, maar daar struin ik rommelmarkten voor af. daar vind je ook soms heeele goeie. (heb er eens een fender electrische gekocht voor 50 euro en verkocht voor het 6 voudige..... had ik em nou maar gehouden.... )advies: kijkshop is om te kijken, niet om te kopen. Laat je informeren, ik weet ook niet alles! Loop gewoon een muziekwinkel binnen!
ff ontopic: Ga idd ff naar de muziekwinkel, heb je veel betere, en koop er 1 met stalen snaren, daar krijg je sterkere vingers van en het klint nog leuker ook......
quote:stalen snaren zijn cewl! heb er alleen nog geeneen.... Maarrrr het is wel moeilijker, omdat bij de echte stalen snaren gitaren de snaren veel dichter op elkaar zitten.
Op maandag 20 oktober 2003 19:51 schreef GuitarMaistro het volgende:
Koop gewoon een mooie Gibson Les Paul joh, hartstikke leuk...ff ontopic: Ga idd ff naar de muziekwinkel, heb je veel betere, en koop er 1 met stalen snaren, daar krijg je sterkere vingers van en het klint nog leuker ook......
Heb net ook ffies wat zitten searchen, maar voor 100,- kom je blijkbaar niet ver :|
quote:help die jongen (of meid) nou even zeg... type anders nix.
Op maandag 20 oktober 2003 19:55 schreef Fixxxer het volgende:
Gebruik de search eens.
quote:nou ja je komt wel ergens, maarals je denkt van: ik wil wel leuk gitaar spelen, dan is het heel handig om een gitaar te kopen die net ietsje duurder is. dan heb je der toch zeker 1,5 jaar wat aan. nu ben ik al flink uitgekeken op die van mij omdat jenu toch dingen hoort die jelieverniet wilt horen, en sommige gitaren toch welweer veelmooierklinken.(warmer enzo)
Op maandag 20 oktober 2003 19:56 schreef Spikey het volgende:
Ok, dat is duidelijk
ik was zoiezo al van plan ook langs de muziekshop te gaan, maar mijn vriendin zei dat ze die advertentie had gezien dus ik denk ik informeer eventjesHeb net ook ffies wat zitten searchen, maar voor 100,- kom je blijkbaar niet ver :|
quote:http://www.feedback.nl
Op maandag 20 oktober 2003 19:56 schreef Spikey het volgende:
Heb net ook ffies wat zitten searchen, maar voor 100,- kom je blijkbaar niet ver :|
Hier staan bijv. een aantal goedkope modellen (70 euro). Voor die prijs kun je natuurlijk geen topkwaliteit verwachten, maar volgens mij zijn 't best aardige beginnersgitaren.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 20-10-2003 19:59]
quote:ik hélp hem juist... was niet als commnetaar bedoeld.
Op maandag 20 oktober 2003 19:57 schreef de_priester het volgende:[..]
help die jongen (of meid) nou even zeg... type anders nix.
Die persoon weet zelf ook wel waar de zoekfunctie zit.
quote:Jongen
Op maandag 20 oktober 2003 19:57 schreef de_priester het volgende:[..]
help die jongen (of meid) nou even zeg... type anders nix.
Die persoon weet zelf ook wel waar de zoekfunctie zit.
quote:marshall en fender hadden altijd van die starterssets... gitaar met versterker, foot-switch boek en tas.. meen toen iets van 300 euro.. geen toppertjes maar goede beginners zeg maar..
Op maandag 20 oktober 2003 19:51 schreef Internationalist het volgende:
Even tussendoor: Heeft iemand ervaringen met goedkope beginnersets (elektrische gitaar), ben van plan er 1 te kopen nl.
quote:Euhm foot-switch, nee toch? Je zou de Yamaha startersets eens moeten proberen. Ik hoor er veel goeds over ze zijn rond de ¤300, maar ze zouden beter dan de squier sets zijn. Vooral de gitaar.
Op maandag 20 oktober 2003 19:59 schreef N-I-X het volgende:[..]
marshall en fender hadden altijd van die starterssets... gitaar met versterker, foot-switch boek en tas.. meen toen iets van 300 euro.. geen toppertjes maar goede beginners zeg maar..
Perfecte Gitaar-les-leer-dinges site. Ze vertellen je alles over hoe je moet beginnen, wat voor een gitaar je moet kopen, welke snaren. Dan gaan ze vertellen hoe je hem het beste kan vasthouden etc. en dan komen er een aantal hele makkelijke liedjes die je kan leren. Ik ben het ook aan het leren via deze site en het is echt makkelijk en goed te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |