Ja, ik ga al naar Pathé Hellmond.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je gezien dat er een Double Bill komt in Metropolis?
-edit: Ah, ik zie dat je al naar Pathé gaat.-
De 21ste pas...jammer dat dat bijna een week later is dan in Nederland...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, ik ga al naar Pathé Hellmond.
Maar wanneer draait ie in Antwerpen?
Ach, vorig jaar had je hem bijna een maand eerder gezien.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef Mike het volgende:
[..]
De 21ste pas...jammer dat dat bijna een week later is dan in Nederland...
denk het niet aan gezien we de 17 pas gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:06 schreef blablasjit het volgende:
[..16 april]
op dezelfde plek als dat ik ben???![]()
Duh. Da's nu juist de grap.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:48 schreef sweek het volgende:
Vind die nieuwe trailer trouwens niet zo leuk... een beetje stom dat zij alle vragen die wij ons gewoon zouden moeten stellen gaan voorkauwen.
Ja en? Ik snap hem geloof ik niet...quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:05 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Duh. Da's nu juist de grap.
Zet het beeld van de trailer op 1.58 eens stil (het korte moment waarop The Bride en Elle Driver op elkaar inhakken) en kijk wat er op de achtergrond te zien is
Nou, nee, ik vind het ook niet leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja en? Ik snap hem geloof ik niet...
Je kwam in Vol.1 toch al te weten dat er een dochter is? Wat maakt het dan in godsnaam uit hoe ze eruit zietquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:24 schreef Opie het volgende:
Wanneer ik een trailer bekijk wil ik verdomme geen spoilers. Wat doen ze? Ze brengen die dochter full screen in beeld. Nou, weg verassing.
Zoud at dochtertje van he Bridge kunnen zijn.. Of die van die vrouw die in deel 1 als eerste word vermoord met dat mesquote:Op woensdag 7 april 2004 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tarantino plant naar het schijnt een prequel. Volledig in manga-stijl. En hij zou dan over Bill gaan. Tevens overweegt hij "naar het schijnt" een 4de deel dat zich 15 jaar later afspeelt en de dochter volgt van een personage uit de eerste film.
Tof
Euh... heb je het einde wel gezien?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef kibber het volgende:
[..]
Zoud at dochtertje van he Bridge kunnen zijn.. Of die van die vrouw die in deel 1 als eerste word vermoord met dat mes
Euh... dat is toch niet The Bride?quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:17 schreef kibber het volgende:
Zeg ik toch ook? Of het is het dochjtertje van the bridge of het is dat dochtertje van die vrouw die aan het begin vermoord word
quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:21 schreef sweek het volgende:
[..]
Euh... dat is toch niet The Bride?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |