dus is het het aanschaffen waard als ik SSX tricky elke dag speel? of is het weer veel van hetzelfde. Uiteraard ook niet verkeerd, maar het moet wel wat vernieuwend zijn voor mij.
En Tag Speedy:
Als je een salto achterover wil maken moet je, voordat je springt, de springknop ingedrukt houden en op de schans afgaan. Net voor de sprong druk je alvast op pijltje naar onder en houd je ingedrukt. Laat dan de spring knop los en voila!
quote:Gebruik vierkantje om je adrenaline te gebruiken, op die manier kan je snelheid maken en nog hoger jumpen. Na wat oefening zul je zien dat je makkelijk een metertje of 25 de lucht in kan vliegen en ook die bonuspunten hoog in de lucht kan pakken.
Op vrijdag 21 november 2003 09:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht op de PS2.
Wat een lekkere gamelekker een beetje aankloten.
Ik snap alleen niet hoe die halfpipe/superpipe dingen werken. Ik kan de 1e keer omhoog en daarna heb ik niet meer genoeg snelheid voor de 2e jump.
quote:Moet dit perse met de D-Pad? Wil het liever met de stick doen, maar dan blijven ze alleen maar achterover leunen.
Op vrijdag 21 november 2003 11:57 schreef geursel het volgende:
En Tag Speedy:Als je een salto achterover wil maken moet je, voordat je springt, de springknop ingedrukt houden en op de schans afgaan. Net voor de sprong druk je alvast op pijltje naar onder en houd je ingedrukt. Laat dan de spring knop los en voila!
quote:Ruilen ??
Op zaterdag 22 november 2003 15:03 schreef Retro het volgende:
Ik heb 'm gisteren gehaald maar hij valt me echt vies tegen, het heeft totaal niks met snowboarden te maken. Ik ga 'm maandag ruilen voor Amped 2.
quote:Nee kan niet met de stick.
Op vrijdag 21 november 2003 18:25 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Moet dit perse met de D-Pad? Wil het liever met de stick doen, maar dan blijven ze alleen maar achterover leunen.
Geweldig spel, een van de weinige game series waar elk vervolg beter is dan zijn voorganger.
quote:Superman?
Op dinsdag 25 november 2003 00:07 schreef Gio het volgende:
Vandaag eindelijk de complete Peak 3 race unlocked en gedaan, en wat was dat heerlijk. Gewoon 25 minuten lang de berg af, ondertussen veel supermans doen en een paar vraagtekens halenGeweldig spel, een van de weinige game series waar elk vervolg beter is dan zijn voorganger.
quote:Net voordat je de pipe loslaat zegmaar x of y ik geloof x indrukken en dan de kant op drukken waar je heen wilt 'vallen'.
Op zondag 23 november 2003 00:22 schreef VrAnqZ het volgende:
Kan iemand nou al vertelle hoe je een handplant doet in de cube versie?![]()
quote:Geen flauw idee, ik ram meestal maar wat op de knoppen
Op woensdag 26 november 2003 15:57 schreef Rahl het volgende:[..]
Superman?
Hoe doe je die?
quote:Wat dacht je van Allegra met een zak over haar hoofd?
Op dinsdag 9 december 2003 13:07 schreef Fathom het volgende:
De special outfits rulen!! Ik heb nu met moby alles in Fire! hehehe heel strak!
Nog eventjes wachten
quote:8, staat achterop de hoes.
Op zondag 28 december 2003 13:37 schreef Ajaxfan het volgende:
Hoeveel memory blocks heeft de Gamecube versie eigenlijk nodig ?
Voorderest een topgame.
En die pipe op peak3, hoe kom je in de bovenste pipes? thnx alvast!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |