En misschien zijn er ook mensen die het volgende probleem ook kennen:
Er zijn "halfpipe" levels waarin je op een andere halfpipe moet kunnen komen..maar hoe
quote:handig om er ff bij te zetten welke console
Op woensdag 12 november 2003 11:19 schreef CloudStrife het volgende:
Dat moet via een handplant.
Maar hoe?Ikke niet snappen :/
quote:en ik niet van Cubezone
Op woensdag 12 november 2003 12:48 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet van FOK!
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:51 schreef Rahl het volgende:[..]
en ik niet van Cubezone
quote:Dude, koop een Cube!
Op woensdag 12 november 2003 03:07 schreef djp2003.tk het volgende:
en op zo'n moment baal je dat je (nog) geen PS2 hebt! ik zag bij Gammo dit spel en dacht "ja, en dit is het spel wat ik vet vind" terwijl ik nooit iets voel voor spelletjes! ik heb nu een krantewijkie dus hoop snel een PS2 gespaard te hebben en dan komt die SSX3 wel met m'n verjaardag ofzo!!
quote:SSX3 en Amped 2 kan je niet vergelijken, ligt er echt aan van wat voor spel je houdt.
Op zaterdag 15 november 2003 17:30 schreef Retro het volgende:
Ik heb een XBOX gewonnen, dus ik ben wat aan het rond kijken naar de verschillende games.Ik wil er een wintersport game bij aanschaffen. Ik had m'n vraag ook al in het Amped topic gesteld, maar welke is nou de betere game; SSX3 of Amped 2?
quote:Kwam er gisteren achter dat je met twee savegames op 1 memorycard ook met twee ontwikkelde karakters tegen elkaar kan spelen. Maakt het wel zo leuk.
Op dinsdag 11 november 2003 13:00 schreef Kiff het volgende:
Even ter info; het is mogelijk om van een memorycard een karakter te laden en vervolgens iemand anders z'n memorycard er in te steken en van die kaart een tweede karakter te laden als je tegen elkaar speelt! (laatst uitgeprobeerd, erg geinig)
quote:Ik ben er 2 aan het trainen, voor een vriend 1 en me eigen.
Op zondag 16 november 2003 09:20 schreef mbn het volgende:[..]
Kwam er gisteren achter dat je met twee savegames op 1 memorycard ook met twee ontwikkelde karakters tegen elkaar kan spelen. Maakt het wel zo leuk.
quote:Ja een vriend en ik spelen allebei het liefst met Elise. Maar ga ook nog wel een tweede karakter ontwikkelen. Zo blijft het spelen extra leuk.
Op zondag 16 november 2003 19:43 schreef Rahl het volgende:[..]
Ik ben er 2 aan het trainen, voor een vriend 1 en me eigen.
Ik snap alleen niet hoe die halfpipe/superpipe dingen werken. Ik kan de 1e keer omhoog en daarna heb ik niet meer genoeg snelheid voor de 2e jump.
quote:Met THX certificaat
Op dinsdag 18 november 2003 09:47 schreef Smots het volgende:
HO!
LIE!
SHIT!
De Playstation 2-versie beschikt niet alleen over een netwerkfunctie, maar ook over DTS Interactive sound.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |