Nee niet je vriendin, ik bedoel als ventilatie enzo
Maar of het echt gaat helpen is een tweede.
K'zou gewoon schijt hebben aan hun... T'is nu al mega koud en iedereen zit al met z'n verwarming aan.
quote:nee hoor, kbetaal inclusief
Op maandag 20 oktober 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval schadelijk voor hun electriciteitsrekening... en op den duur dus ook voor jouw huurkosten.
Kun je trouwens niet gewoon per kamer regelen hoe warm het is? Bij ons staat de verwarming algemeen gewoon aan of uit (geen andere opties), en als hij aan is kun je zelf bepalen hoe warm je je eigen kamertje stookt... Vreemd....
quote:Totdat ze erachter komen dat jij je gasfornuis als kachel gebruikt...
Op maandag 20 oktober 2003 16:07 schreef ijsklontjes het volgende:[..]
nee hoor, kbetaal inclusief
quote:Je bedoeld gasrekening
Op maandag 20 oktober 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval schadelijk voor hun electriciteitsrekening... en op den duur dus ook voor jouw huurkosten.
quote:Hun probleem toch, je hebt het gemeld, dat hun de verwarming nou niet omhoog gooien.
Op maandag 20 oktober 2003 16:08 schreef Copycat het volgende:[..]
Totdat ze erachter komen dat jij je gasfornuis als kachel gebruikt...
Trouwens koop een klein kacheltje, is stukken goedkoper/efficiënter op lange duur.
quote:Idd, maar staat toch allemaal op dezelfde rekening: gas en electriciteit
Op maandag 20 oktober 2003 16:08 schreef useroid het volgende:[..]
Je bedoeld gasrekening
quote:Als jij inclusief betaald lijkt het mij dat de verhuurders de kachel wat moeten opstoken, je betaald er immers voor. Mocht dit niet werken na overleg te hebben gepleegd dan is hier nog een andere optie......
Op maandag 20 oktober 2003 16:07 schreef ijsklontjes het volgende:[..]
nee hoor, kbetaal inclusief
Steek de kaarsen aan, deze geven ook warmte af. Veel theelichtjes bij elkaar doen al een hoop werk qua afgeven van warmte.
Gasfornuis is niet een echte aanrader vanwege een te grote hoeveelheid koolmonoxide die vrij kan komen.
Of leg het je verhuurder voor : kachel wat hoger of stroomrekening hoger. Als huurder heb je heus wel wat rechten hoor! Je hoeft echt niet in de kou te zitten omdat de verhuurders het warm genoeg vinden.
Maar een eigen verwarmingskacheltje is wel zo prettig.
beste optie lijkt me toch een elektrische kachel. zijn ook niet zo duur.
Suc6.
quote:man ik ben geen nerd.
Op maandag 20 oktober 2003 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
Of je doet gewoon elke avond een dikke LAN party, een aantal vette 19" / 21" crt schermpies, paar amd pc'tjes. Dat doet het altijd wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |