abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14008548
Ik woon op een kamer bij mensen in huis. De verwarming zetten ze altijd maar heel laag, en ze willen hem ook niet hoger zetten alleen omdat ik het koud heb. Heb daarom maar op m'n kamertje 2 gaspitten aangezet zodat het wel lekker warm is . Mijn vraag is zou dat schadelijk zijn???
Zo ja, oeps. Zo nee, dan steek ik ze alle 4 aan.
pi_14008579
Ik zou wel een beetje ventileren => koolmonixide!!
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_14008582
Is er wel goede afzuiging ?

Nee niet je vriendin, ik bedoel als ventilatie enzo

M'n signature, wat doe je :{
pi_14008588
Lijkt me niet eerlijk gezegd =]

Maar of het echt gaat helpen is een tweede.

K'zou gewoon schijt hebben aan hun... T'is nu al mega koud en iedereen zit al met z'n verwarming aan.

maandag 20 oktober 2003 @ 16:06:16 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14008598
In ieder geval schadelijk voor hun electriciteitsrekening... en op den duur dus ook voor jouw huurkosten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14008602
ik heb alleen de mogelijkheid om m'n raam op een kiertje te zetten.
pi_14008631
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval schadelijk voor hun electriciteitsrekening... en op den duur dus ook voor jouw huurkosten.
nee hoor, kbetaal inclusief
pi_14008664
Lijkt mij niet verstandig, kun je beter zo'n klein kacheltje aanschaffen.

Kun je trouwens niet gewoon per kamer regelen hoe warm het is? Bij ons staat de verwarming algemeen gewoon aan of uit (geen andere opties), en als hij aan is kun je zelf bepalen hoe warm je je eigen kamertje stookt... Vreemd....

maandag 20 oktober 2003 @ 16:08:31 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14008666
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:07 schreef ijsklontjes het volgende:

[..]

Totdat ze erachter komen dat jij je gasfornuis als kachel gebruikt...
pi_14008675
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:
Je bedoeld gasrekening
pi_14008709
Als je inclusief betaalt vind ik het belachelijk dat ze de verwarming niet hoger willen zetten voor jou. Volgens mij kun je de verwarming ook per kamer hoger of lager zetten. Je hoort daar toch gewoon normaal te kunnen wonen en niet kou te lijden.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:10:05 #12
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_14008719
Koop zon electro kachel.
[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
pi_14008723
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Totdat ze erachter komen dat jij je gasfornuis als kachel gebruikt...

Hun probleem toch, je hebt het gemeld, dat hun de verwarming nou niet omhoog gooien.

Trouwens koop een klein kacheltje, is stukken goedkoper/efficiënter op lange duur.

pi_14008735
Ik kan het je afraden. Na een tijdje gaan je ogen heel erg prikken van die zooi. Lekker warm wordt het wel, maar dan zit je wel de hele tijd met tranen in je ogen...

maandag 20 oktober 2003 @ 16:10:46 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14008736
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:08 schreef useroid het volgende:

[..]

Je bedoeld gasrekening

Idd, maar staat toch allemaal op dezelfde rekening: gas en electriciteit
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:10:47 #16
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14008737
Doe flink wat 100 watt lampjes aan. Dat is lekker warm én je kunt er goed bij lezen
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_14008760
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:07 schreef ijsklontjes het volgende:

[..]

Als jij inclusief betaald lijkt het mij dat de verhuurders de kachel wat moeten opstoken, je betaald er immers voor. Mocht dit niet werken na overleg te hebben gepleegd dan is hier nog een andere optie......

Steek de kaarsen aan, deze geven ook warmte af. Veel theelichtjes bij elkaar doen al een hoop werk qua afgeven van warmte.
Gasfornuis is niet een echte aanrader vanwege een te grote hoeveelheid koolmonoxide die vrij kan komen.

pi_14008766
Zo'n pit brandt wel al je zuurstof op. Niet echt onbelangrijk.
Je kan ook een gewoon straalkacheltje nemen (nu in de aanbieding bij Gamma/Karwei/Praxis) dat is veel veiliger en werkt net zo goed.

Of leg het je verhuurder voor : kachel wat hoger of stroomrekening hoger. Als huurder heb je heus wel wat rechten hoor! Je hoeft echt niet in de kou te zitten omdat de verhuurders het warm genoeg vinden.

Maar een eigen verwarmingskacheltje is wel zo prettig.

pi_14008794
koolmonoxide idd, schijnt niet best te zijn als je dat in ademt.
pi_14008822
Als niks helpt zou ik inderdaad gewoon zo'n straalkacheltje kopen. Je kunt zo'n heel kleintje nemen van de Blokker of zo. Dat kost ook wel wat energie, maar dat is dan jammer voor ze, het is het één of het ander.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_14008853
fornuis continu aan lijkt me niet zo gezond. waarom denk je dat gaskachels altijd een verbinding met de buitenlucht hebben. je kunt beter een stel lavastenen op je fornuis leggen, en die verwarmen, en dan je fornuis uitzetten.

beste optie lijkt me toch een elektrische kachel. zijn ook niet zo duur.

pi_14008866
Of je doet gewoon elke avond een dikke LAN party, een aantal vette 19" / 21" crt schermpies, paar amd pc'tjes. Dat doet het altijd wel goed
pi_14008886
Doe gewoon een trui aan.
Helpt goed tegen de kou.
Een gasfornuis is nu eenmaal niet bedoeld als kachel.
Kan je net zo goed de heleboel aansteken, maar dan heb je niets meer....
Als je het met de verhuurder bespreekt. Misschien is een gevelkachel een goede oplossing.

Suc6.

Dare to be different, dare to be you!
pi_14008903
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
Of je doet gewoon elke avond een dikke LAN party, een aantal vette 19" / 21" crt schermpies, paar amd pc'tjes. Dat doet het altijd wel goed
man ik ben geen nerd.
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:18:00 #25
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_14008943
Je kunt natuurlijk ook je pc overclocken. Werkt hier ook redelijk icm met 19" crt monitor.
[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')