Eindelijk tijd om even goed na te denken.
Ik wil graag een goedkope kamer, ik heb echter geen idee hoe lang ik blijf.
* GWS hoopt dat iemand helpt slepen met haar bagage, maar houdt een paar koffertjes dicht bij zich.
*KLOP KLOP*
Hallo is daar iemand?
Hallo, wat moet dat zo vroeg hier?
Nou, kom dan maar even mee. Gaan we erbij zitten.
Dagobert, we moeten je nog een paar vragen stellen. We willen graag geloven dat jij het hebt gedaan om het eiland te redden, maar dan moeten we dus wel precies weten hoe het zit.. ook om alle andere eilandbeowners te vertellen hoe het zit.
Hoe wist jij dat zij beide een bedreiging vormden voor het eiland?? Wie heeft je dat verteld??
De rest weten jullie al.
Dagobert jeetje... wat afschuwelijk voor je dat je dat al die tijd in je eentje hebt moeten doormaken.. waarom heb je het osn niet gewoon verteld?? Nouja dat doet er niet meer toe... je handelswijze is wat... grof te noemen.. maar gedane zaken nemen geen keer.
Ik weet niet zo goed hoe dit verder moet Dagobert... Je hebt twee mensen vermoord en ook al was dat uit goede bedoelingen.. ik denk dat je zwaar in de war was door de verantwoordelijkheid die op jouw schouders bleek te rusten.. je voelde je verantwoordelijk voor het hele eiland en al zn bewoners...
Dagobert doe nou niet zo stom!! Je kan je hier niet voor vertsoppen!! We proberen je alleen maar te helpen, we willen juist dat alles goed komt!!
* Moedeloos draait ze zich om naar Hoekie.
Waarom wil hij dat nou niet begrijpen?? Als we kunnen aantonen dat hij ernstig in de war was door de vermeende verantwoordlijkheid voor het hele eiland, gaat hij vrijuit!!
Iedereen is weer van harte welkom voor zn overnachtingen.
op het strand slapen is namelijk ook niet alles.
Kink-size bed? gaat dat lukken? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Thijsemans op 20-07-2001 13:03]
* Riduce legt briefje neer of er voor vanavond plaats is om te overnachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |