abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21418754
Topique kickje...

Na deze recensie, de 25-box pianoconcerten gekocht. Nu ben ik een leek wat betreft klassieke muziek, ik luister gewoon naar wat ik mooi vind (veelal piano). Ik vind deze collectie erg goed om lekker mee te starten, er achter te komen wat je mooi vind.
Voor de prijs van 27 euro zeker een aanrader.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_21456556
Goedkoop zeg! Damn! Klassiek vind ik echt wel chill om naar te luisteren.
Nu zijn er trouwens ook aanbiedingen van Opera-dvd's! Voor ¤6,- ofzoiets per stuk! Wil ik eerlijk gezegd wel aanschaffen (en gelukkig heb ik een ma die erg into opera/klassiek is dus scheelt mij dat weer geld )
pi_21493028
Heb laatst zo'n top-100 gekocht, hoewel ik al vrij veel dingen had. Vaak wel goede opnamen, op een verkracht Requiem na dan, en een beetje met het "aangenaam-klassiek" idee in mn achterhoofd. ( prijs was 6 euronogwat)
Eloquence is trouwens ook een hele goede serie. Dit zijn gewoon opnames van Decca, DG en phillips, en bekende namen als Gulda, Karajan , etc voor maar 4 euro !
pi_21533941
Ik heb ook zo'n top-100 gekocht daarnet. Tot nu toe bevalt het me wel .
pi_21534343
quote:
[b]
Eloquence is trouwens ook een hele goede serie. Dit zijn gewoon opnames van Decca, DG en phillips, en bekende namen als Gulda, Karajan , etc voor maar 4 euro !
Inderdaad, Eloquence heeft bijzonder goede dingen, helaas ook bijzonder slechte, zoals een rechtstreeks met tikken van een LP overgezette opname. Maar over het algemeen zijn opname en uitvoering goed.

Bij het Kruitvat is de Mahler box van het Frankfurter olv Inbal is trouwens super. Helene Grimaud ook. En de complete symphonien van Sergei Rachmaninoff olv Jansons is ook erg goed!

[ Bericht 17% gewijzigd door Puur op 25-08-2004 15:05:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')