abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2003 @ 12:44:54 #1
35485 rique
with Canon, I can
pi_14003389
Is er iemand bekend met dit geneesmiddel? Het is bedoeld tegen nervositeit en in combinatie met hyperventilatie wordt het aangeraden om wat rustiger te worden.

Er zit onder andere valeriaan in en je kan het in druppels of in tabletten krijgen. Ik ben benieuwd naar eventuele ervaringen.

Overigens heeft Vogel ook een geneesmiddel waar meer valeriaan in zit (Vogel Valeriaan). Wellicht zijn hier ook ervaringen mee.

Mijn klachten zijn dus dat ik last heb van hyperventilatie, ik voel me vaak gespannen (nerveus ergens voor?) en dat werkt weer door op mijn lichaam

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  maandag 20 oktober 2003 @ 16:42:44 #2
55903 Visvlinder
ik denk dus ik denk...
pi_14009654
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:44 schreef rique het volgende:
Is er iemand bekend met dit geneesmiddel? Het is bedoeld tegen nervositeit en in combinatie met hyperventilatie wordt het aangeraden om wat rustiger te worden.

Er zit onder andere valeriaan in en je kan het in druppels of in tabletten krijgen. Ik ben benieuwd naar eventuele ervaringen.

Overigens heeft Vogel ook een geneesmiddel waar meer valeriaan in zit (Vogel Valeriaan). Wellicht zijn hier ook ervaringen mee.

Mijn klachten zijn dus dat ik last heb van hyperventilatie, ik voel me vaak gespannen (nerveus ergens voor?) en dat werkt weer door op mijn lichaam

Op de middelbare school heb ik een jaar of twee passiflora complex gebruikt. Het maakte mij minder nerveuzer. Ik had vooral veel last van faalangst en dat werd erger in het examenjaar. Maar het is "een op weg helper". Het is niet zo dat als je het gaat gebruiken je helemaal niet meer nerveus of gespannen bent. Het is ook belangrijk om daarnaast te kijken naar de oorzaak van je gespannen zijn en je hyperventilatie, en daar ook iets mee te doen als het mogelijk is.

Succes ermee
het leven is geen krentenbol en zelfs geen twee...
  maandag 20 oktober 2003 @ 20:57:24 #3
35485 rique
with Canon, I can
pi_14015810
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:42 schreef Visvlinder het volgende:

[..]

Op de middelbare school heb ik een jaar of twee passiflora complex gebruikt. Het maakte mij minder nerveuzer. Ik had vooral veel last van faalangst en dat werd erger in het examenjaar. Maar het is "een op weg helper". Het is niet zo dat als je het gaat gebruiken je helemaal niet meer nerveus of gespannen bent. Het is ook belangrijk om daarnaast te kijken naar de oorzaak van je gespannen zijn en je hyperventilatie, en daar ook iets mee te doen als het mogelijk is.

Succes ermee

Dank voor je reactie!

verder niemand met ervaringen? Misschien dat een modje de topictitel een beetje kan aanpassen zodat duidelijk wordt dat het om valeriaan gaat. Wellicht dat er dan meer mensen informatie kunnen verschaffen.

maandag 20 oktober 2003 @ 21:23:25 #4
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_14016616
Ik heb ook wel valeriaan gebruikt, maar heb meer baat bij avena sativa van VSM.
Het werkt snel en je voelt je dan gewoon lekker ontspannen.
Probeer ze allebei en beslis dan wat voor jou het fijnst is.
Succes!!!!
wanna play?
  maandag 20 oktober 2003 @ 22:10:42 #5
35485 rique
with Canon, I can
pi_14017955
plantival van VSM schijnt ook te werken en is ook nog wat goedkoper dan Vogel.

Ik ga het gewoon maar proberen, kijken wat voor mij het beste werkt.

pi_14018085
Ik heb passieflora een poosje gebruikt toen ik heel veel stress had door gezeur met mijn werkgever.

Het killed in een keer alle gedachtes die constant door je kop malen, maar ook je concentratie en je 'creative spark'. Ik heb zelfs het idee dat het blijvende schade heeft toegebracht wat dat betreft, dat kan een resultaat zijn van al die stress, maar het was wel toevallig dat het meteen begon toen ik die passieflora gebruikte.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_14018089
Dit middeltje ken ik alleen van naam, nog nooit uitgeprobeerd. Volgens mij duurt het bij homeopatische middeltjes altijd iets langer voordat je er iets van merkt.
Dus gewoon even vol blijven houden, dokter Vogel heeft errug goeie dingen op de markt gebracht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')