abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14003207
Ben zelf al een tijdje enorme van van electro. Dmv van veel reclame en veel electro feetsjes (oa electronation) willen ze volgens mij de electro weer een beetje terug brengen in Nederland. Ik vind dat dus helemaal niks! Nu komen er mensen naar de feestjes die er ook echt van houden en de sfeer is er echt altijd 101% top. Krijg je dalijk allemaal van die foute gasten erbij die ik dus altijd probeer te mijden. Ook voor de muziek is het slecht. Ik hoorde net Ferry Korsten met het nr Rock your body rock. Ik weet niet wat ie anders voor een muziek maakt maar dit is dus echt wel super electro achtig maar dan met van die enorme erge trance geluiden erin. echt te ranzig voor woorden! (maar dat is dus MIJN mening).

Wat vinden jullie ervan? Zijn hier electro liefhebbers? wat denken die ervan? en de trance liefhebbers? Staan zij dalijk allemaal masaal op electro te dansen? (push me till i can get my?)

Lijkt me nl zeer jammer als het 'het gabber effect' wordt. Die hele groep is door hun eigen 'gabbers' gruwelijk voor lul gezet met nr's als mosselman en zo zijn er nog wel 10000 te noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mie op 20-10-2003 12:38]

...
pi_14003242
Tja.. als rap en r&b volledig uitgemelkt is zullen ze wel een nieuw muziekgenre gaan verkrachten.. misschien electro wel. Doe je niets aan.

Ikzelf vind de electrotechno variant erg oke Platen als New Time New Place, Another Sweater, etc.

pi_14003257
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:37 schreef Jantjeuh het volgende:
Tja.. als rap en r&b volledig uitgemelkt is zullen ze wel een nieuw muziekgenre gaan verkrachten.. misschien electro wel. Doe je niets aan.

Ikzelf vind de electrotechno variant erg oke Platen als New Time New Place, Another Sweater, etc.

nee alsjeblieft niet...

...
pi_14003259
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:35 schreef Mie het volgende:
Zijn hier electro liefhebbers?
Liefhebbers van Electro ?

Ach het is nu hip om electro-invloeden te gebruiken en door het hele electroclash is het ook wat populairder geworden.

Maar denk maar niet dat electro ooit een gabberstatus zal krijgen. Daar is het veels te underground voor. Dat zal zelfs techno nooit lukken.

En wat is er mis mee dat het populairder wordt? Kun je dan niet zo 'underground' meer zijn?

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14003309
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:38 schreef teknomist het volgende:

[..]

En wat is er mis mee dat het populairder wordt? Kun je dan niet zo 'underground' meer zijn?

Tja, trance wordt nu al vele jaren verkracht en is dus al vele jaren niet 'underground' meer maar toch worden er nog genoeg goede platen gereleased..

Ik zie het probleem dus ook niet zo. Wat boeit het nou wat die TMF en MTV kijkers van je muziek vinden?

pi_14003355
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:40 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Tja, trance wordt nu al vele jaren verkracht en is dus al vele jaren niet 'underground' meer maar toch worden er nog genoeg goede platen gereleased..

Ik zie het probleem dus ook niet zo. Wat boeit het nou wat die TMF en MTV kijkers van je muziek vinden?

Een echte underground blijft toch wel altijd bestaan. Dat heeft trance ook nog steeds.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14003393
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:38 schreef teknomist het volgende:

voel me gewoon erg thuis tussen de mensen die er nu altijd zijn. Merk ook dat hoe meer feetsjes je bezoekt hoe meer dezelfde mensen je ontmoet en dat is heel gezellig. Zoals ik al zei de sfeer is altijd zo extreem positief vind ik. iedereen aardig en vriendelijk. Ik heb echt nog nooit ook maar 1 opstootje meegemaakt ofzo. Zou het zo jammer vinden als het helemaal verkracht wordt en dat het weer jaren duurt voordat het weer normaal is...

Gabber was in het begin ook nog heel serieus en het was een kleine maar hechte groep in nederland en ik weet zeker dat zij het ook enorm kut vinden hoe het gelopen is. En zij zijn nu ook blij dat ze weer een beetje in anonimiteit verder kunnen gaan.

Gelukkig hebben de mensen die eletro luisteren geen hele duidelijk kleding kenmerken (het zijn eerder nerds ) dus die zullen ze nioet snel over nemen.

...
pi_14003441
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:40 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

ik ben zelf van mening dat trance is ontstaan uit het verkrachten van andere muziek soorten... maar daar zullen velen het niet mee eens zijn. Wat is dan underground trance? Hoelang bestaat het al?

15 jaar geleden bestond het allemaal al in engeland.. 'gabber muziek' ' trance' het wordt nu alleen even in een net iets anders (naar mijn mening commercieler) hoesje gestoken en hier op de markt gegooid.

[Dit bericht is gewijzigd door Mie op 20-10-2003 12:52]

...
pi_14003540
Zal wel meevallen allemaal.Je moet electro snappen en aangezien de meeste mensen dat niet kunnen zal het nooit echt mainstream worden.
Are The Motherfuckers Ready For The Fatherfuckers!?!..Are The Fatherfuckers Ready For The Motherfuckers!?!
No
  maandag 20 oktober 2003 @ 13:12:07 #10
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_14004067
Eke muziekstijl verandert, net zoals jezelf en de mensen om je heen veranderen.
Er komen wat mensen bij, gaan mensen weg. Verschillende stylen mixen zich, waardoor je weer mensen uit andere subculteren erbij krijgt.

Je moet er niet te druk over maken, geniet van waar je nu mee bezig bent, bevalt het je niet meer, maak ook eens een uitstapje naar een andere subcultuur, een andere muziekstyle...

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_14004374
Is dit soms een nieuwe trend ofzo?

Iedereen zit te zeiken dat hun underground muziek in gevaar wordt gebracht door een of andere commerciele artiest die ok zoiets probeert te doen.

Imagine yourself that everything comes true what your dream said, dance of cocaine, xtc, LSD whatever... a never ending dream of love!!
  Moderator maandag 20 oktober 2003 @ 13:26:38 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14004417
jaja zelfs kylie minoge maakt nu al electro achte dingen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_14012743
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:47 schreef Mie het volgende:

[..]

ik ben zelf van mening dat trance is ontstaan uit het verkrachten van andere muziek soorten... maar daar zullen velen het niet mee eens zijn. Wat is dan underground trance? Hoelang bestaat het al?

Ooit van psytrance gehoord?
pi_14045647
Ookwel bekend als GoaTrance als ik me niet vergis.

Maarehhh, over welke electro hadden we het? Het electroclash of het echte electro waar nogal wat gothic luitjes op afkomen?

In het laatste geval is dan ook zeker wat Hard Electro (van o.a. Hocico) heerlijk wegluisteren op z'n tijd. Dulce Liquido doet ook wel leuke dingen, maar vaak moet ik van zijn Industrial nummers niet zoveel hebben. Da's mijn dan toch effe net TE.

woensdag 22 oktober 2003 @ 22:20:35 #15
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14065038
Wat lul je?

Rock Your Body Rock is geniaal

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')