quote:Als het leuk moet blijven, hou dan zelf ook je mond erover
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:27 schreef Short_stop het volgende:[..]
Het was totaal niet bedoelt als dreigement, ik gaf alleen aan dat het voor mij wel leuk moet blijven en als een kwart of de helft van de deelnemers van mening is dat ik valsspeel dan trek ik me liever terug...
quote:Die vind ik het mooiste, alleen net stond ie er in een andere kleur? Of heb ik dat nou verkeerd gezien
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:52 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[1]
[afbeelding]
quote:
Om gezeik te voorkomen...
De foto's verschillen van tint doordat ik bij het maken van de foto's de lichtbron afgeplakt heb met verschillende stukken transparant gekleurd plastic. op autocontrast en cropping na niks photoshop dus.
Als je zo vriendelijk kunt zijn om 'm te plaatsen... ![]()
quote:Nee beeb, helaas
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Aangezien ik morgen al op vakantie ga naar Parijs (en daar eigenlijk de foto's wilde maken.) kan ik er ws weer geen inleveren. De stemming is zeker meteen na de sluiting zodat er ook geen uitzondering (
.) gemaakt kan worden?
quote:Voila
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:10 schreef Dave_Mustaine het volgende:
@portier: Ik ben er uit! Dit gaat mijn inzending worden...Als je zo vriendelijk kunt zijn om 'm te plaatsen...
Ik heb wel een aantal fotootjes geknipt nabij de Brabanthallen, maar als ik daarmee moet meedoen aan de fotowedstrijd dan sta ik echt voor lul ben ik bang
quote:dat bepalen wij wel! kom maar op met die foto's!
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb wel een aantal fotootjes geknipt nabij de Brabanthallen, maar als ik daarmee moet meedoen aan de fotowedstrijd dan sta ik echt voor lul ben ik bang![]()
quote:[edit] knip k*tfoto's [/edit]
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:50 schreef Abbadon het volgende:[..]
dat bepalen wij wel! kom maar op met die foto's!
[Dit bericht is gewijzigd door Yeahinho op 22-10-2003 14:47]
quote:Alsof mijn foto's zo geweldig waren, voel me ook aardig voor lul staan met mijn foto. Maar ach al doende leert men zeggen ze.
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb wel een aantal fotootjes geknipt nabij de Brabanthallen, maar als ik daarmee moet meedoen aan de fotowedstrijd dan sta ik echt voor lul ben ik bang![]()
quote:inderdaad, niet geweldig
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:06 schreef Yeahinho het volgende:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee, da's flauw...volgens mij is van die tweede best een mooie crop te maken...horizon rechttrekken, die boot onderaan eraf snijden, en opnieuw posten
Indien ja heb ik nog wel wat leuke fototjes
Anders waarschijnlijk ook wel, maar dat word even zoeken
Vliegtuigindustrie:

of
beetje het contrast verhoogd
Als die onder industrie valt, dan wordt die hem voorlopig.
Bij gebrek aan een industrie gebied hier op fiets afstand.

Hier was per ongeluk zonlicht direct op de lens gekomen. Achteraf vond ik het er echter best leuk uitzien zo! ![]()

Nu alleen nog kiezen tussen deze drie...
quote:laatste vind ik wel tof
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:33 schreef Subhuman het volgende:
Hier drie foto's die ik heb uitgekozen van de foto's die ik afgelopen weekend heb gemaakt.Hier was per ongeluk zonlicht direct op de lens gekomen. Achteraf vond ik het er echter best leuk uitzien zo!
Nu alleen nog kiezen tussen deze drie...
quote:De tweede heeft een ideale kleurcombinatie en kleurspeling. Snijdt m rechts evenwichtig met links en ik ga voor 2. De schaduw in het midden breekt dit evenwicht weer erg leuk!
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:33 schreef Subhuman het volgende:
Hier drie foto's die ik heb uitgekozen van de foto's die ik afgelopen weekend heb gemaakt.
quote:Portier, hij heeft dus opzettelijk de lichtbron aangepast en daarmee de gehele foto veranderd. Is dit toegestaan??
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:52 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Om gezeik te voorkomen...
De foto's verschillen van tint doordat ik bij het maken van de foto's de lichtbron afgeplakt heb met verschillende stukken transparant gekleurd plastic. op autocontrast en cropping na niks photoshop dus.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 09:04 schreef CdFMarshall het volgende:Portier, hij heeft dus opzettelijk de lichtbron aangepast en daarmee de gehele foto veranderd. Is dit toegestaan??
![]()
Gemaakt met nog een hele oude digicam. Jammer dat er alleen niet dichterbij gekomen mocht worden
quote:Ik neem het even mee naar achter
Op woensdag 22 oktober 2003 09:04 schreef CdFMarshall het volgende:[..]
Portier, hij heeft dus opzettelijk de lichtbron aangepast en daarmee de gehele foto veranderd. Is dit toegestaan??
![]()
quote:wil je ontkennen dat bij vorige wedstrijden de regels strikter wereden toegepast dan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:05 schreef portier het volgende:
Het verbaast me echt dat er zoveel commotie is ontstaan hierover. Wat ik gelezen heb van Ouwesok en Short_stop heb ik er niet zoveel aan toe te voegen, behalve dan dat ik de reacties een beetje overtroken vind. En schermen met dat er 'nieuwe modjes' zijn vind ik erg laf, heel erg laf...
quote:Een foto als die van Short_stop kun je volgens mij niet maken zonder bewerkingen. Zo ziet het er in het echt gewoon niet uit. Duidelijk onnatuurlijk dus.
En als je dit weet, doe er je voordeel mee. Er is een grens, maar die grens ligt bij het onnatuurlijke.
quote:Zoiets bedoel je?
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:12 schreef Abbadon het volgende:[..]
inderdaad, niet geweldig
nee, da's flauw...volgens mij is van die tweede best een mooie crop te maken...horizon rechttrekken, die boot onderaan eraf snijden, en opnieuw posten
quote:zoiets ja....persoonlijk zou ik er dan nog wat meer lucht aan laten
Op woensdag 22 oktober 2003 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
Zoiets bedoel je?

eventueel kun je het ook zwart-wit maken, en het contrast iets verhogen

of er zelfs een subtiel kleurfiltertje overheen gooien..

ik weet niet hoe groot de originele jpeg is, maar er is absoluut genoeg mee te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |