quote:Leuk gedaan
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Vibromass het volgende:
A day in the life of Bjorn[afbeelding]
Bjorn vindt een vriend[afbeelding]
Maar Bjorn weet dat het leven niet gemakkelijk is[afbeelding]
Voor je 't weet heb je een machete in je rug[afbeelding]
Zo, dat was weer een inspannend dagje survivalen
quote:Ja maar zoals ik al zei, hij is sociaal nog zwakker als een marmot
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Ik snap dus ook niet dat ie zich zo uitslooft voor die ondankbare varkens in dat kamp van hem, ik zou die Ilona de kip met veren en al door de strot hebben gedouwd, dat valse feeksje!
En over die proef, je kunt lullen wat je wilt maar Björn heeft body én brains!
BJÖRN
quote:Alsdus himself.
Bjorn vindt een vriendIN
Een half hallucinerende Robbin vertelt over zijn droom met kaboutertjes en *hoppa* een shot van Geert met zijn mutsje
quote:Nu je het zegt hehehe
Op zondag 19 oktober 2003 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind dat ze ER ook altijd erg leuk monteren, met humor.
Een half hallucinerende Robbin vertelt over zijn droom met kaboutertjes en *hoppa* een shot van Geert met zijn mutsje
En dat muziekje erbij
quote:Ghehe ja die kip
Nicely done ook!
quote:Ja goede muziek
Op zondag 19 oktober 2003 22:03 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Nu je het zegt hehehe
![]()
![]()
En dat muziekje erbij
En mooie beelden van beestjes
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind dat ze ER ook altijd erg leuk monteren, met humor.
quote:
quote:Hmmm wil ik op de late avond nog een hele discussie aangaan..? Eigenlijk niet maar toch moet me van 't hart: vanwaar de conclusie dat Björn sociaal zwak is? Oké er zit een cultuur- en taalkloofje tussen hem en met name den Ollanders maar het eerste wat ie zei toen ie de proef had gewonnen was "ik hoop dat het hele kamp hiervan mag profiteren" en vanaf de eerste aflevering verrast hij de dames al met attenties als een bloemetje. Oké of een dooie kip
Ja maar zoals ik al zei, hij is sociaal nog zwakker als een marmot Das jammer voor 'm, maar een echt robinson weet juist sociaal ook met mensen om te gaan
quote:Ga eens naar het Björn topic.In een geplaatst interview blikt hij zelf terug op Expeditie Robinson.
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Hmmm wil ik op de late avond nog een hele discussie aangaan..? Eigenlijk niet maar toch moet me van 't hart: vanwaar de conclusie dat Björn sociaal zwak is? Oké er zit een cultuur- en taalkloofje tussen hem en met name den Ollanders maar het eerste wat ie zei toen ie de proef had gewonnen was "ik hoop dat het hele kamp hiervan mag profiteren" en vanaf de eerste aflevering verrast hij de dames al met attenties als een bloemetje. Oké of een dooie kip
Maar kijk ik dan eens naar pak 'm beet een Judge... of een Geert.. of een Ilona: nou lekker sociaal sterk zijn die hoor.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Hmmm wil ik op de late avond nog een hele discussie aangaan..? Eigenlijk niet maar toch moet me van 't hart: vanwaar de conclusie dat Björn sociaal zwak is? Oké er zit een cultuur- en taalkloofje tussen hem en met name den Ollanders maar het eerste wat ie zei toen ie de proef had gewonnen was "ik hoop dat het hele kamp hiervan mag profiteren" en vanaf de eerste aflevering verrast hij de dames al met attenties als een bloemetje. Oké of een dooie kip
Maar kijk ik dan eens naar pak 'm beet een Judge... of een Geert.. of een Ilona: nou lekker sociaal sterk zijn die hoor.
quote:Op de ER-pagina of op FOK? Ik heb laatst een gelezen waarin ie opmerkt dat hij een beetje als caveman wordt gepresenteerd enzo..?
Ga eens naar het Björn topic.In een geplaatst interview blikt hij zelf terug op Expeditie Robinson.
quote:[ER2003] Björn
Op zondag 19 oktober 2003 22:15 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Op de ER-pagina of op FOK? Ik heb laatst een gelezen waarin ie opmerkt dat hij een beetje als caveman wordt gepresenteerd enzo..?
Goeie zelfkennis. Björn durft eerlijk naar zichzelf te kijken en ik denk dat slechts weinig van de andere robinsons dat durven. Maar.. weinig vrienden en kennissen maakt je niet persé sociaal zwak. Het kan ook betekenen dat je selectief bent en liever met minder mensen diep gaat dan elk weekend met je twintig "vrienden" heerlijk oppervlakkig sociaal zit te zijn in de kroeg.
Björn is ook veel te eerlijk, in dat interview topic kwam ik dat ook weer tegen. Dat ie die magnesiumsticks wilde verstoppen maar omdat het vrouwen bleken te zijn deed ie het niet. In plaats van dat ie zijn snuit hield, ging ie dat ook nog tegen ze zeggen. Daar begon het gedonder al en had ie moeten leren: eerlijk zijn wordt niet beloond ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 19-10-2003 22:39]
quote:Dat is inderdaad zijn manke, hij is altijd zo eerlijk.
Op zondag 19 oktober 2003 22:28 schreef Pitbulleke het volgende:
...
Daar begon het gedonder al en had ie moeten leren: eerlijk zijn wordt niet beloond
En Geert...die mogen ze afvoeren met die onnozele puntmuts van 'm. Wat vind ik dat een enorme kwijl zeg met z'n achterbakse kop.
Ik zat ook te hopen dat Björn die proef zou winnen. Tja, ik kan er niets aan doen, ik keek er zelf ook raar van op.
quote:Voor de onenigheden wel
Op zondag 19 oktober 2003 22:29 schreef -Mk- het volgende:
Bjorn is oke
Een paar quotes :
Björn als Giovanni en Franca komen eten en slapen : Jij geniet mee vanavond, alle twee.
Franca tegen Björn : Nu voel ik me gewoon weer heel erg goed bij je.
Björn : Als ik echt mezelf blijf lig ik er bij de eerste samensmelting (stemming) uit.
Franca over Björn : Hij blijft zichzelf. Daar moet je een beetje doorheen kijken. Voor de rest valt hij eigenlijk best wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |