Bovendien stom dat ze wel de eerste aflevering van het seizoen uitzenden, hadden ze daar ook eigenlijk mee moeten wachten.
Doe het dan goed...
Nog iemand zin om de studio te bestormen en de boel over te nemen daar?
quote:Of je leert met Mirc of Bittorrent omgaan, en je haalt ze van onze Amerikaanse vrienden binnen.
Op woensdag 7 januari 2004 20:35 schreef Wombcat het volgende:
Zoals ik in een ander topic al zei: wat een stelletje achterlijke konijnen daar.Nog iemand zin om de studio te bestormen en de boel over te nemen daar?
Ik gebruik zowel KazaaLight als iMeshLight en ben sinds enige tijd alle afleveringen van Charmed aan het binnenhalen. Werkt perfect
Alle afleveringen zijn te vinden soms duurt 't even maar boeie. Oh ja check hier voor een volledige Episode List je vind hier ook de datums van uitzending in the US of A
quote:Hmmm... Dat betekent tenminste wél dat ze één seizoen ook daadwerkelijk in één TV-seizoen stoppen.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:21 schreef janimie het volgende:
Iemand heeft een mail naar Net 5 gestuurd en dit was het antwoord
[..]
![]()
pas in het naaajaaaar van dit jaar dus
Ik kijk op dit moment regelmatig Charmed en voor de vakantie waren de drie zusjes (Prue, Phoebe en die ander) nog vrolijk bij elkaar. Kijk ik 2 weken later weer (Charmed komt op elke doordeweekse dag), is Prue kwijt en hebben we Page (die ik overigens ongelooflijk suffig vind, maar goed). Kan iemand mij vertellen wat er met Prue is gebeurd (ja, ze is dood, maar verder?) en waar Page vandaan komt? Dat was toch iets van een vierde net ontdekt zusje ofzo?
(ja, ik weet het, ik loop achter)
quote:Het is Paige btw en Prue is dood... Paige is de nieuwe (half) zus die de charmed ones weer compleet maakt...
Op zondag 11 januari 2004 18:47 schreef ChrisJX het volgende:
Wie wil me bijpraten?Ik kijk op dit moment regelmatig Charmed en voor de vakantie waren de drie zusjes (Prue, Phoebe en die ander) nog vrolijk bij elkaar. Kijk ik 2 weken later weer (Charmed komt op elke doordeweekse dag), is Prue kwijt en hebben we Page (die ik overigens ongelooflijk suffig vind, maar goed). Kan iemand mij vertellen wat er met Prue is gebeurd (ja, ze is dood, maar verder?) en waar Page vandaan komt? Dat was toch iets van een vierde net ontdekt zusje ofzo?
(ja, ik weet het, ik loop achter)
Maar idd effe www.tvtome.com lezen, daar staat een goede episode guide.
Prue deed iets waardoor ze dood ging en Leo of een andere Wachter kon haar niet redden?
quote:Check hier voor een heel uitgebreid verhaal.
Op zondag 11 januari 2004 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb em gelezen, maar het is wel erg kort hoor.Prue deed iets waardoor ze dood ging en Leo of een andere Wachter kon haar niet redden?
Sowieso een goeie: http://tvcentral.thewebsitez.com/charmed.htm
Valhalley of the Dolls part 1&2 dusquote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:35 schreef Filala het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag (5 maart) weer nieuwe afleveringen van Charmed op Net 5!!!!![]()
Ze beginnen gelijk met een dubbele aflevering!
Maar ze hadden juist geschreven op hun site dat ze pas weer in het najaar verder gingen. Waar haal je deze informatie vandaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:35 schreef Filala het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag (5 maart) weer nieuwe afleveringen van Charmed op Net 5!!!!![]()
Zie: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2090,00.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:46 schreef bibi het volgende:
[..]
Maar ze hadden juist geschreven op hun site dat ze pas weer in het najaar verder gingen. Waar haal je deze informatie vandaan?
Ik zou er wel heel erg blij mee zijn
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:22 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
Valhalley of the Dolls part 1&2 dus
hahahaahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa hoe bedoel je, valse hoopquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE noteert in agenda: 5 Maart, dubbele aflevering van Charmed.*
Valt nog best mee, zo'n winterstop. Ze leren het wel daar bij Net5.
Als ze nu maar niet zo gaan klooien als met Buffy the Vampireslayer en angel.
Yes!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:35 schreef Filala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |