Mij ook en dat vond ik wel irritant.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:05 schreef MisszJ het volgende:
Erg leuke aflevering! ..Al deed 't mij ook een beetje aan Harry Potter denken..
Wat ik wel weer vreemd vind, is dat die school nu opeens op komt dagen, terwijl er nooit iets over is gezegd. Zouden de charmed ones daar zelf ook op gezeten hebben? Is nooit vermeld. En als ze er niet op gezeten hebben, waarom niet? Je zou toch denken dat juist de meest machtige heksen daar ook geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:05 schreef SlimShady het volgende:
Ik had wel verwacht dat er een alternatief komt voor de dagelijkse kleuterschool:
magic school
Dat hebben ze gedaan om te laten zien dat er een aparte magische wereld bestaat naast de normale wereld.
Toch wel raar: niemand op de wereld weet dat er heksen en demons bestaan terwijl ze daar gewoon rond (kunnen) lopen (zoals Cole)
Begin van de serie: 3 jonge vrouwen (zussen) komen er achter dat ze magische krachten hebben...dus nee ze hebben niet op die school gezeten en er waarschijnlijk nog nooit iets van gehoordquote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik wel weer vreemd vind, is dat die school nu opeens op komt dagen, terwijl er nooit iets over is gezegd. Zouden de charmed ones daar zelf ook op gezeten hebben? Is nooit vermeld. En als ze er niet op gezeten hebben, waarom niet? Je zou toch denken dat juist de meest machtige heksen daar ook geweest zijn.
En idd, dat al die heksen en demonen gewoon rond kunnen lopen is vreemd (vond ik in Buffy de laatste jaren ook al steeds bizarrer worden).
de schrijvers zijn de 3 actrices zelf toch? of nie?quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:04 schreef CJ het volgende:
Ik heb gisteren een marathon Charmed gehouden. Alle afleveringen van Seizoen 6 gedownload en achter elkaar bekeken. Echt geweldig! De hele storyline zit zo goed in elkaar. Petje af voor de schrijvers.
En wat is hier de bedoeling van?quote:Op maandag 7 juni 2004 09:41 schreef jandeman het volgende:
http://www.growyourownshit.com/users/skoenk
Tis een aantal schrijvers samen met Alyssa Milano en Holy Marie Combs. Ze produceren ook nog die twee.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:29 schreef 4nima het volgende:
[..]
de schrijvers zijn de 3 actrices zelf toch? of nie?
WTFquote:Op maandag 7 juni 2004 09:41 schreef jandeman het volgende:
http://www.growyourownshit.com/users/skoenk
Ik vond het ook een leuke aflevering! Ik vind de verhaallijn zo leuk nuquote:Op maandag 7 juni 2004 09:18 schreef Larry101 het volgende:
Heeft iemand anders de aflevering van afgelopen vrijdag nog gezien?
Ik vond em wel geinig en vond Phoebe er als geest leuk uitzien!
Mee eens...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:22 schreef SlimShady het volgende:
Ban die spammer!
Oke dan snap ik het welquote:Op maandag 7 juni 2004 18:03 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Mee eens...
En ik had het bij Phoebe als geest niet alleen over d'r haar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |