De oude C zie ik inmiddels vrij vaak met 'fout volk' ..... dus over een jaar of 3 a 4 zal dat met de huidige C ook wel zo zijn....quote:Op zondag 28 maart 2004 13:17 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ooit een pooier gezien in een C-Klasse? Laat staan een C 270 Station-dinges
't is de V70quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Die volvo V50 wordt binnenkort geface-lift zou nog maar ff wachten. Hoewel de face-lift volgens mij niet enorm verschilt van het huidige model.
kan die zien weat hij gemist heeft door geen sapphire edition te nemenquote:Op zondag 28 maart 2004 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is de V70
En als je gelezen had, de V70 is inmiddels besteld door TS...
laatste post op de vorige pagina... Hij heeft een Sapphire edition!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
kan die zien weat hij gemist heeft door geen sapphire edition te nemen![]()
nee hoor mooie keuze zo'n Volvo V70![]()
He, TS kickte 'm!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:32 schreef ook_gek het volgende:
anders reageren jullie op een topic van meer dan een half jaar oud
dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 28 maart 2004 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
laatste post op de vorige pagina... Hij heeft een Sapphire edition!
De facelift wordt in juli/ augustus doorgevoerd. Volgende punten worden gewijzigd:quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Die volvo V70 wordt binnenkort geface-lift zou nog maar ff wachten. Hoewel de face-lift volgens mij niet enorm verschilt van het huidige model.
omdat er ook (veel?) mensen/klanten zijn die geen standaard audio systeempje erin willen...... waarom hen laten betalen voor iets dat ze niet willen?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:45 schreef Blik het volgende:
Hoezo moet je 1000 euro bijbetalen voor een fucking cd-speler, dat dat er tegenwoordig niet standaard bijzit vind ik echt een schande. En het is eigenlijk nog een grotere schande om er 1000 euro voor te vragen
nee!!!! we willen gewoon een nieuwe auto! dit bied ons alles wat we willen! en we hebben NIET de saphire black edition! Edition 2 met kleur saphire black en xenon vonden we wel stoer uitzien!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
Die volvo V70 wordt binnenkort geface-lift zou nog maar ff wachten. Hoewel de face-lift volgens mij niet enorm verschilt van het huidige model.
De mercedes is onlangs geface-lift dus daar rij je wel mee in de laatste versie. Maar ik zou denk ik toch voor de volvo gaan aangezien de mercedes kaler uitgerust is dan de volvo. En de volvo een maatje groter is.
Ik weet niet of je de volvo v70 black sapphire edition kent maar die is wel super mooi mss is dat ook een optie voor je pa
[afbeelding]
Uitrusting van de black sapphire:
Electronic Climate Control
Leder stuurwiel
Leder versnellingsknop
Cruise control
Air Quality System
Regensensor
Boordcomputer
Automatische niveauregeling
17” Black Chrome (!) lichtmetalen wielen
Titanium Grey flanklijsten
Waarde: ¤ 14.000; prijs slechts ¤ 6.200
Bi-Xenon verlichting
17 inplaats van 16 hoeft voor ons nietquote:Op zondag 28 maart 2004 13:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
kan die zien weat hij gemist heeft door geen sapphire edition te nemen![]()
Wij kopen gewoon een eigen (pioneer Avic X1) vonden die van Volvo niet goed genoeg!quote:Op zondag 28 maart 2004 17:45 schreef Blik het volgende:
Hoezo moet je 1000 euro bijbetalen voor een fucking cd-speler, dat dat er tegenwoordig niet standaard bijzit vind ik echt een schande. En het is eigenlijk nog een grotere schande om er 1000 euro voor te vragen
das ook goed, audi kan ook nog maar ik vind volvo toch wel een klasse lager als merc, bmw, audiquote:Op maandag 29 maart 2004 01:33 schreef GWD het volgende:
Volvo ... mercedes, does normaal en koop een BMW ... veel sneller en veel comfortabler als Volvo sowieso
mercedes rijdt ook prima maar ziet er gewoon niet uit
Ik vind Mercedes ook een vreselijk merk, niet dat ik er iets tegen heb ofzo... en dat heeft al helemaal niet met het verleden te maken, zelf benk een echte BMW en Volvo fan, vink geweldige prachtige wagens! Mercedes daarentegen vink het tegenovergestelde, afschuwelijk!! echt afstotelijk! zeker die sportwagens van ze.... heb serieus geen mooie auto van ze gezien! En ik heb zeker wel in mercedes gereden, en ja het rijdt geweldig en zit goed, en de kwaliteit zal ook harstikke goed zijn, maar daarom vind ik de modellen nog niet mooi. Bij mij zal je alles behalve indruk maken met een mercedes echt waar, maar dat hebben andere weer met BMW/Volvo... tja das smaak.quote:Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
De meeste die er iets tegen hebben, hebben vaak nog NOOIT in een mercedes gereden of gewoon pure jalouzie (of hoe je dat ook schrijft) (is mijn id, een kennis van me is ook zo, rijd in een ouwe polo en zeikt tegen iedereen aan die in een mercedes rijd)
EDIT: wat ook gek zegt heeft ie gelijk in..
Een kale mercedes rijden is: je wil wel maar je kan niet....
That's my man!quote:Op maandag 29 maart 2004 01:33 schreef GWD het volgende:
Volvo ... mercedes, does normaal en koop een BMW ... veel sneller en veel comfortabler als Volvo sowieso
mercedes rijdt ook prima maar ziet er gewoon niet uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |