duidelijk de volvo dus
(vind stationcarren van merc ook niet mooi)
quote:Jep we zouden hem dan ook met toeters en bellen nemen je kan ook zeggen dat in volle alleen maar geiten wolle sokken mensjes in rijden... maar daar luisteren we niet naar.. we kijken ook erug puur naar de motor of ie lekker loopt enzo.. en dat vonden we allebei erug goed maar de mercedes is toch een tikkie sneller/feller en dat vond mijn vader wel lekker... en daarom zijn we nu ontzettend aan het twijffelen welke we nemen...
Op zondag 19 oktober 2003 14:13 schreef gelly het volgende:[..]
Ik heb het niet zo op mercedes.. Mijn pa heeft een S60 D5, en geloof me, dat rijdt echt lekker. Wel met alle toeters en bellen, maar dat zit ook op de V70 waar je het over hebt. Mercedes vind ik zo'n ouwe lullen gehalte hebben.
quote:Ik vond de stationcarren van ouwe model van de mercedes niet mooi, maar nu is echt alles gestroomlijnd netjes afgewerkt.. een klein stapje veder dan de volvo.....
Op zondag 19 oktober 2003 14:16 schreef Blik het volgende:
(vind stationcarren van merc ook niet mooi)
quote:Ik zou zeker de Volvo nemen, maar achterin is hij zeker niet zo ruim als je zou denken. Ik heb er een tijdje in gereden en vond de ruimte achterin tegenvallen.
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar als ik ergens heen ga met mijn ouders dan rij ik en zit meestal mijn moeder achterin. Een ruime auto is dus voor haar eigen bestwil
quote:Hij valt idd tegen als je kijkt naar het oude model!!!
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef ericeric het volgende:[..]
Ik zou zeker de Volvo nemen, maar achterin is hij zeker niet zo ruim als je zou denken. Ik heb er een tijdje in gereden en vond de ruimte achterin tegenvallen.
quote:Daarom kunnen we hem leasen...
Op zondag 19 oktober 2003 15:12 schreef Ultimora het volgende:
verder heeft de merc een betere restwaarde als een Volvo.
quote:Dan heb je nog niet in de mercedes gezeten waar de TS t over heeft. Die is achterin een stuk minder ruim.
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef ericeric het volgende:[..]
Ik zou zeker de Volvo nemen, maar achterin is hij zeker niet zo ruim als je zou denken. Ik heb er een tijdje in gereden en vond de ruimte achterin tegenvallen.
Dus in dit geval zal ik zeggen. Volvo. je krijgt meer voor even veel geld. Het is alleen geen mercedes.
De D5 is zo'n geweldige motor! Die doet echt niet onder die van de Merc. Nou en dan moet je nog denken aan luxe... De volvo heeft dan meer luxe! En die stoelen van de volvo zijn zooooo lekker als je de sportstoelen neemt...
quote:Me vader had ook het ouwe type.
Op zondag 19 oktober 2003 18:21 schreef _siempie_ het volgende:
me pa stond voor precies dezelfde keus en het is uiteindelijk de Volvo V70 D5 geworden. Geen slechte keus, hij is in ieder geval groter van binnen als de Mercedes (we hadden eerst een Mercedes C220, het oude type). Me oom heeft wel de Mercedes en is daar ook over te spreken maar ik vind het gewoon prettiger dat de Volvo meer ruimte heeft (kheb nog 2 kleinere broertjes).
Nu rijden we rond in een ML
quote:Mee eens
Op zondag 19 oktober 2003 20:06 schreef 001 het volgende:
Wat een vergelijking. Natuurlijk de Volvo V70, tenzij je een maatje groter gaat bij mercedes, de E combi, dan zou ik mercedes nemen.
En als je helemaal veel geld over hebt pak dan een V70R
quote:ik denk omdat het een diesel moet zijn....
Op zondag 19 oktober 2003 20:25 schreef febster het volgende:
Waarom ipv de D5 geen T5?En als je helemaal veel geld over hebt pak dan een V70R
Waarom hebben bepaalde mensen iets tegen mercedes? Heeft dat met verleden te maken ofzo?
quote:Dat vraag ik me ook af
Op zondag 19 oktober 2003 21:30 schreef Maar-T het volgende:
.Waarom hebben bepaalde mensen iets tegen mercedes? Heeft dat met verleden te maken ofzo?
De meeste die er iets tegen hebben, hebben vaak nog NOOIT in een mercedes gereden of gewoon pure jalouzie (of hoe je dat ook schrijft) (is mijn id, een kennis van me is ook zo, rijd in een ouwe polo en zeikt tegen iedereen aan die in een mercedes rijd
)
EDIT: wat ook gek zegt heeft ie gelijk in..
Een kale mercedes rijden is: je wil wel maar je kan niet....
[Dit bericht is gewijzigd door Darknezz op 19-10-2003 21:44]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |