quote:En waarvan is dat nou de oorzaak?
Op zondag 19 oktober 2003 15:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
En dat basseer je op?
Laatste tijd zijn er vaak zat mensen in het nieuws die klagen dat ze geen kans krijgen om te integreren. Mede doordat ze door figuren als jij al bij voorbaat met de nek worden aangekeken.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:11 schreef afhrodite het volgende:[..]
dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt. Het enigste wat die mensen kunnen is daar de kinderen ontvoeren, nederlands meiden verkrachten, stelen, drugs dealen en dat soort shit.
Lul toch niet zo dom man.
quote:Domme turken, ze moeten gewoon Marokkaanse meiden verkrachten, veel lekkerder!!!
Op zondag 19 oktober 2003 15:11 schreef afhrodite het volgende:[..]
dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt. Het enigste wat die mensen kunnen is daar de kinderen ontvoeren, nederlands meiden verkrachten, stelen, drugs dealen en dat soort shit.
quote:niemand wil die vuile stinkende kuthoeren aanraken man
Op zondag 19 oktober 2003 15:14 schreef Youssef het volgende:[..]
Domme turken, ze moeten gewoon Marokkaanse meiden verkrachten, veel lekkerder!!!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:15 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
niemand wil die vuile stinkende kuthoeren aanraken man
quote:Hoeren??? Deze zijn vers! Ze gaan niet uit en neuken niet iedereen!
Op zondag 19 oktober 2003 15:15 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
niemand wil die vuile stinkende kuthoeren aanraken man
quote:Goh, het ligt ook 5 minuten van mijn huis af. En ik merk er niks van
Op zondag 19 oktober 2003 15:11 schreef afhrodite het volgende:dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt.
quote:nee das ook waar ze mogen niet buiten komen dus neuken ze alleen opa, papa en de broertjes
Op zondag 19 oktober 2003 15:17 schreef Youssef het volgende:[..]
Hoeren??? Deze zijn vers! Ze gaan niet uit en neuken niet iedereen!
![]()
quote:Idd, moet je nagaan je hoeft maar één ding tegen ze te zeggen, of je krijgt te horen dat je een kanker hoer bent en je moeder is dit en dat en ze zeggen pas maar op want ik haal mijn familie erbij. Oftewel die mensen kunnen niets alleen en zo zullen ze dus ook niets bereiken.
Op zondag 19 oktober 2003 15:13 schreef Mugielz het volgende:
je moet gewoon geen problemen met die kutlui zoeken.. ze halen toch alleen maar familie snor op..
quote:Jouw ouders die hun ouders tig jaar terug niet accepteerde?
Op zondag 19 oktober 2003 15:13 schreef Erik_P84 het volgende:En waarvan is dat nou de oorzaak?
quote:dan ga jij toch lekker in Liendert rond lopen. Trek iets aan wat je zelf leuk vind en moet je kijken hoeveel gezeik je krijgt terwijl je helemaal niets doet
Op zondag 19 oktober 2003 15:13 schreef Posdnous het volgende:[..]
Lul toch niet zo dom man.
quote:Neeheeee dat is nou weer Volendam!
Op zondag 19 oktober 2003 15:19 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
nee das ook waar ze mogen niet buiten komen dus neuken ze alleen opa, papa en de broertjes
quote:Marokkanen beschouwen heel Nederland als Volendam
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef mazaru het volgende:[..]
Neeheeee dat is nou weer Volendam!
quote:Ja, dus nu mag zoontje lief ongestraft wraak nemen
Op zondag 19 oktober 2003 15:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Jouw ouders die hun ouders tig jaar terug niet accepteerde?
quote:Zeg ik dat ergens dan?
Op zondag 19 oktober 2003 15:22 schreef Lemmiwinks het volgende:Ja, dus nu mag zoontje lief ongestraft wraak nemen
Nee dus. Herrieschoppers moeten aangepakt worden, niet de hele bevolingsgroep waar ze vandaan komen.
quote:wat een kutmensen
Op zondag 19 oktober 2003 13:48 schreef dawg het volgende:
Goverdomme kutmarokkanen.
Mijn neef en zijn vrienden gister tijdens een partij zaalvoetbal door fucking 30!!!! marokkanen helemaal de tering in geslagen.Kunnen ze wel, stelletje lafbekken.
Eruit met die hap, en nooit meer erin laten.![]()
quote:Ja, en dat doet elke Marokkaan natuurlijk
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef afhrodite het volgende:[..]
dan ga jij toch lekker in Liendert rond lopen. Trek iets aan wat je zelf leuk vind en moet je kijken hoeveel gezeik je krijgt terwijl je helemaal niets doet
Moet je eens iets aantrekken wat je zelf leuk vindt en door een middelbare school heenlopen, moet je kijken wat voor gezeik je krijgt.
quote:'Rasbewuste' NLers zijn achterlijk en mogen wmb samen met de criminele Marocs het land uitgeschopt worden.
Op zondag 19 oktober 2003 14:03 schreef Antagonist het volgende:
Ach ja, iedere rasbewuste Nederlander ziet duidelijk welke bevolkingsgroep alle ellende uithaalt.
quote:Christenen kunnen er inderdaad ook wat van. Je mag op Christelijke middelbare scholen niet eens een Iron Maiden shirt aan, dan wordt je geschorst ...
Op zondag 19 oktober 2003 15:27 schreef Posdnous het volgende:[..]
Ja, en dat doet elke Marokkaan natuurlijk
Moet je eens iets aantrekken wat je zelf leuk vindt en door een middelbare school heenlopen, moet je kijken wat voor gezeik je krijgt.
quote:Wat voor rechten ontleen jij aan wat jouw grootvader in de oorlog heeft gedaan?
Op zondag 19 oktober 2003 15:22 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
Ja, dus nu mag zoontje lief ongestraft wraak nemen
Was jouw grootvader toevallig NSB'er? Dan mag ik je ook neerknallen want mijnes zat in het verzet, gore nazi...
[Dit bericht is gewijzigd door mazaru op 19-10-2003 15:33]
quote:Ja en ga eens als 86 jarig vrouw eens door Schiedam lopen.
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef afhrodite het volgende:dan ga jij toch lekker in Liendert rond lopen. Trek iets aan wat je zelf leuk vind en moet je kijken hoeveel gezeik je krijgt terwijl je helemaal niets doet
Loop je ook de kans om verkracht te worden door een blanke man....
quote:sar·cas·me (het ~)
Op zondag 19 oktober 2003 15:30 schreef mazaru het volgende:[..]
Wat voor rechten ontleen jij aan wat jouw grootvader in de oorlog heeft gedaan?
Dat zeg dus helemaal niets over jou.
Ondanks dat jouw grootvader misschien een held kan zijn geweest bijna een halve eeuw geleden, zou jij makkelijk een laffaard eerste klas kunnen zijn.
Dat soort dingen weet je pas als je er voor staat.
quote:Rasbewuste Nederlanders zijn helemaal niet achterlijk!
Op zondag 19 oktober 2003 15:29 schreef MartinR het volgende:[..]
'Rasbewuste' NLers zijn achterlijk en mogen wat mij betreft samen met de criminele Marocs het land uitgeschopt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |