quote:Little Meanie in da house
Op zondag 19 oktober 2003 14:57 schreef Little_Meanie het volgende:
-edit- quote
[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 19-10-2003 15:58]
quote:ga es dood
Op zondag 19 oktober 2003 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Donder jij eens heel gauw op idioot
quote:hoi
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef Posdnous het volgende:[..]
Little Meanie in da house
quote:Dat waren er dus 3
Op zondag 19 oktober 2003 14:56 schreef dawg het volgende:[..]
Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:57 schreef Little_Meanie het volgende:
fucking kutmarokkanen
ga es dood allemaal!!!
quote:Doodverwensing?
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
ga es dood
quote:Je voelt je vast vereerd...
Op zondag 19 oktober 2003 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Doodverwensing?
quote:Geen details, je was er niet bij maar je weet wel dat het 30 man waren en het alleen over een 'discussie' ging....
Op zondag 19 oktober 2003 14:56 schreef dawg het volgende:Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
Okeee.....
quote:nee Hans Teeuwen quote
Op zondag 19 oktober 2003 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Doodverwensing?
quote:Ja, daar heb je het al. Ik denk dat er wel meer aan de hand is geweest. Niet dat ie daarom door 30 man in elkaar moet worden geslagen, maar het ging ws niet alleen om die overtreding.
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef dawg het volgende:[..]
Lezen, ik was er niet bij dus de inhoud vd discussie weet ik niet.
quote:We kunnen op dit moment inderdaad niet trost zijn op op landje, en weet je waarom? Omdat er teveel mensen inwonen die hier niet horen, en die alleen maar herrie kunnen schoppen, als ze dat in hun eigen land zouden doen kregen ze tenminste straffen die voor dat soort volk alleen maar goed is!
Op zondag 19 oktober 2003 14:23 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Waarom zouden we nationalistische gevoelens hebben? Nederland is slechts een doorgeefland. We zijn afhankelijk van het buitenland. De nederlandse taal heeft ook helemaal geen waarde.
Geef eens een goede reden waarom we trots zouden moeten zijn op Nederland.
Nederland is van iedereen die in Nederland woont en zich normaal gedraagd!
quote:Ja idd! Geef ze eens die kans ipv ze al meteen met achterdocht te benaderen! Dat zou een hoop schelen!
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef afhrodite het volgende:Laat ze zich toch eindelijk eens een keer aanpassen aan ons!!!!
quote:kutmarokkaan
Op zondag 19 oktober 2003 15:02 schreef Youssef het volgende:
De vriend van je neef van je nicht van zijn moeder van je broers zus zal vast ook erg stoer hebben gedaan in die discussie. Niet dat dat reden is om hem met ze 30tiggen () hem verrot te trappen, maar hij zal zich wel lelijk vergist hebben...
quote:Mja... de goddelijke Hans Teeuwen was de man die ons als eerste met de heilige 3 woorden 'ga es dood' opzadelde. Wat een talent, wat een heldendaad. Net als deze deus ons de kunst van het woord 'Boeiend!' begrijpbaar maakte. Dude...
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
nee Hans Teeuwen quote
quote:Lachuh
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
nee Hans Teeuwen quote
quote:Er is wel vaker een bullshit reden voor zinloos geweld. Je komt zeker niet veel buiten?
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Geen details, je was er niet bij maar je weet wel dat het 30 man waren en het alleen over een 'discussie' ging....
Okeee.....
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef Little_Meanie het volgende:[..]
kutmarokkaan
Stumper.
quote:En maar zeiken wanneer een vrouw wordt gestenigd.
Op zondag 19 oktober 2003 15:01 schreef afhrodite het volgende:[..]
We kunnen op dit moment inderdaad niet trost zijn op op landje, en weet je waarom? Omdat er teveel mensen inwonen die hier niet horen, en die alleen maar herrie kunnen schoppen, als ze dat in hun eigen land zouden doen kregen ze tenminste straffen die voor dat soort volk alleen maar goed is!
En nederland is van de die mensen er horen, en niet van de mensen die hierheen komen en denken dat ze alles naar hun hand kunnen zetten. Laat ze zich toch eindelijk eens een keer aanpassen aan ons!!!!
quote:Ow dat zeker.
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef dawg het volgende:Er is wel vaker een bullshit reden voor zinloos geweld.
quote:Mja... het is dan ook een achterlijke cultuur die maar eens van de wereld weggevaagd moest worden ...
Op zondag 19 oktober 2003 15:05 schreef Youssef het volgende:[..]
En maar zeiken wanneer een vrouw wordt gestenigd.
quote:Maar ze willen zich niet aanpassen aan ons, dus laat ze dan allemaal maar meteen opdonderen!
Op zondag 19 oktober 2003 15:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja idd! Geef ze eens die kans ipv ze al meteen met achterdocht te benaderen! Dat zou een hoop schelen!
quote:not me
Op zondag 19 oktober 2003 15:05 schreef Youssef het volgende:[..]
En maar zeiken wanneer een vrouw wordt gestenigd.
quote:En dat basseer je op?
Op zondag 19 oktober 2003 15:06 schreef afhrodite het volgende:Maar ze willen zich niet aanpassen aan ons, dus laat ze dan allemaal maar meteen opdonderen!
Laatste tijd zijn er vaak zat mensen in het nieuws die klagen dat ze geen kans krijgen om te integreren. Mede doordat ze door figuren als jij al bij voorbaat met de nek worden aangekeken.
quote:dat basser ik op heel klein turkije (oftewel liendert) dat 5 minuten van mijn huis af ligt. Het enigste wat die mensen kunnen is daar de kinderen ontvoeren, nederlands meiden verkrachten, stelen, drugs dealen en dat soort shit.
Op zondag 19 oktober 2003 15:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
En dat basseer je op?
Laatste tijd zijn er vaak zat mensen in het nieuws die klagen dat ze geen kans krijgen om te integreren. Mede doordat ze door figuren als jij al bij voorbaat met de nek worden aangekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |