abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13983873
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:12 schreef dawg het volgende:

[..]

Iedereen snapt dat met 30 man iemand afslaan triest is.
En het zijn "toevallig" marokkanen.

heb nog nooit een m******** iemand in zijn eentje zien slaan, of alleen al ruzie maken
Kusje
  zondag 19 oktober 2003 @ 14:38:23 #77
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_13983885
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

[offtopique]
Dat is 1 reden, de andere reden is dat de welvarendste mensen onder ons er profijt aan hebben dat continenten als Afrika zich niet degelijk ontwikkelen en zo goedkoop grondstoffen kunnen inkopen

[ontopique]
Het is idd waar dat fundamentalistische christenen eenzelfde onbegrijpelijke redenaties er op na houden. Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
Overigens zou het verwerpen van religie ook aardig 'discriminerend' zijn volgens de linkse kerk, maar ik hoor ze er maar bar weinig over...

Nee, omdat dit soort gedrag niet door religie of afkomst wordt veroorzaakt, maar door armoede en frustratie. Niet dat ik dit soort jongetjes zielig vind hoor, ze moeten echt wel hard aangepakt worden. Maar niet omdat ze Marokkaans zijn, maar gewoon om hun gedrag en mensen van andere afkomst net zo hard.
  zondag 19 oktober 2003 @ 14:39:52 #78
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13983916
wie gaat er dan ook zaalvoetballen met 30 marokkanen
  zondag 19 oktober 2003 @ 14:40:50 #79
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_13983937
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:35 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Racisme an sich is niets mis mee.
Iedereen maakt onderscheid tussen rassen, en het is gewoon de natuur dat rassen verschillende eigenschappen hebben.

Zoals dat Marokkanen crimineler zijn? Das best grappig, want Marokkanen hebben zeer verschillende etnische achtergronden. Sommigen zijn berbers, andere Arabisch en weer anderen zijn weer verwant aan negers. Dan zijn al die rassen dus in essentie crimineel volgens jou?
pi_13983949
calvobbes, als je niks zinnigs te melden hebt, blijf dan ook weg.
M.a.w.: Rot op.
pi_13983950
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:37 schreef ErikT het volgende:

Cultuur dus.

Net zoals Hooligans ook een onderdeel van de Nederlandse cultuur zijn zeker?
pi_13984025
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:41 schreef dawg het volgende:
En jij hebt wel wat zinnigs te melden?
Hier een beetje de mensen ophitsten met een verhaal dat wel heel erg overdreven klinkt en niet controleerbaar is.

Tja, dan vind ik het niet gek dat er groepen mensen zijn die elkaar zo gaan haten dat ze elkaar verrot slaan.

zondag 19 oktober 2003 @ 14:45:21 #83
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_13984041
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Net zoals Hooligans ook een onderdeel van de Nederlandse cultuur zijn zeker?

Precies.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_13984103
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:41 schreef dawg het volgende:
M.a.w.: Rot op.
Laat calvobbes met rust hè?
pi_13984138
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

een verhaal dat wel heel erg overdreven klinkt

Waarschijnlijk waren het 5 mensen die gewoon op weg naar buiten waren, en daarbij per ongeluk tegen zijn neef en de holmaat daarvan aanliepen.
pi_13984142
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:40 schreef Miwe het volgende:

[..]

Zoals dat Marokkanen crimineler zijn? Das best grappig, want Marokkanen hebben zeer verschillende etnische achtergronden. Sommigen zijn berbers, andere Arabisch en weer anderen zijn weer verwant aan negers. Dan zijn al die rassen dus in essentie crimineel volgens jou?

Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.

Europeanen hebben met hun gemiddelde 22 graden de beste termperatuur voor hersenontwikkeling gehad. daarom hebben wij iets grotere hersenen.
Ook hadden wij het qua voedsel altijd ruim zat , wat onze dikkere vetlaag verklaart

In Afrika was dat niet zo , het was een kwestie van overleven daarom hebben negers zoveel spiermassa en een iets dikkere voorhoofdsholte wat ook iets kleinere hersenen oplevert.

Blanke mensen zijn de beste zwemmers door hun vetlaag, negers zijn door hun dikkere schedel en meer spiermassa betere boksers.

Sommige mensen knijpen hun ogen hier voor dicht, maar het is nog steeds van toepassing op de rassen en hun gedrag.

Arbeidsproductiviteit zie je er ook in terug, een afrikaan is minder productief dan een aziaat , dit omdat een Afrikaan niet op het heetste van de dag gaat werken.

Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_13984151
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En jij hebt wel wat zinnigs te melden?
Hier een beetje de mensen ophitsten met een verhaal dat wel heel erg overdreven klinkt en niet controleerbaar is.

.....

Ik klaag over iets wat in RL gebeurt.
Ophitsen? Je zult jezelf bedoelen met je verdraaien van nogal wat reacties. Controle is niet nodig, ten eerste lieg ik niet, en ten tweede ga je dan alles op Fok controleren?
Doe trouwens maar, dan heb ik geen last meer van je.
  zondag 19 oktober 2003 @ 14:52:17 #88
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_13984214
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.

Europeanen hebben met hun gemiddelde 22 graden de beste termperatuur voor hersenontwikkeling gehad. daarom hebben wij iets grotere hersenen.
Ook hadden wij het qua voedsel altijd ruim zat , wat onze dikkere vetlaag verklaart

In Afrika was dat niet zo , het was een kwestie van overleven daarom hebben negers zoveel spiermassa en een iets dikkere voorhoofdsholte wat ook iets kleinere hersenen oplevert.

Blanke mensen zijn de beste zwemmers door hun vetlaag, negers zijn door hun dikkere schedel en meer spiermassa betere boksers.

Sommige mensen knijpen hun ogen hier voor dicht, maar het is nog steeds van toepassing op de rassen en hun gedrag.

Arbeidsproductiviteit zie je er ook in terug, een afrikaan is minder productief dan een aziaat , dit omdat een Afrikaan niet op het heetste van de dag gaat werken.

Maar waarom zijn (Noord-) Afrikaanse rassen dan crimineel volgens jou?
pi_13984234
quote:

[..]

-lul-verhaal-

. . .
pi_13984238
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:49 schreef dawg het volgende:

Ik klaag over iets wat in RL gebeurt.
Ophitsen? Je zult jezelf bedoelen met je verdraaien van nogal wat reacties.

Nee ik bedoel niet beide kanten van het verhaal vertellen.

Was het een rel om niks? Of liep jouw neef niet al de hele wedstrijd 1 van die spelers uit te schelden?
Je maakt mij niet wijs dat 30 marokkanen ineens zonder reden alleen jouw neef aan gaan vallen. En dat het nieuws niet haalt..

pi_13984278
quote:

Maar dat wil nog niet zeggen dat alle Europeanen die extra hersenen goed gebruiken....
pi_13984332
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee ik bedoel niet beide kanten van het verhaal vertellen.

Was het een rel om niks? Of liep jouw neef niet al de hele wedstrijd 1 van die spelers uit te schelden?
Je maakt mij niet wijs dat 30 marokkanen ineens zonder reden alleen jouw neef aan gaan vallen. En dat het nieuws niet haalt..

Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.
pi_13984337
quote:

Rassen moet je

[knip]

de dag gaat werken.

Nou ja, je hebt de klok horen luiden, nu nog de klepel zien te vinden

zondag 19 oktober 2003 @ 14:57:16 #94
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_13984346
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 19-10-2003 15:57]

zondag 19 oktober 2003 @ 14:57:46 #95
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_13984352
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Er werd een overtreding gemaakt (duwtje ofzo) vlak voor tijd. Er ontstond een discussie over de overtreding, en ineens vlogen die gasten op mn neef zijn vriend. Ik was er verder niet bij dus heb geen details, maar met 30 man? Dan weet ik genoeg, dat gaat te ver.

En in die 'discussie' is toevallig niet het woord kutmarokkaan gevallen, ofzo?
pi_13984362
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:48 schreef dawg het volgende:
Goverdomme kutmarokkanen.
Mijn neef en zijn vrienden gister tijdens een partij zaalvoetbal door fucking 30!!!! marokkanen helemaal de tering in geslagen.

Kunnen ze wel, stelletje lafbekken.
Eruit met die hap, en nooit meer erin laten.

damn dat is wel vet vervelend, waar woont je neef? gouda misschien!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_13984381
quote:

[..]

Kan ik je inhuren als ik eens heel saggo ben!?
Blaatverhalen vind ik meestal wel amusant

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_13984388
.[/quote]
quote:

[..]

Zoals dat Marokkanen crimineler zijn? Das best grappig, want Marokkanen hebben zeer verschillende etnische achtergronden. Sommigen zijn berbers, andere Arabisch en weer anderen zijn weer verwant aan negers. Dan zijn al die rassen dus in essentie crimineel volgens jou?<hr></blockquote>Rassen moet je als een wijder begrip zien, op ieder continent zijn de mensen anders ontwikkeld.

Wat een knuppel, surprise ook jouw voorouders scheten vanuit een boom ergens in Afrika.

[Dit bericht is gewijzigd door Fransje op 19-10-2003 15:04]

pi_13984390
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Donder jij eens heel gauw op idioot
pi_13984411
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:57 schreef Miwe het volgende:

[..]

En in die 'discussie' is toevallig niet het woord kutmarokkaan gevallen, ofzo?

Lezen, ik was er niet bij dus de inhoud vd discussie weet ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')