[Dit bericht is gewijzigd door dawg op 19-10-2003 14:16]
quote:Ik vind het altijd zo bedroevig als ik dit soort reacties lees.
Op zondag 19 oktober 2003 14:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dus wij moeten ook allemaal uit Nederland weg omdat er ook hordes voetbalsupporters zijn die zich ook niet altijd gedragen
Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.
Antifa misschien ?
quote:*proest*
Op zondag 19 oktober 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Foei, hiermee stel je de hele Marokkaanse gemeenschap in een kwaad daglicht. De meeste gedragen zich gewoon netjes hoor, en het hadden ook Autochtonen kunnen zijn.
quote:Volgens mij is Nederland een beetje sneu met zijn wetten.
Op zondag 19 oktober 2003 14:13 schreef Nimitz het volgende:[..]
Nog dronken? Je zinsopbouw is belabberd. Maar inderdaad, beetje sneu volk!
quote:maw: racisme is OK?
Op zondag 19 oktober 2003 14:15 schreef Antagonist het volgende:[..]
Ik vind het altijd zo bedroevig als ik dit soort reacties lees.
Mensen hebben absoluut geen nationalistische gevoelens meer, het enige wat ze nog kunnen doen is linkse termen uitslaan die ze door jaren indoctrinatie bij is gebracht.Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.Antifa misschien ?
quote:Nee, ze moeten 2343656345564532635 keer zo hard optreden tegen zinloos geweld. Of dat nu een marokkaan, amerikaan of nederlander is doet er niet toe.
Op zondag 19 oktober 2003 14:18 schreef Miwe het volgende:[..]
maw: racisme is OK?
quote:Waarom zouden we nationalistische gevoelens hebben? Nederland is slechts een doorgeefland. We zijn afhankelijk van het buitenland. De nederlandse taal heeft ook helemaal geen waarde.
Op zondag 19 oktober 2003 14:15 schreef Antagonist het volgende:[..]
Ik vind het altijd zo bedroevig als ik dit soort reacties lees.
Mensen hebben absoluut geen nationalistische gevoelens meer, het enige wat ze nog kunnen doen is linkse termen uitslaan die ze door jaren indoctrinatie bij is gebracht.Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.Antifa misschien ?
Geef eens een goede reden waarom we trots zouden moeten zijn op Nederland.
Nederland is van iedereen die in Nederland woont en zich normaal gedraagd!
quote:Tja... ach... doen zij werkelijk iets anders?
quote:Idd, maar dat schijnt heel moeilijk te zijn. Heel Nederland incl. politiek roept om een hardere aanpak van dit soort criminaliteit, maar er gebeurt niets.
Op zondag 19 oktober 2003 14:21 schreef dawg het volgende:[..]
Nee, ze moeten 2343656345564532635 keer zo hard optreden tegen zinloos geweld. Of dat nu een marokkaan, amerikaan of nederlander is doet er niet toe.
quote:Ik ben idd niet trots op mijn landje. We leven in een land met teveel mensen die iemand anders haten omdat die toevallig een andere kleur heeft. En mocht iemand met een kleurtje iets uitvreten dan hebben gelijk al die gekleurden het gedaan.
Op zondag 19 oktober 2003 14:15 schreef Antagonist het volgende:Jou reactie slaat nergens op, Nederland is van de Nederlanders en die mogen best trots zijn op hun landje.
Blijkbaar ben jij zo'n landsverrader dat je dat soort gevoelens niet meer hebt.
opzouten met die gasten....
edit tiepvaut
quote:Tja, ik weiger me te verlagen tot het niveau van dat soort foute imams e.d. Aan de andere kant hoor je ook dat katholieke priesters beweren dat condooms aids verspreiden, dus het ligt volgens mij niet zozeer aan WELKE religie je aanhangt, maar DAT je religeus bent.
Op zondag 19 oktober 2003 14:23 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
Tja... ach... doen zij werkelijk iets anders?
Van rellende imams die Westerse mensen nog lager dan varkens noemen en pretenderen de profeet te zijn die hun bevolking binnen 10 jaar de jihad aan het Westen te laten klaren, krijg ik inderdaade spontaan nationalistische gevoelens van. Moet je nagaan ...
quote:Idd...
Op zondag 19 oktober 2003 14:26 schreef Miwe het volgende:Aan de andere kant hoor je ook dat katholieke priesters beweren dat condooms aids verspreiden
quote:Hadden kunnen zijn ja. Maar dat waren het dus niet. Wat een baggerargument dus.
Op zondag 19 oktober 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Foei, hiermee stel je de hele Marokkaanse gemeenschap in een kwaad daglicht. De meeste gedragen zich gewoon netjes hoor, en het hadden ook Autochtonen kunnen zijn.
quote:Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Op zondag 19 oktober 2003 13:53 schreef Killah_Priest het volgende:
had gistren ook zo iets liep met me vriend bij de munt terug van stappem komt er een marokaan in een taxi tegen kanker trut krijg de kanker waar slaat dat uberhaubt op of als ik met mijn vriendinnen in de stad loop of alleen eerst naroepen en als je niet reageert meteen je bent lelijk kanker hoer waar slaat dat op dat tering volk
quote:En ook niet veel slechter
Op zondag 19 oktober 2003 14:29 schreef veldmuis het volgende:Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Dat is toch te gek voor woorden?
quote:[offtopique]
Op zondag 19 oktober 2003 14:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd...
Voor dat soort mensen moet je veel banger zijn. Want daar word meer naar geluisterd dan een radicale imam.
En daardoor verspreid AIDS zich alleen maar meer...
[ontopique]
Het is idd waar dat fundamentalistische christenen eenzelfde onbegrijpelijke redenaties er op na houden. Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
Overigens zou het verwerpen van religie ook aardig 'discriminerend' zijn volgens de linkse kerk, maar ik hoor ze er maar bar weinig over...
quote:Kijk daar, weer een domme jood die alles door elkaar haalt
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
[ontopique]
Het is idd waar dat fundamentalistische christenen eenzelfde onbegrijpelijke redenaties er op na houden. Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
Overigens zou het verwerpen van religie ook aardig 'discriminerend' zijn volgens de linkse kerk, maar ik hoor ze er maar bar weinig over...
quote:Racisme an sich is niets mis mee.
quote:Dat heeft niks met een cultuur te maken. Maar met pure verveling en haantjesgedrag.
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:Maar toch worden er niet bejaarden bedreigt door 80 katholieken oid.
quote:Geil, vandaag ben ik een jood...
Op zondag 19 oktober 2003 14:35 schreef Youssef het volgende:[..]
Kijk daar, weer een domme jood die alles door elkaar haalt
![]()
quote:Ja best wel... Wanneer komt het in de krant?
Op zondag 19 oktober 2003 14:33 schreef dawg het volgende:Dat is toch te gek voor woorden?
quote:Cultuur dus.
Op zondag 19 oktober 2003 14:36 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat heeft niks met een cultuur te maken. Maar met pure verveling en haantjesgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |