quote:Dat hoeft ook niet: als Nederland in en van Ierland wint, komen we boven hen te staan en resten ons nog thuiswedstrijden tegen Andorra en Estland. Een overwinning in Dublin is dus hoogstwaarschijnlijk genoeg voor een tweed eplek en play-offs.
Op zondag 03 juni 2001 12:43 schreef bossie het volgende:
Ik denk dat we het WK eigenlijk kunnen vergeten.
Ik denk niet dat Portugal of Ierland gaan verliezen van die snert teams .Zie jij Portugal verliezen van Cyprus?
quote:Ik heb het niet over Van Gaal, ik heb het over de spelers.
Op zondag 03 juni 2001 06:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
[..]Als dat geen arrogantie is, is het dan de ultieme vorm van cynisme
“Alles wat ik vooraf voorspelde is gebeurd,” aldus Van Gaal. Blijkbaar was hij vergeten de internationals in te lichten van zijn paranormale gaven. “Het was geen blamage”, vervolgde de Averhorner zijn betoog. “Ik wist dit van tevoren, ik twijfelde niet, we hebben dit doorgesproken in de rust. Op zo’n veld kan je niet goed voetballen.”
Ik erger me dood aan die onzin die die gast uitkraamt.
Ik denk ook niet of het de vraag is of Nederland het WK in Zuid-Korea en Japan haalt maar eerder of van Gaal het haalt
quote:Hoezo genoeg? Dan moet er nog steeds gewonnen worden van Andorra en Estland hoor.. en dat blijkt verdomde moeilijk voor een stel Nandrolon-slikkende mannetjes die achter een bal aan rennen.
Op zondag 03 juni 2001 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dat hoeft ook niet: als Nederland in en van Ierland wint, komen we boven hen te staan en resten ons nog thuiswedstrijden tegen Andorra en Estland. Een overwinning in Dublin is dus hoogstwaarschijnlijk genoeg voor een tweed eplek en play-offs.
quote:Wacht maar als er PSV spelers in komen dan zal het wel veranderen, al is het in de laaste minuut.
Op zaterdag 02 juni 2001 20:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn visite vindt het niet zo goed van Nederland.
quote:VOLGENS MIJ BEN JE WAT LAAT
Op zondag 03 juni 2001 16:51 schreef deeb het volgende:
VOLGENS MIJ WORDT HET 2-4 VOOR NEDERLAND.
quote:Hij had het opgenomen en pas vanavond bekeken.
Op zondag 03 juni 2001 20:10 schreef Machiel het volgende:[..]
VOLGENS MIJ BEN JE WAT LAAT
quote:Nooit, helaas
Op zaterdag 02 juni 2001 22:49 schreef Atrimar het volgende:
Resultaat telt, wanneer leren jullie nederlanders dat nou eens
quote:Jazeker Nederland heeft volgens mij elke wedstrijd weer gezeik met het vasthouden van een voorsprong...
Op zondag 03 juni 2001 16:21 schreef links234 het volgende:
Misschien zou het nederlands elftal eens moeten oefenen op het voorkomen van tegendoelpunten.
Als die er überhaubt al is dan..!!
EW bij de volksliederen: Ja hoor, het is Van Gaal gelukt, dit moet het lelijkste elftal ooit zijn (op het moment dat de camera net de Basis 11 van Nederland afgegaan is)
DIGGER bij het zien van Melchiot in de opstelling: AAAARRRRRRRRRRRRRRGGGHHHH!!!!!!!!!!!!
EW en DIGGER bij het 1e fluitsignaal: Hup Estland!
EW en DIGGER bij het zien van Ten Cate als analyticus: Aaaaaaaahhh nee he Mag Ronald niet terug, die liet je tenminste ongestoord slapen, Ten Cate is EN dom EN heeft een rotstem...
EW en DIGGER bij de 1-0: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
EW en DIGGER bij de 1-1: Kutzooi, tering, tyfus goal, klote nandrolonjunk, 9 van de 10 keer ziet een scheids danwel grensrechter dit niet, waarom juist nu wel?
EW en DIGGER nav de wissels bij Oranje in de 60e minuut: Mijn God, van Gaal heeft zijn record van 60 minuten gelee nu al weer scherper gesteld, van Nistelzooi erin...
EW en DIGGER bij de 2-1: Mwhoehahahahahahahahahahahaha Gaaf!
EW en DIGGER bij de 2-2: Kut, zul je zien dat het in de 90e minuut nog 2-3 wordt ook
EW en DIGGER bij de 2-3 en 2-4: Kutzooi, kut kut kut
En over wat we van de woorden van van Gaal vonden.........die verdienen een speciaal topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |