Pettite heeft vannacht weer de zware taak om wedstrijd 2 niet te verliezen zoals hij dat ook in stijl deed tegen de Red Sox. We gaan het vannacht weer allemaal meemaken op Canal+
quote:ben ik blij dat ik deze week late dienst heb waardoor ik gewoon alles kan volgen
Op zondag 19 oktober 2003 13:32 schreef Fredgroes het volgende:
We gaan het vannacht weer allemaal meemaken op Canal+
Trouwens als iemand uit het publiek een bal voor de neus van een speler wegkaapt, dan krijgt ie toch een onwijse boete of zelfs celstraf?
quote:nee hoor,zolang je je als fan niet op het speelveld begeeft is alles toegestaan,of het slim is om de bal voor de neus van een speler weg te kapen is een andere vraag zie Bartman en Jeffrey Maier
Op zondag 19 oktober 2003 18:36 schreef markpatat het volgende:
Ik dacht dat het na 4 wedstrijden al beslist zou zijn....Trouwens als iemand uit het publiek een bal voor de neus van een speler wegkaapt, dan krijgt ie toch een onwijse boete of zelfs celstraf?
quote:slim of niet,een WS bal is natuurlijk heilig voor een fan
Op zondag 19 oktober 2003 18:59 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
nee hoor,zolang je je als fan niet op het speelveld begeeft is alles toegestaan,of het slim is om de bal voor de neus van een speler weg te kapen is een andere vraag zie Bartman en Jeffrey Maier
quote:Ik, Yankees vs. Indians in Yankee-Stadium. Erg gaaf!
Op zondag 19 oktober 2003 22:51 schreef helvo het volgende:
Wie is er eigenlijk welles naar een mlb wedstrijd geweest in de vs?
Ben benieuwd wat het gaat worden in deze World Series. Ik hoop dat de Yankees het weer winnen .
De Marlins blijven het goed doen, hopen dat ze Pettite kunnen pakken... dan gaat het er zonnig uitzien in Florida.
quote:idd,snap uiteraard wel hoe het spelletje in elkaar steekt maar verder weet ik er weinig van af.
Op maandag 20 oktober 2003 01:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Charles Urbanus is een fijne commentator moet ik zeggen, hij geeft mensen met een gemiddelde kijk op het spelletje extra inzichten
quote:idd,zie Hools
Op maandag 20 oktober 2003 01:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het volkslied is wel erg vals vannacht
stunten tegen die stomme Yanks
quote:zeg mitt,doe je ook mee kijken?
Op maandag 20 oktober 2003 01:54 schreef mitt het volgende:
hup Marlins.stunten tegen die stomme Yanks
quote:ik kijk altijd game-day.
Op maandag 20 oktober 2003 01:55 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zeg mitt,doe je ook mee kijken?
ook goed hoor. Maar vannacht niet want qua ploegen in de WS vind ik het niet echt interessant.
quote:en een 6-1 eindstand voor de Yankies
Op maandag 20 oktober 2003 02:26 schreef DutchGooner het volgende:
en in 1 klap 3-0 voor de Yankees
En vooral niet te vergeten wat een geweldige werper die Pettite. Die doet het altijd voor de Yankees als het moet.
Jammer dat Boone weer blunderde bij de zekere "derde uit" Sinds dat Boone de held van wedtrijd 7 van de ALCS is geworden zit hij volgens mij nog op een roze wolkje en vergeet dat het kampioensschap in deze serie word vergeven.
Op naar Maimi voor de wedstrijden 3,4 en 5 en als de Yankees zo blijven spelen kunnen dit ook wel eens de laatste wedstrijden van de serie zijn.
quote:mietje
Op maandag 20 oktober 2003 11:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Leuke wedstrijd, vanavond de laatste 3 innings nog ff kijken, ik kon m'n ogen niet meer open houden
Heb na de 8e inning mijn ogen maar dicht gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |