quote:B&D zijn uitgerangeerd. Twee ouwe lullen die niet meer weten waar ze het over moeten hebben. Ze praten ook alleen maar door elkaar, en laten niemand uitpraten. Als je dan ook nog eens de treurwilg van een Mulder erbij hebt....
Op zondag 19 oktober 2003 12:11 schreef SunChaser het volgende:
Jack Spijkerman heeft iig nog 1x per week gasten, Barend en Van Dorp weten dagelijks met de meest tenenkrommende meuk te komen, meestal dat experimentele gezever a la Laura Fygy enzo.
De muziek: inderdaad: soms leuk, soms niet.
Maar dat geld voor Spijkerman net zo. Heeftie de éne keer Acda & de Munnik, heeftie de volgende keer een groepje opgerolde Inuït met een keelklankenkoor
quote:En toch vind je ze slaapeverwekkend? Nou, dat heb ik ook dus.
Op zondag 19 oktober 2003 12:17 schreef Misanthroopia het volgende:
Onzin. De muzikanten die B&vD uitnodigen zijn zeer divers (qua muziekstijl) en over het algemeen redelijk bekend in meerdere landen.
Maar eh: ten eerste hebben ze volgens mij nog nooit 1 artiestennaam foutloos uitgesproken, ten tweede kondigen ze het altijd zó krom aan dat je gaat vermoeden dat ze uberhaupt nog nooit van betreffende artiest gehoord hebben.
Zal ook wel weer een redactie achter zitten. .
quote:Ja, zeker omdat ze nog naakt heeft opgetreden in het damestrio Centrefold
Op zondag 19 oktober 2003 12:23 schreef Modus het volgende:
Laura Fygi experimenteel?
quote:Je komt over als een (metaforische) spookrijder!
Op zondag 19 oktober 2003 12:18 schreef SunChaser het volgende:[..]
En toch vind je ze slaapeverwekkend? Nou, dat heb ik ook dus.
Magoed, niet alle artiesten die op tv komen zijn van het op-het-puntje-van-je-stoel-zit-niveau. Sommige wel. Alles is relatief. Blaat.
quote:Dat is wel weer waar ja
Op zondag 19 oktober 2003 12:23 schreef Modus het volgende:
Laura Fygi experimenteel?Maar eh: ten eerste hebben ze volgens mij nog nooit 1 artiestennaam foutloos uitgesproken, ten tweede kondigen ze het altijd zó krom aan dat je gaat vermoeden dat ze uberhaupt nog nooit van betreffende artiest gehoord hebben.
Zal ook wel weer een redactie achter zitten..
En dan nu, dames en heren: Andre Hazeé!
Oh wacht even...dit is geen Frans..eh... Hazus!
Biobak
Snoei en snoei hard
Netelenbos was helemaal van slag
quote:
Je hoeft er niet naar te kijken/luisteren!Er zit een zapknop op je afstandbediening!
quote:We hadden het dan ook over de muzieksmaak van deze 2 ouwe impotente eikels
B&D zijn uitgerangeerd. Twee ouwe lullen die niet meer weten waar ze het over moeten hebben. Ze praten ook alleen maar door elkaar, en laten niemand uitpraten. Als je dan ook nog eens de treurwilg van een Mulder erbij hebt.... (Die overigens minder treur was, bij Niehe)
quote:Zelfde als Spijkerman dus. En over dat spraakgebrek van die 2 is al veel gezegd en geschreven
Ik geloof niet dat de muziek in hun programma hun eigen keus is. Frits heeft ook regelmatig de grootste moeite de band of artiest juist aan te kondigen
En de muziek is opzich best ok, soms niet.. soms wel.. in tegenstelling tot wat Kopspijkers doet een hele verademing.
quote:En dat was deel twee van mijn post, die je voor het gemak even hebt weggelaten
Op zondag 19 oktober 2003 12:52 schreef Doezelhaar het volgende:We hadden het dan ook over de muzieksmaak van deze 2 ouwe impotente eikels
quote:Weet ik maar ik wilde ook even wat over dat duo vermelden dus heb alleen even dat gequote.. je post vind ik overigens niks mis mee
Op zondag 19 oktober 2003 12:55 schreef Nembrionic het volgende:[..]
En dat was deel twee van mijn post, die je voor het gemak even hebt weggelaten
Alleen die Jan Mulder mag wel eens oprotten. Hij is ondertussen een karikatuur van zichzelf geworden. Zo voorspelbaar... Je weet gewoon precies wat 'ie gaat doen. Zijn rol is totaal uitgekauwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |