Alvast bedankt .
[Dit bericht is gewijzigd door Hugo_Weaving op 18-10-2003 21:59]
--->LIF
20 pond dus, blijft wel erg duur.
'slechte moeder neuker' ?
quote:Omdat LIF gaat over kleding etc...
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:03 schreef Hugo_Weaving het volgende:
Lifestyle? Dat snap ik niet.. Waarom?Vraag & Aanbod kan ik begrijpen.. maar LIF?
Ik weet niet of het nu in het script als sarcastisch is bedoeld en dat er dan ook daadwerkelijk zo'n portemonee in zit, of dat hij nu echt van Jules is...maar dat is weer meer een vraag voor Film&TV
Mooie portemonee in elk geval
quote:Het staat er daadwerkelijk op in de film..
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:07 schreef Scylla het volgende:
"it's the on that says Bad Motherfucker on it"Ik weet niet of het nu in het script als sarcastisch is bedoeld en dat er dan ook daadwerkelijk zo'n portemonee in zit, of dat hij nu echt van Jules is...maar dat is weer meer een vraag voor Film&TV
Mooie portemonee in elk geval
* ZeroVince wacht nog een paar uurtjes of er nog betere links komen en koopt anders deze (a 28.77 euro):
[Dit bericht is gewijzigd door ZeroVince op 18-10-2003 22:21]
quote:Van welke site heb je die dan? 28.77 euro?
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:10 schreef ZeroVince het volgende:[..]
Het staat er daadwerkelijk op in de film..
* Hugo_Weaving wacht nog een paar uurtjes of er nog betere links komen en koopt anders deze (a 28.77 euro):
[afbeelding]
Inclusief 4.92 voor "shipping" kom je uit op 24.92 pond, oftewel 35.85 euro. Ik heb hem in ieder geval besteld..
quote:
Thank you. We have received your order.
[Dit bericht is gewijzigd door ZeroVince op 18-10-2003 23:46]
Maar ik zou hem niet kopen. Zoiets is alleen leuk is als je het zelf bedacht hebt. Met zo'n portemonnee zou je alleen maar proberen zo cool te zijn als Jules en dat lukt je toch niet Bovendien moet je wel een echte Bad Motherfucker zijn zoals Jules, anders ben je nog steeds een amateur...
quote:Damn wat is het probleem met sommge mensen die zich altijd zo druk kunnen maken om dit soort dingen, als iemand zo'n portemonnee wil laat hem.
Op zondag 19 oktober 2003 15:51 schreef Morphs het volgende:
Maar ik zou hem niet kopen. Zoiets is alleen leuk is als je het zelf bedacht hebt. Met zo'n portemonnee zou je alleen maar proberen zo cool te zijn als Jules en dat lukt je toch nietBovendien moet je wel een echte Bad Motherfucker zijn zoals Jules, anders ben je nog steeds een amateur...
quote:Zoiets is ook leuk als een tribute to Pulp Fiction, zelfde reden waarom mensen posters hebben etc. En bovendien moet ik helemaal niet een bad motherfucker zijn, in fact, I'm tryin' real hard to be a shepherd..
Op zondag 19 oktober 2003 15:51 schreef Morphs het volgende:
Ik vind deze van jsimports.com toch mooier:Maar ik zou hem niet kopen. Zoiets is alleen leuk is als je het zelf bedacht hebt. Met zo'n portemonnee zou je alleen maar proberen zo cool te zijn als Jules en dat lukt je toch niet
Bovendien moet je wel een echte Bad Motherfucker zijn zoals Jules, anders ben je nog steeds een amateur...
Soundclip, it's the one that says bad motherfucker: http://www.mess.be/badmotherfuckerwallet/wallet.wav
quote:Definities moeder-neuker:
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:03 schreef Vampier het volgende:
waarom zou je een portomonee willen met daarop'slechte moeder neuker' ?
1. He who fucks his mother
2. He who fucks a mother
3. The mother of all fuckers
Vul zelf maar in waarom hij er mee rond wil open
quote:Hoezow? slechte kwaliteit? waar had hij hem gehaald dan?
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:33 schreef Genedefect het volgende:
M'n zwager heeft er ook één gehad.Hij is natuurlijk wel cool.Maar is baggerzooi, niet kopen.
quote:Ja slechte kwaliteit.Hij had hem voor dagelijks gebruik en dan slijt hij erg snel.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:11 schreef WarPuppy het volgende:[..]
Hoezow? slechte kwaliteit? waar had hij hem gehaald dan?
Hier kan je hem kopen http://www.asseenontv.com/
quote:Boeien, als ik merk dat hij snel slijt dan beperk ik me voor het gebruik in uitgaansgelegenheden..
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:07 schreef Genedefect het volgende:[..]
Ja slechte kwaliteit.Hij had hem voor dagelijks gebruik en dan slijt hij erg snel.
Hier kan je hem kopen http://www.asseenontv.com/
Alleen *erg* onhandig voor kleingeld, maar dat past dan ook niet bij je image!
quote:ma nog beetje kwaliteit? dik leer en goed gestikt?
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:36 schreef ZeroVince het volgende:
Heb hem gister gehad, hij ziet er precies uit als op het plaatje en is echt cool!Alleen *erg* onhandig voor kleingeld, maar dat past dan ook niet bij je image!
quote:ik heb em nu al n tijdje. besteld via www.asos.com.. ik gebruik em dagelijks en het is echt super kwaliteit. Het bad mofo is er ook echt ingebrand. En het leer is handgenaaid. Het blijft een vette portemonnee
Op maandag 27 oktober 2003 16:22 schreef WarPuppy het volgende:[..]
ma nog beetje kwaliteit? dik leer en goed gestikt?
niet dat ik hem na 3 weken zelf weer moet naaien
en waar gekocht zei je?
Ik heb hem ook van www.vaoz.com en nee hij heeft het niet, wel 1 ritsvakje achter de cards..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:28 schreef The-Sorcerer het volgende:
*kick*![]()
heeft iemand een pic van de binnenkant van deze portemonnee ?
en hij heeft echt _geen_ kleingeld vakje?
bvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |