abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14415338
Dat zou ik idd niet doen
Weet je al wat je gaat doen jonge??
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_14415624
ik ga gewoon vrijdag als ik bij haar kassa sta na sluitingstijd wat met haar praten.. een kleine voorbereiding voor de dingen die ik wil gaan zeggen/vragen.. Voor de rest is het niet goed om meer dingen te gaan plannen heb ik hier als advies gekregen.

Ik ga gewoon eerst vragen van "...naam.. heet je toch". Dan zal ze ook wel het omgekeerde aan mij vragen. Voor de rest vraag ik of ze zaterdag ook moet werken, zo ja van hoelaat tot hoelaat. En dan misschien waar ze woont enzo..
De rest zoals hobbies en al dat andere ga ik het wel met haar over hebben als we eens samen in de pauze zitten. Dat zal hopelijk nog weleens voorkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 05-11-2003 21:30]

woensdag 5 november 2003 @ 21:35:14 #128
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_14415753
Voordat ik een tip geef; hoevaak heb je d'r al gesproken? Niet vaak zeker, omdat je nu aan het plannen (zucht) ben om haar naam te vragen?

Nou, m'n tip is supersimpel; vraag of ze na het werk even mee naar een caféetje wilt gaan. Een plek waar wat mensen komen, een vriendelijke omgevingen, en (ook niet onbelangrijk) waar de muziek niet te hard staat. Dit laat meteen zien of ze hier intresse in heeft, of ze überhaupt wel tijd met je wilt spenderen en, above all, dat je zelfverzekerd overkom.

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_14417107
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:35 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Voordat ik een tip geef; hoevaak heb je d'r al gesproken? Niet vaak zeker, omdat je nu aan het plannen (zucht) ben om haar naam te vragen?

Nou, m'n tip is supersimpel; vraag of ze na het werk even mee naar een caféetje wilt gaan. Een plek waar wat mensen komen, een vriendelijke omgevingen, en (ook niet onbelangrijk) waar de muziek niet te hard staat. Dit laat meteen zien of ze hier intresse in heeft, of ze überhaupt wel tijd met je wilt spenderen en, above all, dat je zelfverzekerd overkom.

Ik heb d'r nu 1x een beetje echt gesproken (vorige week vrijdag). Haar naam weet ik al, maar om de fout die ik vorige week had gemaakt doordat ik mezelf niet voorgesteld had, een beetje te herstellen vraag ik gewoon haar naam en dan zij waarschijnlijk ook de mijne en dan hebben we toch een beetje voorgesteld alleen op een andere manier
Cafe, disco ed. Goeie tip, maar helaas niks voor mij.
Ik ben 1x uitgegaan maar dit is echt NIET de plek waar ik nu zaterdagavond moet zitten. Doe mij maar liever thuis, of bioscoop, wandeling.
Klinkt misschien raar maar het is gewoon zo, sorry. Ik voel me daar geheel niet op m'n gemak wat alleen maar negatief kan uitpakken.
Maar om nu gelijk te vragen of ze bioscoop wil, mee naar huis is helemaal geen goed idee denk ik.
Ik hou het eerst nog even op wat contact op me werk, zodra dit een beetje loopt zal ik misschien eens vragen of ze wat met me wilt doen.
Maar dat komt allemaal wel.
  woensdag 5 november 2003 @ 23:17:42 #130
72743 ennaxor
[AM] forever
pi_14418912
zow, ikheb je topic in 1x uitgelezen,en ik moet zeggen, je bent op de goeie weg! veel goeie tips zaten er ook tussen,vooral,take it easy! *denkt aan step by step van new kids on the block, heel fout,i know, but you get the picture*
zoals jij nu bezig bent ben ik eens een heel jaar bezig geweest! heel frustrerend(vooral toen ik de persoon in kwestie per ongeluk aan iemand anders koppelde), maar heb hem uiteindelijk wel gekregen!
wat voor brommer heb je? stom, maar als die meid er van houdt,en je hebt de goeie, bingo! geweldig gespreksstof! een aprilia RS doet het zeker, maar de kans dat je die hebt is natuurlijk klein...

dus,samenvatting, wat is je draaiboek op het moment?

"Be reasonable, do it my way"
pi_14437703
quote:
Op woensdag 5 november 2003 23:17 schreef ennaxor het volgende:
zow, ikheb je topic in 1x uitgelezen,en ik moet zeggen, je bent op de goeie weg! veel goeie tips zaten er ook tussen,vooral,take it easy! *denkt aan step by step van new kids on the block, heel fout,i know, but you get the picture*
zoals jij nu bezig bent ben ik eens een heel jaar bezig geweest! heel frustrerend(vooral toen ik de persoon in kwestie per ongeluk aan iemand anders koppelde), maar heb hem uiteindelijk wel gekregen!
wat voor brommer heb je? stom, maar als die meid er van houdt,en je hebt de goeie, bingo! geweldig gespreksstof! een aprilia RS doet het zeker, maar de kans dat je die hebt is natuurlijk klein...

dus,samenvatting, wat is je draaiboek op het moment?

thnx voor je reactie.. mijn brommer gaat inderdaad toch een beetje richting aprilia rs50. Foto ga ik hier niet posten, hij is vrij uniek zoals ik hem heb dus straks herkennen mensen hem wel en dat wil ik niet.
Als je echt een foto wil mail ik hem wel.

En voor de rest morgen begint het weer, heb afgelopen nacht nog over haar gedroomd , en dan op het laatste geen nutteloze reacties.
Hoop dat het een beetje wil lukken met een gesprekje

pi_14438986
Meel die foto van je brommert maar cb_17
Leuke droom??
pi_14439400
mail is verzonden
En ja droom was wel leuk, kan me niet alle details herinneren maar weet nog wel waar het globaal over ging.
pi_14439456
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:52 schreef cb_17 het volgende:
Ik maak van de situatie gebruik en vraag hoe ik het kan aanpakken, een niet-serieus antwoord kreeg ik. Vraag of je haar een beurt mag geven.
En je verwacht hier een ander antwoord te krijgen?
Vraag inderdaad eens of ze een keer wat met je wilt drinken (buiten werktijd)

Grtx

pi_14440274
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:56 schreef cb_17 het volgende:
mail is verzonden
En ja droom was wel leuk, kan me niet alle details herinneren maar weet nog wel waar het globaal over ging.
Thanx jonge!!
Ziet er goed uit hoor!!

Zet 'm op he!!
Wees gewoon jezelf en probeer niks geks te zeggen!!
Doe het vooral rustig aan en vooral niks overhaast!!

Suc6

pi_14463308
zo dan begint voor mij het leukste deel van de week weer. Hoe dan ook, de zenuwen spelen nu alweer een beetje op als ik eraan denk.
Maar ik ga gewoon proberen schijt te hebben aan al me collega's die me daar zien staan, gewoon aan alles, ook al ben ik niet iemand die ff snel z'n verstand op 0 zet.
Maar toch, ik hoop dat ik jullie vanavond iets leuks kan melden hoe het gegaan is.
Wish me luck
pi_14468376
Good luck
pi_14470889
Geen goed en geen slecht nieuws eigenlijk. Jullie raden het al, ze was er niet.
Ziek, vrij, verlof ?? Ik weet het niet. Als ze er morgen niet is zal ze wel ziek zijn, of weekendje weg.
Ik zie wel, maar ik heb in ieder geval niks kunnen ondernemen helaas
Jammer maar waar, misschien morgen en anders volgende week beter.
pi_14471130
Zorg d'r in elk geval voor dat je, wanneer ze d'r weer is, ook daadwerkelijk actie onderneemt Voor je het weet is ze ergens anders aan het werk ofzo en dan zullen wij nooit weten hoe dit had kunnen aflopen en erger, jij ook niet!
pi_14471157
Oh balen zeg voor je dat ze er niet was..
..zo wordt het verlangen ook alleen maar groter he ..

Naja geduld is een schone zaak zeggen ze altijd maar..
Hoop zo voor je dat ze jou ook zo leuk vindt.

vrijdag 7 november 2003 @ 22:03:32 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14471252
Maar 1 van je collega's zal toch wel weten waar ze was?
En jou meer info over haar kunnen geven.
pi_14471319
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 21:58 schreef Undertaker2 het volgende:
Zorg d'r in elk geval voor dat je, wanneer ze d'r weer is, ook daadwerkelijk actie onderneemt Voor je het weet is ze ergens anders aan het werk ofzo en dan zullen wij nooit weten hoe dit had kunnen aflopen en erger, jij ook niet!
you're right.. Afgelopen vrijdag gaf ze al aan dat het een beetje saai was soms. Dus je weet het maar nooit, neemt ze misschien zo opeens ontslag. Terwijl ze me misschien wel leuk vond, en het wel wat kon worden als ik actie had ondernomen.
Daarom zal ik als ik haar spreek ook achter wat goeie gegevens proberen te komen.
Misschien morgen.

En ja ik heb collega's die weten waar ze was als het goed is, de hoofdcassiere's zullen denk ik wel het weten. Zal eens vragen als ze er morgen ook niet is.

pi_14472001
Steef... hou er ook rekening mee dat ze je misschien NIET leuk vind he!
Hoogstens een aardige jongen, maar meer niet!
Ik wil je "vreugde" niet bederven, maar het is wel de waarheid!
pi_14477375
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:40 schreef rx7_turbo_II het volgende:
hoef ik niks aan toe te voegen
pi_14488207
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:40 schreef rx7_turbo_II het volgende:
jup.. en die waarheid heb ik al 8x moeten meemaken dat het niet wederzijds was.
Maar hier mijn verhaal van vandaag voor diegene die het intresseert.

Gelukkig zag ik haar vandaag staan achter 1 van de kassa's. Kleine opluchting dat ze er was
Aan het begin van de ochtend werd duidelijk dat er van 5 tot 6 niemand stond op onze afdeling. Ik dacht zij werkt tot 6, dan ga ik ook maar vrijwillig tot 6 uur omdat ik dan bij haar kassa kan gaan staan, ja een uurtje langer werken heb ik voor haar over. (en dit laat ook zien dat ik deze keer weer echt flink flink verlieft ben! )
Een beetje mijn pauzes getimed maar het mocht niet baten, ik heb niet met haar in de kantine gezeten.
Ook niet toen er een hele tijd niemand in de kantine zat (ik in me eentje dus), anders had ik wel een leuk gesprekje kunnen maken met haar omdat er toch niemand was en ik me dan veel meer op me gemak voel.
Maar ja, om even voor 6 uur kon ik weer naar haar kassa. Een beetje haasten, en daar stond ik weer, dit keer met wat minder zenuwen
Toen er nog een rijtje klanten bij haar kassa stond keek ze me even een paar seconden aan, met een "in mijn ogen" een hele liefe glimlach.
Natuurlijk deed ik hetzelfde terug en zei Hoi, toen ging ze verder met de laatste paar klanten hun spullen af te rekenen.
Nou hoofdcassiere bij haar langs om kassa af te sluiten, zegt ze jij neemt haar mee?, en voordat ik wat kon zeggen werden de woorden me uit de mond genomen door een oude asociale klote collega die achter me was komen staan, ja ik neem haar wel mee.
Ik neem haar ook wel mee zei ik. Onderweg vroeg ik beetje druk gehad? Viel wel mee zei ze, en gelijk begon die collega weer nee het was niet druk zus zo.
Toch nog even deur voor haar opengehouden en gezegd tot volgende week.

Graag zou ik nu eens wat meer willen laten doorschemeren dat ik meer wil dan alleen bij haar kassa staan. Maar hoe vraag ik dat? (ik heb geen zin om te wachten dat ik eens een keer toevallig met haar in de pauze zit)
Gewoon een keer vragen wil je pauze met me houden (maar dit een dag van tevoren vragen staat een beetje ) . Dan moet ik toch weer wachten op toeval dat ze ook in de pauze zit, en dat wil ik niet.
En om nu bijvoorbeeld a.s vrijdag te vragen of ze wat met me wil drinken zaterdags na werktijd staat ook zo direct vind ik, of niet?
En natuurlijk is dat dan ook weer een hele grote stap voor mij, en zal ik ook zeker bang zijn voor het antwoord wat ze gaat geven.

Bedankt voor het lezen, heeft iemand nog tips ed over mijn verhaal en vragen daaronder? Zou top zijn!!

pi_14489748
Kleine tip mijnerzijds.

Maak meer lol.

Als ik je posts zo lees ben je er verschrikkelijk mee bezig.
Vragen als "Wil je pauze met me houden", ik denk niet dat dat werkt.
Maar ja, das mijn gevoel.

Gewoon meer lachen, lol maken en beetje ouwehoeren.
En er niet te zwaar aan tillen.

Succes.

pi_14502931
ok.

Ik heb zo eens zitten nadenken een beetje wat ik kan doen. Op zaterdag als we sluiten blijft een groot gedeelte van het personeel nog wat drinken enzo in de kantine, ik eigenlijk nooit.
Dus als ik volgende week weer tot 6 uur mag/kan werken en zij ook, wil ik wel wat blijven drinken, met natuurlijk haar als ze dat wilt.
Ik weet niet of dit te vroeg is om nu al te vragen, maar ik wil wel wat actie ondernemen om haar beter te leren kennen.

Ik weet niet of zij het weet dat er altijd wat gedronken wat als we sluiten op zaterdag, dus als ik het dan vraag denkt ze waar heb die het nu over?
Maar ik wil graag eerst weten van de "ervaren" users of het verstandig is om dit aan haar te vragen, zo ja? > Dan heb ik later nog een paar vraagjes.

pi_14504483
Probeer zelf wat, zonder iedere keer om advies te vragen. Kijk hoe het gaat, wat er gebeurt. Dit is in ieder geval ervaring die je zelf opdoet. Dit zeg ik niet met de bedoeling om je af te zeiken. Zeker niet. Door je te fixeren op adviezen, planningen of ideeën, heb je juist grote kans dat er niet gebeurt wat jij graag zou willen.
Voor ons is het, net als voor jou, niet in te schatten hoe ze reageert. Ja, ze kan het gek vinden als je haar vraagt wat te blijven drinken na werktijd. Nee, ze kan het niet gek vinden als je zoiets vraagt. Je kunt daar alleen achterkomen door het te doen. Probeer het dus gewoon eens, zonder advies van Fok!-users. Je zult ervaren dat je het kunt.
Ik schreef het in een eerdere post in dit topic al; denk niet iedere keer terug aan die keren dat het misging. Ga er ook niet vanuit dat de wereld vergaat als je deze prachtige meid niet kunt krijgen. Er lopen echt nog heel veel leuke meiden rond, die vrijgezel zijn, en die jij gewoon kunt krijgen.
pi_14505251
Ok. Jullie horen er meer van volgend weekend.
pi_14506178
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:41 schreef cb_17 het volgende:
Ok. Jullie horen er meer van volgend weekend.
Ik wacht vol ongeduld af!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')