Ik ga gewoon eerst vragen van "...naam.. heet je toch". Dan zal ze ook wel het omgekeerde aan mij vragen. Voor de rest vraag ik of ze zaterdag ook moet werken, zo ja van hoelaat tot hoelaat. En dan misschien waar ze woont enzo..
De rest zoals hobbies en al dat andere ga ik het wel met haar over hebben als we eens samen in de pauze zitten. Dat zal hopelijk nog weleens voorkomen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 05-11-2003 21:30]
Nou, m'n tip is supersimpel; vraag of ze na het werk even mee naar een caféetje wilt gaan. Een plek waar wat mensen komen, een vriendelijke omgevingen, en (ook niet onbelangrijk) waar de muziek niet te hard staat. Dit laat meteen zien of ze hier intresse in heeft, of ze überhaupt wel tijd met je wilt spenderen en, above all, dat je zelfverzekerd overkom.
quote:Ik heb d'r nu 1x een beetje echt gesproken (vorige week vrijdag). Haar naam weet ik al, maar om de fout die ik vorige week had gemaakt doordat ik mezelf niet voorgesteld had, een beetje te herstellen vraag ik gewoon haar naam en dan zij waarschijnlijk ook de mijne en dan hebben we toch een beetje voorgesteld alleen op een andere manier
Op woensdag 5 november 2003 21:35 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Voordat ik een tip geef; hoevaak heb je d'r al gesproken? Niet vaak zeker, omdat je nu aan het plannen (zucht) ben om haar naam te vragen?Nou, m'n tip is supersimpel; vraag of ze na het werk even mee naar een caféetje wilt gaan. Een plek waar wat mensen komen, een vriendelijke omgevingen, en (ook niet onbelangrijk) waar de muziek niet te hard staat. Dit laat meteen zien of ze hier intresse in heeft, of ze überhaupt wel tijd met je wilt spenderen en, above all, dat je zelfverzekerd overkom.
dus,samenvatting, wat is je draaiboek op het moment?
quote:thnx voor je reactie.. mijn brommer gaat inderdaad toch een beetje richting aprilia rs50. Foto ga ik hier niet posten, hij is vrij uniek zoals ik hem heb dus straks herkennen mensen hem wel en dat wil ik niet.
Op woensdag 5 november 2003 23:17 schreef ennaxor het volgende:
zow, ikheb je topic in 1x uitgelezen,en ik moet zeggen, je bent op de goeie weg! veel goeie tips zaten er ook tussen,vooral,take it easy! *denkt aan step by step van new kids on the block, heel fout,i know, but you get the picture*
zoals jij nu bezig bent ben ik eens een heel jaar bezig geweest! heel frustrerend(vooral toen ik de persoon in kwestie per ongeluk aan iemand anders koppelde), maar heb hem uiteindelijk wel gekregen!
wat voor brommer heb je? stom, maar als die meid er van houdt,en je hebt de goeie, bingo! geweldig gespreksstof! een aprilia RS doet het zeker, maar de kans dat je die hebt is natuurlijk klein...dus,samenvatting, wat is je draaiboek op het moment?
En voor de rest morgen begint het weer,
heb afgelopen nacht nog over haar gedroomd
, en dan op het laatste geen nutteloze reacties.
Hoop dat het een beetje wil lukken met een gesprekje
quote:En je verwacht hier een ander antwoord te krijgen?
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:52 schreef cb_17 het volgende:
Ik maak van de situatie gebruik en vraag hoe ik het kan aanpakken, een niet-serieus antwoord kreeg ik. Vraag of je haar een beurt mag geven.
Grtx
quote:Thanx jonge!!
Op donderdag 6 november 2003 19:56 schreef cb_17 het volgende:
mail is verzonden
En ja droom was wel leuk, kan me niet alle details herinneren maar weet nog wel waar het globaal over ging.
Zet 'm op he!!
Wees gewoon jezelf en probeer niks geks te zeggen!!
Doe het vooral rustig aan en vooral niks overhaast!!
Suc6
Naja geduld is een schone zaak zeggen ze altijd maar..
Hoop zo voor je dat ze jou ook zo leuk vindt.
quote:you're right.. Afgelopen vrijdag gaf ze al aan dat het een beetje saai was soms. Dus je weet het maar nooit, neemt ze misschien zo opeens ontslag. Terwijl ze me misschien wel leuk vond, en het wel wat kon worden als ik actie had ondernomen.
Op vrijdag 7 november 2003 21:58 schreef Undertaker2 het volgende:
Zorg d'r in elk geval voor dat je, wanneer ze d'r weer is, ook daadwerkelijk actie onderneemtVoor je het weet is ze ergens anders aan het werk ofzo en dan zullen wij nooit weten hoe dit had kunnen aflopen en erger, jij ook niet!
En ja ik heb collega's die weten waar ze was als het goed is, de hoofdcassiere's zullen denk ik wel het weten. Zal eens vragen als ze er morgen ook niet is.
quote:hoef ik niks aan toe te voegen
Op vrijdag 7 november 2003 22:40 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Steef... hou er ook rekening mee dat ze je misschien NIET leuk vind he!
Hoogstens een aardige jongen, maar meer niet!
Ik wil je "vreugde" niet bederven, maar het is wel de waarheid!
quote:jup.. en die waarheid heb ik al 8x moeten meemaken dat het niet wederzijds was.
Op vrijdag 7 november 2003 22:40 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Steef... hou er ook rekening mee dat ze je misschien NIET leuk vind he!
Hoogstens een aardige jongen, maar meer niet!
Ik wil je "vreugde" niet bederven, maar het is wel de waarheid!
Gelukkig zag ik haar vandaag staan achter 1 van de kassa's. Kleine opluchting dat ze er was ![]()
Aan het begin van de ochtend werd duidelijk dat er van 5 tot 6 niemand stond op onze afdeling. Ik dacht zij werkt tot 6, dan ga ik ook maar vrijwillig tot 6 uur omdat ik dan bij haar kassa kan gaan staan, ja een uurtje langer werken heb ik voor haar over. (en dit laat ook zien dat ik deze keer weer echt flink flink verlieft ben! )
Een beetje mijn pauzes getimed maar het mocht niet baten, ik heb niet met haar in de kantine gezeten.
Ook niet toen er een hele tijd niemand in de kantine zat (ik in me eentje dus), anders had ik wel een leuk gesprekje kunnen maken met haar omdat er toch niemand was en ik me dan veel meer op me gemak voel.
Maar ja, om even voor 6 uur kon ik weer naar haar kassa. Een beetje haasten, en daar stond ik weer, dit keer met wat minder zenuwen ![]()
Toen er nog een rijtje klanten bij haar kassa stond keek ze me even een paar seconden aan, met een "in mijn ogen" een hele liefe glimlach.
Natuurlijk deed ik hetzelfde terug en zei Hoi, toen ging ze verder met de laatste paar klanten hun spullen af te rekenen.
Nou hoofdcassiere bij haar langs om kassa af te sluiten, zegt ze jij neemt haar mee?, en voordat ik wat kon zeggen werden de woorden me uit de mond genomen door een oude asociale klote collega die achter me was komen staan, ja ik neem haar wel mee. ![]()
Ik neem haar ook wel mee zei ik. Onderweg vroeg ik beetje druk gehad? Viel wel mee zei ze, en gelijk begon die collega weer nee het was niet druk zus zo. ![]()
Toch nog even deur voor haar opengehouden en gezegd tot volgende week.
Graag zou ik nu eens wat meer willen laten doorschemeren dat ik meer wil dan alleen bij haar kassa staan. Maar hoe vraag ik dat? (ik heb geen zin om te wachten dat ik eens een keer toevallig met haar in de pauze zit)
Gewoon een keer vragen wil je pauze met me houden (maar dit een dag van tevoren vragen staat een beetje
) . Dan moet ik toch weer wachten op toeval dat ze ook in de pauze zit, en dat wil ik niet.
En om nu bijvoorbeeld a.s vrijdag te vragen of ze wat met me wil drinken zaterdags na werktijd staat ook zo direct vind ik, of niet?
En natuurlijk is dat dan ook weer een hele grote stap voor mij, en zal ik ook zeker bang zijn voor het antwoord wat ze gaat geven.
Bedankt voor het lezen, heeft iemand nog tips ed over mijn verhaal en vragen daaronder? Zou top zijn!!
Maak meer lol.
Als ik je posts zo lees ben je er verschrikkelijk mee bezig.
Vragen als "Wil je pauze met me houden", ik denk niet dat dat werkt.
Maar ja, das mijn gevoel.
Gewoon meer lachen, lol maken en beetje ouwehoeren.
En er niet te zwaar aan tillen.
Succes.
Ik heb zo eens zitten nadenken een beetje wat ik kan doen. Op zaterdag als we sluiten blijft een groot gedeelte van het personeel nog wat drinken enzo in de kantine, ik eigenlijk nooit.
Dus als ik volgende week weer tot 6 uur mag/kan werken en zij ook, wil ik wel wat blijven drinken, met natuurlijk haar als ze dat wilt.
Ik weet niet of dit te vroeg is om nu al te vragen, maar ik wil wel wat actie ondernemen om haar beter te leren kennen.
Ik weet niet of zij het weet dat er altijd wat gedronken wat als we sluiten op zaterdag, dus als ik het dan vraag denkt ze waar heb die het nu over?
Maar ik wil graag eerst weten van de "ervaren" users
of het verstandig is om dit aan haar te vragen, zo ja? > Dan heb ik later nog een paar vraagjes.
quote:Ik wacht vol ongeduld af!
Op zondag 9 november 2003 17:41 schreef cb_17 het volgende:
Ok. Jullie horen er meer van volgend weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |