quote:ja als ze niks met me wil drinken dan moet ik er gewoon mee ophouden. Dat is duidelijk, ook al zou het moeilijk kunnen zijn omdat het toch een collega is.
Op maandag 17 november 2003 11:31 schreef Ixnay het volgende:[..]
Door die extra dagen werken verdien je wel meer geld.
Ze heeft dus wel positieve invloed op je gehad.Maar als ze nu ECHT ongeïnteresseerd is zou ik het opgeven als ik jou was.
Eerst zei je dat ze wel eens naar je keek ofzo.
Vol spanning wacht ik af
quote:Tuurlijk is het wel logisch dat als een meisje je gewoon mag, dat ze je niet wilt kwetsen, maar om er zo omheen te draaien dat je weer helemaal hoop krijgt vind ik not done
Op zondag 16 november 2003 21:08 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Precies zoals je zegt; je bent beter af als ze direct zegt wat ze van je voorstel vindt, dan dat ze je valse hoop geeft. Jah, da's helemaal kut. Als je eenmaal kans denkt te hebben... Maar zo zit men nu eenmaal in elkaar. Als ze je helemaal niet ziet zitten, dan maakt ze dat ook heel direct duidelijk (voilà; voorbeeld). Maar wilt ze je niet kwetsen, wat kan betekenen dat ze tòch wel ìets in je ziet, dan zegt ze het met een omweg. Is gewoon niet anders, en ergenst wel logisch.
Je kan beter in èèn keer van alles verlost zijn, dan er maandenlang mee in je buik lopen. Heh, 'tis net een zwangerschap.
quote:Ik kende haar al langer, maar nooit echt goed. Toen opeens viel ze me op een nieuwe manier op, en ik wordt gewoon helemaal tot over haar oren verliefd op haar. Dat wist zij al vrij snel, naja, steeds vaker contact enzo, eigenlijk sinds de vakantie (waarin ik dus over haar heen gekomen ben
Maar om een conclusie aan je verhaal te maken; geweldig toch dat je er een vriendschap aan over heb gehouden? Is het nou zo gekomen dat je haar voorheen niet kende, haar daarna mee uit gevraagd (op jouw manier dan), en ondanks haar afwijzing een vriendschap ontwikkeld heb? Wauw-- zie je nou? Dan hebben jullie toch wel iets gemeen, maar toch niet genoeg. Maar hey, als jullie maar op deze manier gelukkig zijn, en dat jullie op een fatsoenlijke manier met elkaar om kunnen gaan.
Maar goed, sorry voor deze offtopic post, terug naar onze ster-> cb, al nieuws?
Toch nog een ontoppic toevoeging:
quote:Tja, ik zit in dit geval in de andere positie, naja, zat. Een collega was verliefd op me, ik niet op haar, is erg raar verhaal...zij is nogal wraakgezint
Op maandag 17 november 2003 11:45 schreef cb_17 het volgende:[..]
ja als ze niks met me wil drinken dan moet ik er gewoon mee ophouden. Dat is duidelijk, ook al zou het moeilijk kunnen zijn omdat het toch een collega is.
[Dit bericht is gewijzigd door Roa op 18-11-2003 16:26]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |