abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13973284
Hey,

sinds 2 weken is er bij ons een pracht van een meid komen werken. De eerste keer dat ik haar zag ging bij mij de vonk gelijk over, zo sweet en lieve uitstraling dat ze heeft.
Afgelopen zaterdag zag ik haar voor het eerst, daarom besloot ik deze zaterdag een beetje iets te ondernemen. Met een goede timing stalde ik mijn 2 wieler in het fietsenhok, en tegelijkertijd kwam zij eraan. Ik loop zo naar de persooneels ingang, en en haal mijn pas erdoor zodat ik naar binnen kan. Komt zij achter me aan gelopen, en lukt het haar dus niet.. Ff hulp geven zodat zij ook naar binnen kon (voor de rest niks gezegd ) maja. Deur voor haar open gehouden en toen niet meer gezien.
In de middagpauze was er een plaatsje vrij tegenover haar, snel bemachtigd. Daar zaten we dan, groot deel van de kantine vol. Aangezien ik altijd super verlegen ben, heb ik vrijwel nauwelijks tot niks gezegd in de groep waar we mee zaten, om een blunder te voorkomen. Want zoiets gebeurd mij altijd
Ik was wel een beetje oogcontact aan het maken, en 2 a 3x draaide ze met haar hoofd laten we zeggen 160 graden, en in die draai keek ze naar mij ff snel.
Dus op het moment dat de pauze is afgelopen loop ik terug met een collega en hij zegt gelijk, je bent verlieft op die meid die tegenover ja zat. Tja hoe raadt je het , hij zag het dus dat ik was nerveus was.
Ik maak van de situatie gebruik en vraag hoe ik het kan aanpakken, een niet-serieus antwoord kreeg ik. Vraag of je haar een beurt mag geven.
Een andere collega zei als je haar aan de telefoon heb (bedrijfstelefoon), vraag of ze een keer wat wil drinken.
Niet 2 echt super antwoorden, vooral de 1e niet.

Zelf voel ik me nu super moedig (nog nooit zo gevoeld) om volgende week als ik haar s'ochtends zie te vragen hoelaat ze meestal pauze doet, en dan te zeggen ik zal er proberen ook te zijn. En dan te praten hoe ze het vind enzo hiero. Maar dan zal je altijd zien dan is ze ziek ofzow, of ik zie haar niet waardoor ik me volgende week niet meer zo moedig voel .
Wie o wie heeft een beetje advies, want ik ben al rond de 8 x afgewezen door diverse meiden.
Nog een paar dingen, ik ben super nerveus als ik met iemand ga praten die ik leuk vind, ben heel erg verlegen en bang dat ik iets verkeerds zeg waardoor ik het kan vergeten ed.

Sorry voor het ingewikkelde verhaal, hoop dat jullie me kunnen helpen!

pi_13973325
Ik wou dat ik kon helpen, maar op dit gebied schiet ik ook flink tekort
  Redactie Frontpage zaterdag 18 oktober 2003 @ 21:57:21 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_13973370
same here
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_13973532
Je kunt op z'n minst een keer in de wandelgangen vragen hoe het haar nu bevalt daarzo ofzo. En waar ze woont, wat dan ook. Kijk ff hoe het gesprek loopt.. Als het lekker loopt ga je verder, loopt het niet lekker probeer je het later opnieuw (want het kan natuurlijk aan het moment liggen..)
pi_13973557
quote:
2 a 3x draaide ze met haar hoofd laten we zeggen 160 graden

Bij 180 is het een volle moon

[Dit bericht is gewijzigd door Bauhaus op 18-10-2003 22:06]

zaterdag 18 oktober 2003 @ 22:06:40 #6
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_13973571
Foto's?
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 22:06:55 #7
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_13973576
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:06 schreef Wrinex het volgende:
Foto's?
Van jou dan....

maar van haar mag ook

zaterdag 18 oktober 2003 @ 22:12:11 #8
68656 DrekOor
Schoon achter de oren...
pi_13973675
Wrinex is ook op zoek...
Naamgrappen [b]zijn[/b] flauwer dan flauwe grappen!
pi_13973715
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:52 schreef cb_17 het volgende:
Wie o wie heeft een beetje advies, want ik ben al rond de 8 x afgewezen door diverse meiden.
Dit is mij overkomen. Ik geef je als advies: gewoon relaxed blijven! Dat klinkt heel gemakkelijk, maar ik meen 't. Iedere kans die je krijgt, is een nieuwe. Ga uit van het positieve. En blijf niet denken van: ik ben al zoveel keer afgewezen, het lukt nooit meer... Want dan lukt het helemaal niet meer!
Blijf vooral jezelf als je zover bent dat je met haar praat. Dan gaat er heus niks mis. Relax. Zet je over die spanning heen om een gesprek met haar te beginnen, het is ook maar een mens. Vanzelfsprekend is het in het begin natuurlijk spannend, maar als eenmaal het gesprek loopt (wat heel snel zo is, je hebt volgens mij genoeg gespreksstof over algemene dingen)... En je hoeft ook niet meteen haar uit te vragen. Je ziet haar toch nog vaker? Als je eenmaal een paar keer met haar gesproken hebt, is het allemaal wat makkelijker.
Stel voor dat ze ziek is, don't worry, en laat de moed nou niet vervliegen. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Er komen nog zat keren dat je moet werken, en dus, nieuwe kansen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes ermee!
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 22:17:29 #10
46511 Linz
held der helden
pi_13973767
quote:
En je hoeft ook niet meteen haar uit te vragen. Je ziet haar toch nog vaker? Als je eenmaal een paar keer met haar gesproken hebt, is het allemaal wat makkelijker.
idd, waarom zou je gaan forceren? Probeer gewoon vaker met haar een praatje te maken en te zijner tijd gaat ze vanzelf merken dat je wel haar wel leuk. Misschien dat ze dan ook toenadering gaat zoeken oid. Dan kan je haar wel uit vragen, denk ik. Want nu verwacht ze het niet.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 22:21:07 #11
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_13973829
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:05 schreef Bauhaus het volgende:

[..]

Bij 180 is het een volle moon

dus als je naar links kijkt, en daarna helemaal naar rechts, dan draai je je hoofd 180 graden....

niemand heeft gezegd dat het 160 was vanaf de normale kijk-recht-naar-voren-positie

pi_13973835
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dit is mij overkomen. Ik geef je als advies: gewoon relaxed blijven! Dat klinkt heel gemakkelijk, maar ik meen 't. Iedere kans die je krijgt, is een nieuwe. Ga uit van het positieve. En blijf niet denken van: ik ben al zoveel keer afgewezen, het lukt nooit meer... Want dan lukt het helemaal niet meer!
Blijf vooral jezelf als je zover bent dat je met haar praat. Dan gaat er heus niks mis. Relax. Zet je over die spanning heen om een gesprek met haar te beginnen, het is ook maar een mens. Vanzelfsprekend is het in het begin natuurlijk spannend, maar als eenmaal het gesprek loopt (wat heel snel zo is, je hebt volgens mij genoeg gespreksstof over algemene dingen)... En je hoeft ook niet meteen haar uit te vragen. Je ziet haar toch nog vaker? Als je eenmaal een paar keer met haar gesproken hebt, is het allemaal wat makkelijker.
Stel voor dat ze ziek is, don't worry, en laat de moed nou niet vervliegen. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Er komen nog zat keren dat je moet werken, en dus, nieuwe kansen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes ermee!

thnx voor je goeie reactie.. hier heb ik wat aan. later kreeg ik ook nog een opmerking van als je afgewezen word is het alleen maar positief, je hebt nog niet "ware" gevonden.
Ik ben ook helemaal niet uit op alleen seks met die meid, het hoort er wel bij maar ik wil ook van haar kunnen houden en andersom.
Ik hoop dat ik volgende week een kans krijg (had ik vandaag ook, toen ik de deur voor haar openhield, heb ik niet benut ) maar als ik hem volgende week krijg, benut ik hem.
Zal ik gewoon vragen als ik haar s'ochtends zie hoelaat ze pauze denkt te gaan houden, en of ze dan pauze met me wilt houden? Want ik wil niet nog meer kansen voorbij laten gaan aan me neus
pi_13973961
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:21 schreef cb_17 het volgende:

[..]

Zal ik gewoon vragen als ik haar s'ochtends zie hoelaat ze pauze denkt te gaan houden, en of ze dan pauze met me wilt houden? Want ik wil niet nog meer kansen voorbij laten gaan aan me neus

Zelf zou ik wachten tot het toeval je goed gezind is Misschien voelt ze wel dat je ze leuk vindt, en verziek je 't door teveel te pushen (hiermee wil ik niet zeggen dat ze jou niet leuk vindt, eerder dat ze 't rustiger aan wil doen dan jij, misschien overvalt het haar toch of iets dergelijks). Ik zou dus voorzichtig aan doen, maar ja, dat ben ik. Hoe jij het aanpakt, moet jouw keuze zijn. Neem 't in overweging, maar laat je er niet door leiden.
pi_13974108
dat bedoel ik.. ik heb al meer foute keuzes gemaakt waardoor het misgelopen is..
Toch wil ik het graag vragen, misschien niet te direct, maar wat voorzichtiger. Zo van als ze zegt ik ga om 10 uur pauze doen, zeg ik: ik ook, heb je misschien zin om dan pauze met me te houden of niet?
pi_13975355
Een fouten keuzes maken doet iedereen.
Maar voor de volgende keer weet je dan gelijk hoe het niet moet.
Maar neem geen overhaaste stappen, wat weet je al over haar?
Vriend of vrijgezel?
In wat voor bedrijf werk je zelf?

greetz

zaterdag 18 oktober 2003 @ 23:51:09 #16
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_13975917
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 22:34 schreef cb_17 het volgende:
dat bedoel ik.. ik heb al meer foute keuzes gemaakt waardoor het misgelopen is..
Toch wil ik het graag vragen, misschien niet te direct, maar wat voorzichtiger. Zo van als ze zegt ik ga om 10 uur pauze doen, zeg ik: ik ook, heb je misschien zin om dan pauze met me te houden of niet?
Hmm...ik ben waarschijnlijk de laatste die je hier iets over zou kunnen vertellen, maar ik zou het zo brengen:

Hoelaat heb je pauze? 10 uur? Oh, ik ook..naja, zie ik je dan wel

En dan als je der ziet dus vriendelijk begroeten en der gewoon bij gaan zitten. Dan is het een stuk minder geforceerd imho

(het hele pauze houden met mij klinkt een btje......eng )

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_13976150
ok jonge...hier een paar tips:

-vraag hoe ze het vindt op het werk...of ze de gang van zaken begrijpt...vraag het werk haar een beetje bevalt...

-toon intresse in haar: vraag naar haar hobby's....
als ze zegt dat ze vaak muziek luistert vraag naar wat voor muziek ze luistert...of ze ooit een concert van deze artiest heeft bezocht...
als ze van paardrijden of zo houdt...vraag of ze ook wedstrijden heeft en vraag of ze een beetje goed is in die sport...vraag hoe haar paard heet...vraag of ze altijd hetzelfde paard heeft....enz enz..

zoiets dus....als je het een en ander over haar achtergrond weet dan kan je ook makkelijker gesprekken voeren...van alleen toekijken word je ook niet wijzer...
en als ze vraagt of jij iets voor haar wilt doen zeg dan bijvoorbeeld:"omdat jij het bent"...van die aardige zinnetjes zeggen...laat merken dat je het fijn vindt als ze bij je is...geef haar ook complimentjes...dat ze iets goed heeft gedaan en zo...

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_13977818
Sjee gewoon gedag zeggen..ik ben zo;n meisje dat zich altijd laat versieren daar heb je ook weinig aan idd :S

Sorry ik kan je niet helpen. gewoon gedag zeggen en toch een keer haar koffie brengen ofzo

Toedeledokiee
  zondag 19 oktober 2003 @ 03:41:46 #19
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_13978551
Laat nooit teveel merken dat je haar zó leuk vindt, voor jou is zij alles maar misschien vindt ze je ook wel leuk maar schrikt jouw overmatige belangstelling haar af.

Als iets iemand afschrikt is het wel timen van plekken waar zij ook kan zijn...

En ja, qua praten is tips geven erg moeilijk.
De een praat niet zo makkelijk terwijl een ander binnen 5 minuten al halverwege zijn levensverhaal zit...

dingen die je altijd kunt aansnijden en dus veilig zijn.
studie
hobby
broers zussen

Tijdens een gesprek veel oogcontact zoeken, ogen zeggen meer dan 1000 woord hoe corny dat ook moge klinken.

zondag 19 oktober 2003 @ 04:21:46 #20
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_13978644
1) Blijf jezelf
2) Praat niet te veel en ook niet te weinig met haar
3) Blijf wel uit de friends-z0ne - dat kan ook makkelijk gebeuren namelijk en dan kan je het wel vergeten ...
uitslapen - eten - dod - sex
pi_13978651
gewoon een lekker gesprek beginnen? en waarom zou je blunderen? alleen als je zenuwachtig bent komen dat soort dingen voor...probeer dat dus niet te zijn

en de enige manier daarvoor is: schijt hebben aan de eventuele gevolgen

wees dus lekker jezelf, weet van jezelf dat het niet helemaal lekker kan lopen, maar dat het risico 1000x wordt overstemd door de eventuele overwinning op den duur

vragen of ze een x koffie wil drinken in de pauze is een goed begin lijkt me, moet je alleen niet stil zijn natuurlijk

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_13978942
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:54 schreef Orion-666- het volgende:
Ik wou dat ik kon helpen, maar op dit gebied schiet ik ook flink tekort
Same here!!
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
  zondag 19 oktober 2003 @ 09:39:20 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_13981870
bedankt voor de tips.. het enigste wat ik weet is de naam, maar kan ook zijn dat ik het verkeerd gehoord heb. Voor de rest weet ik niet of ze een vriend heb, naar mijn inschatting is ze net 16, aan het uiterlijk een beetje te zien dan. Maar toch ik zal volgende week proberen wat meer informatie in te winnen over haar.
Zodra ik een kans zie, ik zie haar lopen spreek ik haar gelijk aan, jij bent zeker nieuw hier hé, vind je het een beetje leuk ed.
We werken in een winkel, zij achter kassa en ik op een andere afdeling.
En laat het alsjeblieft niet zijn dat ik a.s. zaterdag om 8 uur moet beginnen en zij om 9. Want dan gaat me plan wat ik in me hoofd heb niet door.
pi_13981925
Dat probleem heb ik nooit. Ze komen altijd op mij af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')