quote:Ze gaat nu om met Fred Durst, dat zou dan een behoorlijk fucked up kind worden
Britney Spears wil een kind
Britney wil zich voortplanten. "Ik droom ervan een kind te baren. Ik wil er in ieder geval een voor mijn 29ste verjaardag." Het is de eerste keer dat het popidool praat over het leven na haar popcarrière. Het ziet er niet te best uit voor het kind. Spears hoopt namelijk dat het kind in haar voetsporen als popster treedt.
"Als ze een popcarriere willen is er niets dat ik kan doen om ze tegen te houden. Ze moeten gewoon doen waar ze zelf zin in hebben". Toch hoopt Britney stiekem op een kind dat in haar voetsporen treedt. "Denk eens aan alle voordelen. Zoals de mogelijkheid om in al deze mooie hotels te slapen of je nagels te laten lakken." Een wereld vol roomservice wacht het kind op.
quote:Shit, je verwijs naar een mannelijke rocker he, maar 'k kan 'r maar niet opkomen wie je nou precies bedoel, help me out her guys
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Over twintig jaar dus de Spears' op MTV, met een ziedende, vloekende en trillende Britney die haar kind in de hand probeert te houden tenmidden 26 hondjes.
quote:Ozzy
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:23 schreef Punica het volgende:[..]
Shit, je verwijs naar een mannelijke rocker he, maar 'k kan 'r maar niet opkomen wie je nou precies bedoel, help me out her guys
quote:Frans Bauer
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:23 schreef Punica het volgende:[..]
Shit, je verwijs naar een mannelijke rocker he, maar 'k kan 'r maar niet opkomen wie je nou precies bedoel, help me out her guys
quote:MTV maakt reality-soap met Rod Stewart.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:23 schreef Punica het volgende:
rodje
quote:Helemaal mee eens!! Is gewoon kindermishandeling!!!
Op zondag 19 oktober 2003 02:17 schreef Heronymus het volgende:
Jemig, ze is zelf nog gewoon een kind. Maar goed, niemand kan het haar verbieden (dat is maar goed ook natuurlijk). Ik ben er in ieder geval wel van overtuigd, dat er niet veel van zo'n kind terecht zal komen.
Weten we ook weer met welk verjaardagscadeau we Brit een groot plezier doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |