quote:Inderdaad, zet je cam gewoon lekker op stand P en dan kan je bij die instellingen komen.
Op maandag 10 november 2003 12:40 schreef Abbadon het volgende:[..]
als je camera op automatisch staat (met dat draaischijfje) kan dat ook niet....in andere standen kan dat vaak wel. gewoon onder func.
Bij Nikon kan je je boekjes nabestellen als je je cam gewoon op een normale manier gekocht hebt in nederland. Ze controleren dit adhv je serienummer. Wellicht kan dit bij canon ook, kwestie van eventjes bellen naar die lui!
quote:iso heeft iets met de gevoeligheid van de sensor te maken. Hoe hoger de iso waarde hoe gevoeliger de sensor is voor licht. Je kunt meestal kiezen tussen 50 100 200 en 400. Hierbij is 50 dus het minst gevoelig en 400 het meest. Het effect is dat als je de camera op iso 400 zet je dan in minder licht nog foto's kunt maken zonder onscherpe (door het bewegen) foto's te krijgen. De sluitertijd wordt dan dus korter. Nadeel is wel dat er ruis op je beelden zal verschijnen wat de foto kwaliteit niet ten goede komt.
Op maandag 10 november 2003 12:53 schreef gekkebekke het volgende:
gevondenmaar die iso voor wat dien dat eigenlijk
jaja ben een groentje
me man wordt hier al zot met al da foto trekken
klasse
quote:Wat voor ongelukje, als ik vragen mag?
Op dinsdag 11 november 2003 19:37 schreef nikky het volgende:
goeie service heeft canonhet ongelukje hebben ze gratis gefixed
klasse
quote:hahah heb je er 3 , en met welke heb die cameras gefotografeerd ?
Op dinsdag 11 november 2003 19:51 schreef pascalheister het volgende:
hier nog 3 foto`s met de A70 en A80 erop[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nikon D100, staat in de EXIF
Op dinsdag 11 november 2003 19:57 schreef vuurwerkman het volgende:[..]
hahah heb je er 3 , en met welke heb die cameras gefotografeerd ?
quote:En als je naar de bron kijkt, is het erg onwaarschijnlijk dat hij ze zelf gemaakt heeft...
Op dinsdag 11 november 2003 20:02 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Nikon D100, staat in de EXIF
quote:ja staat hier wel ergens.
Op dinsdag 11 november 2003 19:53 schreef Elefes het volgende:[..]
Wat voor ongelukje, als ik vragen mag?
(Weet niet of het al ergens anders in dit topic staat..)
mijn oma stootte hem uit me handen. hele lens ontzet en de body was opengeweest. de lens wou ook niet meer in het toestel als je hem uitzette en beeld was heel erg wazig.....
maar ik heb hem terug
wel te laat want zaterdag stond er een formule 1 wagen bij ons in het winkelcentrum
quote:Mooi!
Op dinsdag 11 november 2003 21:25 schreef pascalheister het volgende:
ik zat is ff wat te klooien ik dacht ik maak een pic. voor een volgend topicvind je het wat of gewoon niks geen pic.
quote:erg klote ja..
Op woensdag 12 november 2003 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
damm mijn A70 is van 4 tot 6 weken weg voor reparatie
probleem:
niet geheel meer inschuivende lens
quote:en die van mij is nog niet terug
Op vrijdag 21 november 2003 00:01 schreef pascalheister het volgende:
Wat een rust in dit topic zeg..Iedereen gebruikt natuurlijk naar volle tevredenheid de camera
[Dit bericht is gewijzigd door pascalheister op 21-11-2003 15:16]
postzegelformaat, maar op zich wel een goed beeld, gewoon eigenlijk hetzelfde als de a60/70 maar dan draaibaar.
quote:Het is inderdaad wel kwetsbaar maar hoe het aanvoelt is het best robuust. Een handige functie van het schermpje vind ik dat je bij portretten de geportretteerde zelf kan laten meekijken. Bij de G series kan je het beeld ook spiegelen zodat links ook links lijkt en rechts rechts, ik weet niet of dat bij de A80 ook kan maar bijv. Icicle gebruikt deze techniek bijvoorbeeld om zichzelf mee te fotograferen i.c.m. een remote.
Op vrijdag 21 november 2003 20:02 schreef toska het volgende:
Dat draaibare was voor mij toch een groot punt om hem niet te kopen . Ik weet hoe lomp ik ben , dat heb ik er dus zo afgesloopt. Vandaar dus maar een 70 , meer dan tevree mee
En je kan het schermpje natuurlijk ook gewoon ingeklapt laten, dan is het gewoon een soort A70.
quote:Helaas heb je dat mis.
Op vrijdag 21 november 2003 20:08 schreef rique het volgende:[..]
En je kan het schermpje natuurlijk ook gewoon ingeklapt laten, dan is het gewoon een soort A70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |