quote:Accu?? De canon A60/A70 werkt op penlite batterijen. Ikzelf gebruik 1850's en damn wat gaan die dingen lang mee. Camera aan/uit, foto's bekijken dowloaden etc.. misschien toch maar eens een 1GB CF aanschaffen
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:16 schreef Rulin het volgende:
waarom is die accu elke keer zo snel leeg?
quote:Hmmz ik heb met 1 setje 7 dagen in denemarken foto's lopen maken en regelmatig bekeken op lcd.. misschien dat jouw batterijen aan vervanging toe zijn? Wat voor batterijen heb je??
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
die van mij zijn binnen een dag leeg....
nu moet ik wel zeggen dat ik er veel mee aan het klooien ben aangezien ik hem nog maar net heb! Praktisch de hele ermee bezig dus
quote:Van de hema:
Op zondag 26 oktober 2003 14:33 schreef ChRiZz het volgende:[..]
Hmmz ik heb met 1 setje 7 dagen in denemarken foto's lopen maken en regelmatig bekeken op lcd.. misschien dat jouw batterijen aan vervanging toe zijn? Wat voor batterijen heb je??
quote:lcd aan scheelt nogal wat ja, maar het is ook zo dat die batterijen meestal pas na een aantal keer legen en opladen hun volle capaciteit halen....mijn batterijen gaan nu een stuk langer mee dan in het begin
Op zondag 26 oktober 2003 15:11 schreef ThaFreak het volgende:
Van de hema:
Die oplaadbare fotobaterijen van 2100 mah
Nu is het wel zo dat ik het lcd vrijwel dan constant aan heb....
quote:waar zijn deze pics genomen Lt_BaseLine?
Op zondag 26 oktober 2003 18:06 schreef Lt_BaseLine het volgende:
A70 (verkleind voor op het web):
quote:Ik heb even een paar foto's "gestitched".
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:24 schreef jeroenglc het volgende:
i want more pictures taken met een A60
please give me some
quote:zeker bij je in de achtertuin
Op maandag 27 oktober 2003 12:48 schreef UncleJim het volgende:[..]
Ik heb even een paar foto's "gestitched".
Ik heb alleen wel een klein probleempje dat ik ook al op mijn vakantie tegenkwam. Oplaadbare batterijen lopen langzaam leeg als ze niet worden gebruikt. Ik zorg altijd voor een extra opgeladen setje 2100 batterijen in mijn tas voor als mijn batterijen het begeven. Maar de A70 doet zo gruwelijk lang op die batterijen dat mijn reserveset dan inmiddels ontladen is.
Ik weet dat er nog meer mensen zijn die met 2 setjes werken, hebben jullie hier misschien een oplossing voor? Als de camera namelijk aangeeft dat de batterijen leeg zijn dan is het ook vrij snel afgelopen, zelfs mijn snellader kan daar niet tegenop en zo is het effect van een extra setje ook zo gauw weg.
Ik wil binnenkort een time-lapsed filmpje maken van de sterren en de maan. Nou vroeg ik me af met welke instellingen je het best fotós kunt maken van sterren. Natuurlijk lange sluitertijd (15 sec) en hoge iso-waarde (200/400)
Maar hoe zit t met het diafragma? moet die hoog of juist laag staan? en moet ik zoom gebruiken of niet?
Ik heb trouwens een a60
bvd
quote:_LAGE_ ISO waarde. Het enige wat de camera doet bij een hogere iso waarde is het beeld versterken, met als gevolg dat je veel ruis krijgt. Dit kan je beter later in Photoshop pas doen.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:52 schreef _Nick_ het volgende:
Hoi,Ik wil binnenkort een time-lapsed filmpje maken van de sterren en de maan. Nou vroeg ik me af met welke instellingen je het best fotós kunt maken van sterren. Natuurlijk lange sluitertijd (15 sec) en hoge iso-waarde (200/400)
Maar hoe zit t met het diafragma? moet die hoog of juist laag staan? en moet ik zoom gebruiken of niet?
Ik heb trouwens een a60bvd
IK denk dat je het beste kan expirimenteren voor dat je je time lapse movie maakt...
quote:Hahaha, nee, ik ben vorige week naar Mallorca geweest. Dit was 't uitzicht vanaf ons balkon.
Op maandag 27 oktober 2003 22:11 schreef pascalheister het volgende:[..]
zeker bij je in de achtertuin
![]()
Turkije was super voor foto's te maken, ben helaas alleen nog totaal niet thuis in de camera en ben dus thuisgekomen met de obligate vakantiekiekjes. (Syrena in het zwembad etc.)
En verder was ik als de dood dat ie gejat werd.... dus dan ga je ook niet ff lekker een plekje zoeken om foto's te maken.
Maar goed, tis nu 's morgens lekker berijpt overal, dus van het weekend ga ik er eens met pa op uit (die heeft veel gefotografeerd)(kreeg ook meteen commentaar op m'n zwembadfoto's...
)
quote:*pinkt traan weg*
Op donderdag 30 oktober 2003 11:44 schreef jeroenglc het volgende:
woehoe!
Leuk dat iedereen zo blij is met z'n camera!
Ik had mijn vader gisteren gevraagd of hij zijn fotostatief nog had.
Dus....wat lag er op m'n bureau gisteravond?? ![]()
En... de camera past erop. Dus ik ga eens lekker experimenteren met nachtopnames.
Voor de mensen die nu van plan zijn een A70 aan te schaffen is het wellicht raadzaam om een paar weken te wachten, ik verwacht vanaf nu ongeveer een prijskeldering en leuke stuntaanbiedingen met de A70.
quote:Je weet toch dat dat statiefje een minstatiefje is he? En maar tot 16CM hoogte gaat?
Op donderdag 30 oktober 2003 14:30 schreef ThaFreak het volgende:
is dit een beetje een redelijk statief voor de A70???
http://www.digicamshop.nl/product/2211/2073/Statieven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |