abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14131495
waarom is die accu elke keer zo snel leeg ?
pi_14131847
misschien batterijen gebruiken
gebruik zelf GP 2100mAh NiMH AA batterijen
doe ik minimaal een week mee
pi_14136125
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:16 schreef Rulin het volgende:
waarom is die accu elke keer zo snel leeg ?
Accu?? De canon A60/A70 werkt op penlite batterijen. Ikzelf gebruik 1850's en damn wat gaan die dingen lang mee. Camera aan/uit, foto's bekijken dowloaden etc.. misschien toch maar eens een 1GB CF aanschaffen dan moet ik toch een keer een lege set batterijen meemaken ..
Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
pi_14136242
die van mij zijn binnen een dag leeg....
nu moet ik wel zeggen dat ik er veel mee aan het klooien ben aangezien ik hem nog maar net heb! Praktisch de hele ermee bezig dus
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_14147445
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
die van mij zijn binnen een dag leeg....
nu moet ik wel zeggen dat ik er veel mee aan het klooien ben aangezien ik hem nog maar net heb! Praktisch de hele ermee bezig dus
Hmmz ik heb met 1 setje 7 dagen in denemarken foto's lopen maken en regelmatig bekeken op lcd.. misschien dat jouw batterijen aan vervanging toe zijn? Wat voor batterijen heb je??
Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
pi_14148339
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 14:33 schreef ChRiZz het volgende:

[..]

Hmmz ik heb met 1 setje 7 dagen in denemarken foto's lopen maken en regelmatig bekeken op lcd.. misschien dat jouw batterijen aan vervanging toe zijn? Wat voor batterijen heb je??

Van de hema:
Die oplaadbare fotobaterijen van 2100 mah
Nu is het wel zo dat ik het lcd vrijwel dan constant aan heb....
  zondag 26 oktober 2003 @ 16:50:07 #82
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14150495
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:11 schreef ThaFreak het volgende:
Van de hema:
Die oplaadbare fotobaterijen van 2100 mah
Nu is het wel zo dat ik het lcd vrijwel dan constant aan heb....
lcd aan scheelt nogal wat ja, maar het is ook zo dat die batterijen meestal pas na een aantal keer legen en opladen hun volle capaciteit halen....mijn batterijen gaan nu een stuk langer mee dan in het begin
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_14152239
A70 (verkleind voor op het web):

pi_14152862
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:06 schreef Lt_BaseLine het volgende:
A70 (verkleind voor op het web):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

waar zijn deze pics genomen Lt_BaseLine?
pi_14152978
1. San Francisco
2. Salinas (CA)
3. Kennedy Space Center (FL)

Coast-to-Coast gereden afgelopen maand .

pi_14170025
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:24 schreef jeroenglc het volgende:
i want more pictures taken met een A60
please give me some
Ik heb even een paar foto's "gestitched".

All photo's taken with the Canon A60 - Enjoy the little pleasures in life!
pi_14183146
Joepie... en ik heb m ook sinds vandaag... de A60
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
pi_14183450
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:48 schreef UncleJim het volgende:

[..]

Ik heb even een paar foto's "gestitched".

[afbeelding]

zeker bij je in de achtertuin
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:12:21 #89
35485 rique
with Canon, I can
pi_14183483
Ik heb gister de A70 getest in SixFlags en ik kan u melden: de A70 is bestand tegen alle achtbanen in het park!

Ik heb alleen wel een klein probleempje dat ik ook al op mijn vakantie tegenkwam. Oplaadbare batterijen lopen langzaam leeg als ze niet worden gebruikt. Ik zorg altijd voor een extra opgeladen setje 2100 batterijen in mijn tas voor als mijn batterijen het begeven. Maar de A70 doet zo gruwelijk lang op die batterijen dat mijn reserveset dan inmiddels ontladen is.
Ik weet dat er nog meer mensen zijn die met 2 setjes werken, hebben jullie hier misschien een oplossing voor? Als de camera namelijk aangeeft dat de batterijen leeg zijn dan is het ook vrij snel afgelopen, zelfs mijn snellader kan daar niet tegenop en zo is het effect van een extra setje ook zo gauw weg.

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_14188078
Overal staat dat de macro van de A60 vanaf 5 cm is... als ik alles zelf precies goed instel kan het volgens mij ook wel vanaf 2 of 3 cm... is mij wel gelukt en nog scherp ook...
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
pi_14196614
Hoi,

Ik wil binnenkort een time-lapsed filmpje maken van de sterren en de maan. Nou vroeg ik me af met welke instellingen je het best fotós kunt maken van sterren. Natuurlijk lange sluitertijd (15 sec) en hoge iso-waarde (200/400)
Maar hoe zit t met het diafragma? moet die hoog of juist laag staan? en moet ik zoom gebruiken of niet?
Ik heb trouwens een a60

bvd

pi_14200145
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:52 schreef _Nick_ het volgende:
Hoi,

Ik wil binnenkort een time-lapsed filmpje maken van de sterren en de maan. Nou vroeg ik me af met welke instellingen je het best fotós kunt maken van sterren. Natuurlijk lange sluitertijd (15 sec) en hoge iso-waarde (200/400)
Maar hoe zit t met het diafragma? moet die hoog of juist laag staan? en moet ik zoom gebruiken of niet?
Ik heb trouwens een a60

bvd

_LAGE_ ISO waarde. Het enige wat de camera doet bij een hogere iso waarde is het beeld versterken, met als gevolg dat je veel ruis krijgt. Dit kan je beter later in Photoshop pas doen.

IK denk dat je het beste kan expirimenteren voor dat je je time lapse movie maakt...

pi_14204198
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:11 schreef pascalheister het volgende:

[..]

zeker bij je in de achtertuin

Hahaha, nee, ik ben vorige week naar Mallorca geweest. Dit was 't uitzicht vanaf ons balkon.
All photo's taken with the Canon A60 - Enjoy the little pleasures in life!
pi_14214188
ffkes een terugvind-post

Turkije was super voor foto's te maken, ben helaas alleen nog totaal niet thuis in de camera en ben dus thuisgekomen met de obligate vakantiekiekjes. (Syrena in het zwembad etc.)

En verder was ik als de dood dat ie gejat werd.... dus dan ga je ook niet ff lekker een plekje zoeken om foto's te maken.

Maar goed, tis nu 's morgens lekker berijpt overal, dus van het weekend ga ik er eens met pa op uit (die heeft veel gefotografeerd)(kreeg ook meteen commentaar op m'n zwembadfoto's... )

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_14244808
Woehoe, zojuist een A70 gekocht, toch maar de A70 genomen, omdat er foto's lagen die afgedrukt waren op A4, en ik dacht bij mezelf "hmm, kan wel leuk zijn", dus zijn we voor de 3 mp gegaan. Seffes gaan werken en leuk de handleiding lezen, zodat we straks thuis foto's kunnen gaan maken tegelijk een CF kaart van Sandisk (128MB) en powerbench met 4 X 2100 batterijen totaal kwam op +/- 480 ¤
deed wel effe pijn aan de bankrekening
pi_14244879
woehoe!
pi_14246158
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 11:44 schreef jeroenglc het volgende:
woehoe!
*pinkt traan weg*

Leuk dat iedereen zo blij is met z'n camera!
Ik had mijn vader gisteren gevraagd of hij zijn fotostatief nog had.
Dus....wat lag er op m'n bureau gisteravond??

En... de camera past erop. Dus ik ga eens lekker experimenteren met nachtopnames.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 oktober 2003 @ 13:57:48 #98
35485 rique
with Canon, I can
pi_14248201
Ik zag trouwens dat mijn leverancier deze week de prijzen van de A70 flink heeft verlaagd. Dit natuurlijk door de opkomst van de A80 die we deze of volgende week in de winkel verwachten.

Voor de mensen die nu van plan zijn een A70 aan te schaffen is het wellicht raadzaam om een paar weken te wachten, ik verwacht vanaf nu ongeveer een prijskeldering en leuke stuntaanbiedingen met de A70.

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_14249107
is dit een beetje een redelijk statief voor de A70???
http://www.digicamshop.nl/product/2211/2073/Statieven
pi_14251221
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:30 schreef ThaFreak het volgende:
is dit een beetje een redelijk statief voor de A70???
http://www.digicamshop.nl/product/2211/2073/Statieven
Je weet toch dat dat statiefje een minstatiefje is he? En maar tot 16CM hoogte gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')