--edit--
onderstaande foto heb ik gemaakt in een nagenoeg donker paleis. Er mochten absoluut geen foto's gemaakt worden dus dit is zonder flits met ISO 400 gemaakt. Ik heb een kastje van de koning gebruikt als statief en het was zeker heel erg schemerig.
-edit- het verschil tussen een A60 en een A70 is trouwens niet te zien omdat ik deze foto's heb teruggebracht naar een formaat die voor dit forum geschikt is. Je verliest bij het resizen wel wat kwaliteit vind ik maar anders wordt het dataverkeer wel erg hoog. In de voorgaande delen van dit topic worden de verschillen tussen beide modellen besproken. (het verschil is overigens alleen de resolutie)
[Dit bericht is gewijzigd door rique op 24-10-2003 15:11]
quote:Geen rijdende auto maar wel bewegingsfotografie: een koploper die ongeveer 100 km/h reed toen ik de foto nam.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:10 schreef jeroenglc het volgende:
foto's genomen uit een rijdende auto?
quote:Hier heb ik helaas geen voorbeelden van. Ik heb wel foto's van mensen in het donker maar die zijn geflitst (iets wat de A60/70 erg goed kan) Geoon in het donker heb ik geen foto's, naja een paar zonsondergangen maar ik weet niet of je dat bedoelt
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:19 schreef jeroenglc het volgende:
ben jij effe supervriendelijk dat je die foto's voor me wil uploaden
kan je me dan ook nog 1 foto laten zien - buiten, in het donker?, ja, niet helemaal donnker natuurlijk, of werkt dat ook dan met de flits?
quote:Gemaakt met een snelheid van méér dan 1000 km per uur woensdag...
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:10 schreef jeroenglc het volgende:
foto's genomen uit een rijdende auto?
En de grote versie:
http://images.fotopic.net/?id=1514773&outx=600&noresize=1&nostamp=1
Het mag allemaal niet helpen helaas ik hoor ook iets rammelen, alsof er een schroefje los ligt IN de camera
Dus, of jullie moeten nog een geniale ingeving hebben, dat wordt even terug gaan naar de winkel. Heb hem wel in een internetshop gehaald (Pick2Pay.nl) dus ben benieuwd of dat wel allemaal soepel verloopt.. We zullen zien!
is er eigenlijk iets van een resetknop op de camera aanwezig?
[edit] het statief staat nu uitgeschoven, de hele camera doet gewoon niks meer, het is dus niet zo dat alleen het lcd-scherm het niet meer doet..[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Marvin op 24-10-2003 15:44]
quote:Dat klopt. Maar op 10/15 zal je geen verschil zien tussen 2 en 3 megapixel. 13/18 is ook nog wel te doen met de A60. Wil je regelmatig nog groter afdrukken dan zou ik voor de A70 gaan.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:35 schreef jeroenglc het volgende:
en volgens wat ik allemaal heb gelezen moet de A60 dit ook allemaal kunnen, alleen dat je't dan niet zo groot kan uitprinten? of heb ik dat mis?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:07 schreef JeroenH het volgende:
2MP is meer dan voldoende als je niet groter afdrukt dan 13x18cm, en af en toe een 20x30cm lukt ook nog wel als je de foto even door Photoshop haalt.Meer pixels is alleen maar zinvol bij grote afdrukken, of als je heel veel wilt uitsnijden.
quote:Klote man
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:41 schreef Marvin het volgende:
De tijd is aangebroken om de servicegerichtheid en klantvriendelijkheid van Canon eens te testen...Heb hem wel in een internetshop gehaald (Pick2Pay.nl) dus ben benieuwd of dat wel allemaal soepel verloopt.. We zullen zien!
Met de klantvriendelijkheid van Canon is niets mis, ik denk dat het testen vooral op het testen van Pick2Pay neerkomt. Als zelfstandige fotoboer zit ik natuurlijk te likkenbaarden bij deze test. Ben benieuwd hoe het verloopt, hou ons op de hoogte!
quote:inderdaad,
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:43 schreef rique het volgende:[..]
Dat klopt. Maar op 10/15 zal je geen verschil zien tussen 2 en 3 megapixel. 13/18 is ook nog wel te doen met de A60. Wil je regelmatig nog groter afdrukken dan zou ik voor de A70 gaan.
Gezien je foto's die je met de trust gemaakt heb gebruik je je camera vooral voor leuke kiekjes en ik denk dat de A60 dan wel voldoende zal zijn voor je.
aquarium
vrienden
auto
party's
uitstapjes naar de zoo
en nog meer van dat
dus de A60 zou dan genoeg zijn?
dan ga'k hem volgende week halen
(nu nog namelijk geen loon gehad )
quote:Uiteraard! Ik heb een mailtje gestuurd hoe de garantie procedure in zn werk gaat.. ik moet hem opsturen, maar aangezien ik redelijk in de buurt werk, ga ik hem langs brengen. Scheelt me weer een hoop eurootjes qua zendkosten, want ik neem aan dat die voor mijn rekening zijn.. ook al is HUN produkt defect.. maar goed.. we zullen zien hoe het gaat lopen!
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:51 schreef rique het volgende:[..]
Klote man
Met de klantvriendelijkheid van Canon is niets mis, ik denk dat het testen vooral op het testen van Pick2Pay neerkomt. Als zelfstandige fotoboer zit ik natuurlijk te likkenbaarden bij deze test. Ben benieuwd hoe het verloopt, hou ons op de hoogte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |