abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2003 @ 19:02:10 #226
35485 rique
with Canon, I can
pi_14846072
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Helaas heb je dat mis.
Ik ben vandaag in leeuwarden geweest en zelfs die camera in mijn hand gehad.
Echt een super ding alleen je kan em niet als gewone schermpje gebuiken.
De draaiing is maar kwart en niet half.

Ik verkoop dat spul en de A80's in mijn winkel kunnen gewoon half gedraaid worden hoor, zelfs driekwart! Maarja, het zou me niets verbazen als de Friezen een eigen "nationale" versie hebben

-edit- zie ook deze eerder geposte foto

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_14849123
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:02 schreef toska het volgende:
Dat draaibare was voor mij toch een groot punt om hem niet te kopen . Ik weet hoe lomp ik ben , dat heb ik er dus zo afgesloopt. Vandaar dus maar een 70 , meer dan tevree mee
Die Canon G3 die ik heb, kan echt wel wat hebben! Het mechanisme is heel stevig.
pi_14849484
en in zwolle heb ik de A80 gezien en idd het kan ECHT wel hoor!
  zondag 23 november 2003 @ 00:17:28 #229
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_14853115
Oke, vreemd dan.
Maar ja, het was opzich een heel mooi fijn klein ding, goed in de hand. Moet ik toegeven, alleen ik wou toch iets anders hebben dan de canon.

[Dit bericht is gewijzigd door SpeedyGJ op 23-11-2003 16:38]

pi_14856302
quote:
Op zondag 23 november 2003 00:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
cannon.
Canon
pi_15006486
Ik heb na veel lovende reacties de canon powershot A60 gekocht. Wat mij heel erg tegenvalt is dat ik er geen schrpte diepte foto's mee kan maken. Diafragma f2.8 en inzoomen moet toch helpen dacht ik.
Wat doe ik niet goed ?
graag een reactie
pi_15006659
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:06 schreef doojoh het volgende:
Ik heb na veel lovende reacties de canon powershot A60 gekocht. Wat mij heel erg tegenvalt is dat ik er geen schrpte diepte foto's mee kan maken. Diafragma f2.8 en inzoomen moet toch helpen dacht ik.
Wat doe ik niet goed ?
graag een reactie
Heb je de macro-functie aangezet?
Ik wist helemaal niets van diafragma, maar met macro lukte het wel
En misschien ook juist niet inzoomen..

Ik weet niet of je er iets aan hebt, ben verder ook maar een foto-newbie maar goed

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_15007254
quote:
Wat doe ik niet goed ?
graag een reactie
welke stand heb je hem staan?
pi_15007435
ik heb ook de powershot a60 gekocht en hij bevalt me best, lekker duidelijk, alles staat goed aangegeven op het toestel en de functies spreken voor zich vind ik, dat er 4 batterijen in passen zou je niet zeggen eigenlijk
  zaterdag 29 november 2003 @ 10:56:08 #235
35485 rique
with Canon, I can
pi_15018335
quote:
Wat doe ik niet goed ?
graag een reactie
De macrofunctie scheelt al een hoop inderdaad. Gewillig testobject hierbij is bijvoorbeeld een bos bloemen. Zet je camera in de macrostand en probeer van dichtbij scherp te stellen op een bloem. Als het goed is worden de achterliggende bloemen dan een beetje vaag. Gewoon lekker oefenen hiermee en het komt wel goed.

you've got mail

pi_15037840
Ik snap het nog steeds niet: heb je nou een lensadapter nodig voor de a60 om er een tele , macro of groothoek lens op te zetten? op dat tweakers forum is er net zo'n topic als dit. In de openingspost wordt daar uitgelegt dat je zo'n lensadapter nodig hebt voor filters.. Dus nu weet ik het ook neit meer.....

help!

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_15038638
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:32 schreef thiamat het volgende:
Ik snap het nog steeds niet: heb je nou een lensadapter nodig voor de a60 om er een tele , macro of groothoek lens op te zetten? op dat tweakers forum is er net zo'n topic als dit. In de openingspost wordt daar uitgelegt dat je zo'n lensadapter nodig hebt voor filters.. Dus nu weet ik het ook neit meer.....

help!

Je hebt een lensadapter nodig als je filters of de macro, groothoek, of telelens wilt gebruiken.

De lensadapter zorgt ervoor dat je gewoon 52mm schroefdraad krijgt.

zondag 30 november 2003 @ 18:29:25 #238
35485 rique
with Canon, I can
pi_15041090
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:32 schreef thiamat het volgende:

help!

Voor dit soort vragen kan je handleiding ook uitermate handig zijn. Achterin de handleiding staan de optionele toeters en bellen vermeld. Daar zie je dus ook bij die extra objectieven staan dat je er een adapter voor nodig hebt. Bovendien staan alle bestelnummers erbij zodat je fotoboer je extra snel van dienst kan zijn bij een eventuele bestelling, er kan dan helemaal niets mis gaan.
pi_15041547
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:50 schreef pascalheister het volgende:

[..]

welke stand heb je hem staan?

Op portrait, met of zonder macro functie
Ik heb ondertussen op verschillende forums kunnen vernemen dat wat ik wil niet mogelijk is met de compacte digitale camera's.
pi_15044480
hoi,

ik heb zojuist een hot-pixel ontdekt bij m'n a70... tis niet ernstig maar ik wil toch even de mogelijkheid onderzoeken om het te laten maken.

weet iemand het beleid van canon ten aanzien van hotpixels in de garantieperiode?

mocht het zo zijn dat deze gratis gerepareerd worden, kan iemand mij het goede e-mail adres voor correspondentie geven bij canon? (en eventueel het adres van het service-centre)

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_15044810
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:49 schreef MrWilliams het volgende:
hoi,

ik heb zojuist een hot-pixel ontdekt bij m'n a70... tis niet ernstig maar ik wil toch even de mogelijkheid onderzoeken om het te laten maken.

weet iemand het beleid van canon ten aanzien van hotpixels in de garantieperiode?

mocht het zo zijn dat deze gratis gerepareerd worden, kan iemand mij het goede e-mail adres voor correspondentie geven bij canon? (en eventueel het adres van het service-centre)

Wordt gerepareerd, maar dat duurt wel lang, week of 3-6....
pi_15046317
kan iemand eens een foto plaatsen waarbij er weinig licht was? Gewoon in een kamer ofzo? Ben benieuwd hoe de A70 het dan doet.
Of misschien kan iemand wat vertellen over ervaringen?
ExTaxi --- http://www.autopics.nl ---
pi_15046627
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:46 schreef ExTaxi het volgende:
kan iemand eens een foto plaatsen waarbij er weinig licht was? Gewoon in een kamer ofzo? Ben benieuwd hoe de A70 het dan doet.
pikdonkere kamer ook goed?
  zondag 30 november 2003 @ 23:08:32 #244
35485 rique
with Canon, I can
pi_15048889
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:46 schreef ExTaxi het volgende:
Ik heb in donkere omgevingen erg goede ervaringen met de A70. De autofocus heeft enige moeite natuurlijk maar dat kan je hem niet kwalijk nemen. De flits is zo sterk dat de duisternis compleet verdwijnt op je foto's. Zo heb ik op een surpriseparty waar we in het donker zaten te wachten erg leuke foto's gemaakt van de nietsvermoedende jarige.
pi_15048975
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:08 schreef rique het volgende:

[..]

Ik heb in donkere omgevingen erg goede ervaringen met de A70. De autofocus heeft enige moeite natuurlijk maar dat kan je hem niet kwalijk nemen. De flits is zo sterk dat de duisternis compleet verdwijnt op je foto's.

mee eens is
  maandag 1 december 2003 @ 12:07:30 #246
25891 Black_Jack
Sweet dreams........
pi_15056675
Ik ben overstag gegaan; heb zojuist de a80 besteld. Nu hopen dat ie een beetje snel binnen is....
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:43:33 #247
60089 ljurk9
Helloooo Newman
pi_15089564
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:07 schreef Black_Jack het volgende:
Ik ben overstag gegaan; heb zojuist de a80 besteld. Nu hopen dat ie een beetje snel binnen is....
Ik heb hem gister ook besteld Ik ben benieuwd welke software erbij zit.. Waarschijnlijk komt hij vrijdag pas binnnen, dus ik hoop dit weekeinde veel foto's te kunnen maken!
Misschien wil iemand me alvast een beetje lekker maken met een paar hoge resolutie foto's
Seinfeld Rulez!
pi_15090136
nog ff gesoept
pi_15093706
Ben bezig de a70 te regelen maar zit maar 16mb bij, welk geheugen kan ik het beste regelen voor dit toestel? Bij voorbaat dank, mrcool!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 2 december 2003 @ 17:14:21 #250
35485 rique
with Canon, I can
pi_15094106
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:59 schreef mrcool het volgende:
Ben bezig de a70 te regelen maar zit maar 16mb bij, welk geheugen kan ik het beste regelen voor dit toestel? Bij voorbaat dank, mrcool!
Ik werk zelf met 128 MB, dit is voor mij voldoende. Als je er vanuit gaat dat een foto in de hoogste resolutie ongeveer 1.5 Meg is dan kan je wel uitrekenen hoeveel foto's je op dat kaartje kan maken. Het is gewoon precies goed voor mijn gebruik maar dat is natuurlijk ook voor een gedeelte persoonlijk. Toch verkoop ik mijn klanten er meestal 128 bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')