quote:Nee, idd. Een paar rotte appels moeten het niet verpesten voor de rest.
Op zondag 19 oktober 2003 22:45 schreef Seborik het volgende:[..]
Als metalheads gaat draaien om het afzeiken van elkaars metalsmaak, is het snel afgelopen met metalheads.
quote:Rotte appels gooi je weg, of je snijdt er een stuk vanaf
Op zondag 19 oktober 2003 22:50 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, idd. Een paar rotte appels moeten het niet verpesten voor de rest.
Zuiveren!
quote:Nou, dan is Metalfan.nl forum toch een bak vol rotte appels
Nee, idd. Een paar rotte appels moeten het niet verpesten voor de rest.
quote:Vovin is meer als Deggial, en dus ook meer als Secret of the Runes dan Theli.
Op zondag 19 oktober 2003 22:50 schreef Seborik het volgende:
Ik heb sinds eergisteren Theli van Therion, die is wel stukken beter dan Secret of The Runes. Is Vovin nu een aanrader?
Maar hij is wel beter.
quote:Is Deggial beter dan Vovin?
Op zondag 19 oktober 2003 22:57 schreef Summoner het volgende:[..]
Vovin is meer als Deggial, en dus ook meer als Secret of the Runes dan Theli.
Maar hij is wel beter.
quote:Ja, betere composities en op Deggial is alles dmv een echt orkest ingespeeld, en zijn de koren ook echt. Op Vovin hoor je nog wat samples en wat andere artificiële klanken.
Op zondag 19 oktober 2003 22:58 schreef Seborik het volgende:
Is Deggial beter dan Vovin?
Maar Vovin is wel weer beter dan Secret of the Runes.
Maar Theli is weer beter dan Vovin.
quote:Is dit een soort multiple choice post, waar ik zelf mag kiezen welke reply ik het meest toepasselijk vind?
Op zondag 19 oktober 2003 22:51 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Rotte appels gooi je weg, of je snijdt er een stuk vanaf
[..]Nou, dan is Metalfan.nl forum toch een bak vol rotte appels
quote:Aha, dan wordt Deggial dus de volgende.
Op zondag 19 oktober 2003 23:01 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, betere composities en op Deggial is alles dmv een echt orkest ingespeeld, en zijn de koren ook echt. Op Vovin hoor je nog wat samples en wat andere artificiële klanken.
quote:LET OP: "Deggial" was m'n eerste Therion album, dus m'n oordeel kan een beetje beïnvloed zijn door het onvoorspelbare nostalgie-element.
Op zondag 19 oktober 2003 23:01 schreef Seborik het volgende:
Aha, dan wordt Deggial dus de volgende.
"Deggial" heeft "Seven Secrets of the Sphyx", "Enter Vril-Ya" en het magistrale "Via Nocturna"!
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:42 schreef BobbyDrake het volgende:
Wel leuk dat mensen muziek die hun te populair word opeens niet meer goed vinden, en dan naar muziek gaan luisteren die zo klote is dat niemand, behalve dat in-ontkenning-zijnde kleine groepje mensen, er een ruk aan vind
![]()
Ik denk dat het wel een klein beetje waar is.
quote:Zo, nog een hele puzzeltocht.
Op zondag 19 oktober 2003 23:01 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, betere composities en op Deggial is alles dmv een echt orkest ingespeeld, en zijn de koren ook echt. Op Vovin hoor je nog wat samples en wat andere artificiële klanken.
Van Therion ben ik begonnen met wat mp3's en Live in Midgard leek me wel een mooie verzamelaar, dus die volgde daarna.
quote:Vovin is wel aardig, maar Theli is toch wel hun topper, samen met Lepaca Kliffoth, de voorganger van Theli.
Op zondag 19 oktober 2003 22:50 schreef Seborik het volgende:[..]
Gelukkig maar.
Ik heb sinds eergisteren Theli van Therion, die is wel stukken beter dan Secret of The Runes. Is Vovin nu een aanrader?
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:32 schreef Yokozuna het volgende:
Ha, over een jaar verwacht ik hier total blackmetal domination
quote:Ik vind juist "Lepaca Kliffoth" niet zoveel aan. Echt zo'n stuurloze tussenperiode.
Op zondag 19 oktober 2003 23:19 schreef mr_cucumber het volgende:
Vovin is wel aardig, maar Theli is toch wel hun topper, samen met Lepaca Kliffoth, de voorganger van Theli.
Na Theli vind ik het persoonlijk heel hard bergafwaards gegaan met Therion.
Maar je vindt "Vovin" dus beter dan "Deggial"? IMO is er qua stijl weinig vooruitgang tussen de platen, maar wel in uitvoering en compositie.
quote:M'n nieuwe Veles ook
Op zondag 19 oktober 2003 23:24 schreef Graveland het volgende:
die nieuwe Urgehal cd beukt best wel!
Ga je nog naar stinky Destroyer 777?
* dantes_inferno86 luisterd momenteel naar voivod.
Snake heeft welliswaar geen echt goede zang maar wel een erg gave.
Wie, zeg je?
Morrigan, van deze twee geweldige platen:

quote:uiteraard ga ik, ik ben fan!
Op zondag 19 oktober 2003 23:26 schreef pro_jeex het volgende:[..]
M'n nieuwe Veles ook
Ga je nog naar stinky Destroyer 777?
quote:dan moet je eens naar de volgende albums luisteren:
Op zondag 19 oktober 2003 23:04 schreef Summoner het volgende:[..]
LET OP: "Deggial" was m'n eerste Therion album, dus m'n oordeel kan een beetje beïnvloed zijn door het onvoorspelbare nostalgie-element.
"Deggial" heeft "Seven Secrets of the Sphyx", "Enter Vril-Ya" en het magistrale "Via Nocturna"!
Vooral die eerste 2 zijn puur death-metal, op Lepaca Kliffoth hoor je al wat andere invloeden.
Als ik zou moeten kiezen tussen Theli en Deggial... moeilijke keuze, maar dat zou toch Deggial worden, omdat daar meer goede nummers op staan. Op 'Theli' staat wel imo één van de beste Therion-nr's (eigenlijk twee dus). nl. 'Preludium' en 'To Mega Therion'
oja, ik ben blij dat ik Secret of the Runes op Slsk tegenkwam. Ik vind die niet slecht, maar die koop ik alleen als ik geld teveel heb...
quote:Nope.
Op zondag 19 oktober 2003 23:39 schreef Graveland het volgende:[..]
uiteraard ga ik, ik ben fan!
weet je trouwens wtf Nox voor iets is?
Ben je fan van destroyer 777?
quote:Die is toch eigenlijk van Celtic Frost? Of ben ik nu in de war?
Op maandag 20 oktober 2003 01:31 schreef bas-beest het volgende:
'To Mega Therion'
quote:Service van de zaak
Op zondag 19 oktober 2003 23:01 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Is dit een soort multiple choice post, waar ik zelf mag kiezen welke reply ik het meest toepasselijk vind?
Welk album van Therion is nou met dat orkest en koor erbij waardoor de productiekosten de spuigaten uitliepen? Stond een van de eerste metalnummers op die ik op de radio hoorde
(Studio Brussel, petje af voor hen)
quote:Die gast van Abyssic Hate woont wel in Nederland idd, maar Destroyer in z'n geheel??
Op maandag 20 oktober 2003 10:22 schreef OphiOn het volgende:
Destroyer 666? Die lui wonen toch tegenwoordig in Nederland? Ik ken een drummer die in die band heeft gespeelt. Tevens in Blood Duster en heeft nu een solo project genaamd Abyssic Hate. Aardige gast overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |