quote:Achsj mar út, oars it Summoner just lytse stikjes opbakte Witchfynder!
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik weet niet welke je bedoelt, maar als het me niet bevalt draag ik je over aan de Friezen en er is *niks* ergers dan Friezen.
quote:Seg, deze Hollandsche seun laat zich onder geen beding bedreigeh deur een of andere noordelijke pier.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:27 schreef Summoner het volgende:[..]
Achsj mar út, oars it Summoner just lytse stikjes opbakte Witchfynder!
quote:Cool
Uit Gorinchem? Daar was ik dit jaar nog vlak bij op een semi-metalfeestje ..
quote:Nee, ik ben geen goth, sorry
Hoi ben je een gothic?
*speelt nu: Metallica - To Live Is To Die*
quote:Ow dan ben je wel evul. Voeg me maar toe op msn!
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:32 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
Cool
Waar in Gorinchem?
[..]Nee, ik ben geen goth, sorry
Het donkere sfeertje trekt me wel en ik draag dus ook vaak zwart, maar ik moet niets hebben van die hele ideologie die erachter ligt.
*speelt nu: Metallica - To Live Is To Die*
--edit: Je verneukt de lay-out, OphiOn.-- ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 18-10-2003 23:01]
quote:Damage already done.
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:10 schreef Witchfynder het volgende:
Seg, deze Hollandsche seun laat zich onder geen beding bedreigeh deur een of andere noordelijke pier.
quote:Vaak is maar relatief
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:32 schreef Summoner het volgende:
Kalmah 'lijkt soms' op COB? Eerder 'vaak'.Ik zou vooral Skyfire aanraden, die band lijkt gelukkig NIET echt op COB.
Skyfire lijkt inderdaad een stuk minder op COB, maar ik weet zeker dat ze dezelfde luisteraars trekken.
quote:Mja, ik noem ook meer de bekendste melodic deathmetal bands, er zijn nog talloze cloons enz.
Van die bands ken ik alleen Kalmah nog niet zo heel erg goed.En mocht je zelf ook wel van Melodic Death houden, probeer dan ook eens Mors Principium Est!
Zal eens wat zoeken van Mors.
Summoner, ken je Diablerie trouwens? Waaronder zou je hen rekenen? Hoorde net een nummer "Astronomicon" van hen, klonk erg goed. Toffe mix van atmosferische stukken, industrial, en nog eh.. metal....
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 18-10-2003 23:17]
En wat is Kringspiertyfus en klote band zeg......
quote:Misschien wel, maar misschien denken er meer mensen wel zo over als ik. Ik vind COB gewoon 'too much': te gepolijst, te vlekkeloos, te overgeproduceerd, te 'plastic'. Vooral die synths, brrrrrr. In het verleden vond ik het een goede band, maar naarmate ik er meer naar luisterde zette de verveling in. En uiteindelijk kreeg ik er een beetje een hekel aan.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:12 schreef Yokozuna het volgende:
Skyfire lijkt inderdaad een stuk minder op COB, maar ik weet zeker dat ze dezelfde luisteraars trekken.
quote:Ach, die lui moet je nemen zoals ze zijn ----> een grote kringspiergrap.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:15 schreef Evil het volgende:
En wat is Kringspiertyfus en klote band zeg......
quote:Daar komt nog bij dat het laatste COB album saaier is
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:16 schreef Summoner het volgende:[..]
Misschien wel, maar misschien denken er meer mensen wel zo over als ik. Ik vind COB gewoon 'too much': te gepolijst, te vlekkeloos, te overgeproduceerd, te 'plastic'. Vooral die synths, brrrrrr. In het verleden vond ik het een goede band, maar naarmate ik er meer naar luisterde zette de verveling in. En uiteindelijk kreeg ik er een beetje een hekel aan.
Live blijven ze trouwens wel tof, strak en energiek. Ze hebben ook genoeg klassiekers ![]()
quote:Wou je soms zeggen dat dat bij Skyfire, Kalmah en Norther niet zo is?
te gepolijst
quote:Ze mochten 3 kwartier tot een uur spelen geloof ik en ze waren binnen een half uur van het podium. Das op Molfest nog nooit gebeurd en het is al heel wat jaren georganiseerd....
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:17 schreef Summoner het volgende:Ach, die lui moet je nemen zoals ze zijn ----> een grote kringspiergrap.
quote:Nee, dat wil ik zeker niet zeggen. Al dat soort melodische death metal klinkt zeer verfijnd. Maar CoB vind ik wat dat betreft wel het uiterste.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:19 schreef Yokozuna het volgende:
Wou je soms zeggen dat dat bij Skyfire, Kalmah en Norther niet zo is?En bij de laatste Soilwork trouwens ook. Het is ook nogal in om de helft van je drumstel te triggeren bij die bands, mietjes.
Niet dat het zo belangrijk is, maar daar zitten tenminste nog blastbeats in op de nodige momenten, mag bij COB ook wel. Wat meer pit gewoon, vooral op het laatste album
quote:Weet je waarom dat zo is? Omdat ze nog maar 1 demo uit hebben, en die duurt 20 minuten. Ze hebben gewoon niet meer materiaal, dat stelletje kontsnorren!
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:21 schreef Evil het volgende:
Ze mochten 3 kwartier tot een uur spelen geloof ik en ze waren binnen een half uur van het podium. Das op Molfest nog nooit gebeurd en het is al heel wat jaren georganiseerd....![]()
quote:Dan hebben ze al behoorlijk wat bekendheid vergaard met slecht 1 demo
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:26 schreef Summoner het volgende:[..]
Weet je waarom dat zo is? Omdat ze nog maar 1 demo uit hebben, en die duurt 20 minuten. Ze hebben gewoon niet meer materiaal, dat stelletje kontsnorren!
quote:Ja, al een hele tijd geleden.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:24 schreef Yokozuna het volgende:
Mind Revolution van Skyfire trouwens gehoord? Bevalt me wel.
Ik heb de band zelfs geinterviewd:
quote:En ze hebben nie eens een echte drummer, want dat is een cd speler die na ieder liedje stopgezet wordt en vervolgens weer wordt aangezet als de "zanger" weer iets heeft gezegd. Das volgens mij die complete demo die ze afdraaien en zelf proberen mee te spelen....
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:26 schreef Summoner het volgende:Weet je waarom dat zo is? Omdat ze nog maar 1 demo uit hebben, en die duurt 20 minuten. Ze hebben gewoon niet meer materiaal, dat stelletje kontsnorren!
quote:Klopt, maar die drums zijn dan ook niet door een mens te spelen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:34 schreef Evil het volgende:
En ze hebben nie eens een echte drummer, want dat is een cd speler die na ieder liedje stopgezet wordt en vervolgens weer wordt aangezet als de "zanger" weer iets heeft gezegd. Das volgens mij die complete demo die ze afdraaien en zelf proberen mee te spelen....
Echt heel lachwekkend....![]()
quote:Nee, want die snelheden zijn niet door een mens te behalen, dat is wel bij meer grindbands het geval. Denk bijvoorbeeld aan Prosthetic Cunt.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:44 schreef Evil het volgende:
Waren er echte drums dan?? Was nie te horen namelijk....
quote:Oh, dat is wel erg lame ja. Hahaha, wat een kneuzen zijn het ook.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:49 schreef Evil het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat er helemaal geen drummer te horen was....
Er stond een cd speler met een wit blaadje waarop met zwarte stift stond dat dat de drummer was, maar je hoorde er helemaal niets van....
quote:jaahhhhh, Storm - Nordavind... supergrappige cd, die heb ik al weer wat jaartjes.
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:26 schreef Summoner het volgende:
Check ook eens wat van Storm, W(ij)F. Dat is met Satyr van Satyricon, Fenriz van Darkthrone en Kari (ex-3rd and the Mortal). Maar vergis je niet, het is zeer folky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |