in mijn clan BB4E (bekend in zowel RTCW als ET scene) hebben we beide secties. RTCW is sneller, ET heeft meer 'geinige' dingen. Kwestie van smaak. RTCW loopt op zijn einde (helaas) in de scene en veel lopen over. Anderen weigeren pertinent.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Hey wie kan mij vertellen waarom dit spel nou zo leuker is dan RTCW?
Ik heb beide gespeeld en ik vind RTCW toch wel leuker eigenlijk.
Precies!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:00 schreef Jazzper het volgende:
jullie snappen het spel niet echt he..
Lekker belangrijk die XP. Het gaat om de teamplay en niet of hoe hoog je eindigt. Je kan mij rustig met een mg42 op defense leggen dat ik soms 5 minuten geen kip zie, maar als ik vervolgens de dude met de goldcrate neerschiet is dat wel weer cool!
Staat tie niet op Lan of local of favorites?? Je selector moet op internet staan hequote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:19 schreef T1andonly het volgende:
nog steeds geen servers in de lijst hier...
kvraag me beetje af wat ik fout doe enzo![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Staat tie niet op Lan of local of favorites?? Je selector moet op internet staan he![]()
Tnx.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:57 schreef Jazzper het volgende:
[..]
in mijn clan BB4E (bekend in zowel RTCW als ET scene) hebben we beide secties. RTCW is sneller, ET heeft meer 'geinige' dingen. Kwestie van smaak. RTCW loopt op zijn einde (helaas) in de scene en veel lopen over. Anderen weigeren pertinent.
Heb je toevallig nieuwe video drivers geinstalleerd? Zoja haal die dan weer weg en neem de laatste versie die probleemloos werkte.... Dit probleem speelt vooral bij Nvidea kaarten.quote:Op maandag 5 april 2004 17:30 schreef Kindred_Spirits het volgende:
het spel enemy territory speel ik al maanden zonder problemen, sins gisteren als ik opstart crash ik 9 van de 10 keer en mijn lijst met active server is ook verminderd en soms zie ik geen servers meer.
ik heb nagevraagd aan andere spelers en sommige onder hadden daar ook last van, maar sommige helemaal niet...
ik hoop dat hier iemand is die misschien weet waaraan het ligt
updates, patches, en herinstallaties werkten niet. al gedaan
logisch toch, als ze je reviven zit je weer op zon 60%, hoeven ze nog maar 2 packs te geven, hebben ze er weer twee voor iemand anders. geven ze je packs bij die 40%, kost het een medic 3 packs om je weer op de 100 te krijgenquote:Op maandag 5 april 2004 19:06 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ben je nog 40% health ipv healthpacks te gaven killen ze je en reviven ze je ..
Daar krijgen ze geen XP voor..quote:Op maandag 5 april 2004 19:06 schreef Kindred_Spirits het volgende:
over de game zelf:
ik vindt het irritant dat medic altijd voor xp gaan, heb je 100% health, bleeden ze je half dood en healen je weer voor eigen xp.
ben je nog 40% health ipv healthpacks te gaven killen ze je en reviven ze je ..
Gordon is lievquote:if( !traceEnt->isProp ) { // Gordon: flag for if they were teamkilled or not
AddScore(ent, WOLF_MEDIC_BONUS);
// JPW NERVE props to the medic for the swift and dexterous bit o healitude
Maar een medic krijgt wel meer XP voor reviven dan voor health-packs.quote:Op zondag 11 april 2004 01:02 schreef Salteh het volgende:
[..]
Daar krijgen ze geen XP voor..
(in etmain niet iig)
Wel als iemand anders je dood schiet.. maar niet als ze jou zelf dood schieten.
quote:<Salteh> arnout : o
<Salteh> if teamkilled, medic-revive = noXP.. right ?
<RR2D02> Salteh, aye
Happy Carnage Gameserverquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:28 schreef keijz het volgende:
[..]
![]()
![]()
waar spelen jullie trouwens meestal? ik altijd op Gameservers.net #4
beste: FUEL DUMPquote:Op zaterdag 18 oktober 2003 09:20 schreef Vision het volgende:
wat vinden jullie trouwens de leukste en meest kutte map?
beste: oasis/fuel dump
kut: radar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |