quote:drivers opnieuw installeren en niet de standaard drivers van windows want die ondersteunen gene opengl.
Op zaterdag 24 januari 2004 15:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb een nieuwe computer en er staat dus nog niets op behalve enemy territory nu krijg ik dez fout melding aan het begin:GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
En volgens mij moet ik updates ofzo downloaden, maar waar? Ik heb eeen geforce 4 kaart
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:39 schreef kingmob het volgende:[..]
[late reactie] Ik had het ook, bleek aan de nieuwste Nvidia drivers te liggen. Dus een aantal versies terug geinstalleerd en nu werkt alles weer.
Enuh waar download ik een oudere versie van nvidia dan?
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html
indien windows 95 98 of me
Opnieuw opgestart en toen kon ik die server niet meer vinden .... Dus geen idee wat voor mappen dat allemaal waren jammergenoeg.
Vanmiddag kreeg ik tijdens het spelen wederom opeens een fatale fout .
.
Kan dat komen doordat het gisteren vastliep tijdens het downloaden ? Is het gewoon toeval ? Voorheen echt nergens last van gehad bij het spelen van ET.
quote:skynet 12 zeker?
Op zondag 1 februari 2004 21:08 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Gisteravond wilde ik een server van skynet.be joinen en toen moest ik eerst 'een paar' nieuwe mappen downloaden. Een paar bleek een stuk of 7 te zijn en toen kreeg ik een foutmelding.
Opnieuw opgestart en toen kon ik die server niet meer vinden .... Dus geen idee wat voor mappen dat allemaal waren jammergenoeg.
Vanmiddag kreeg ik tijdens het spelen wederom opeens een fatale fout
.
.
Kan dat komen doordat het gisteren vastliep tijdens het downloaden ? Is het gewoon toeval ? Voorheen echt nergens last van gehad bij het spelen van ET.
quote:Zou heel goed kunnen. Ik hang altijd ergens op tiscali of skynet rond maar deze server had ik blijkbaar nog niet gehad.
Op zondag 1 februari 2004 21:10 schreef snowwie2 het volgende:[..]
skynet 12 zeker?
die heeft veel aparte mappen
Maar ik vraag me dus af waar die fatale fout vanmiddag 'zomaar opeens' vandaan kwam. Dat was tijdens het spelen van een standaardmap ...
quote:download dan de mappen vooraf, hier bijvoorbeeld...
Op zondag 1 februari 2004 21:21 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Zou heel goed kunnen. Ik hang altijd ergens op tiscali of skynet rond maar deze server had ik blijkbaar nog niet gehad.
Maar ik vraag me dus af waar die fatale fout vanmiddag 'zomaar opeens' vandaan kwam. Dat was tijdens het spelen van een standaardmap ...
quote:De fatale fout kwam toen ik een standaardmap aan het spelen was...
Op zondag 1 februari 2004 23:09 schreef keijz het volgende:[..]
download dan de mappen vooraf, hier bijvoorbeeld...
quote:Ja, op zo'n 6 map server. Is wel leuk
Op vrijdag 6 februari 2004 16:28 schreef snowwie2 het volgende:
ik was Brigadier General geworden toen straks
iemand die weleens General is geworden?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Hoger dan Majoor ben ik nog nooit geweest......
quote:modderfokker, waarom wist ik dat niet...
Op zaterdag 15 november 2003 14:27 schreef Vision het volgende:[..]
zo ben ik er dus ook achter gekomen
met de . en , kun je in en uitzoomen op die map. Zul je zien dat richten met een mortar opeens een HEEL stuk makkelijker wordt
quote:WOW! zit jij in HKW die lui roeleren zwaar hard
Op maandag 9 februari 2004 14:51 schreef mat_herben het volgende:
[HKW]
quote:probeer anders eens G in te houden. dan lukt het nog een stuk beter. zoals jij het zegt is het heel erg moeilijk om te mikken.
Op zaterdag 15 november 2003 14:27 schreef Vision het volgende:[..]
zo ben ik er dus ook achter gekomen
met de . en , kun je in en uitzoomen op die map. Zul je zien dat richten met een mortar opeens een HEEL stuk makkelijker wordt
quote:Daar zit Stilo toch ook bij ? Of was dat nou HSG
Op maandag 9 februari 2004 14:51 schreef mat_herben het volgende:
[HKW]
Ik begin zo waar een beetje n00b-af te worden .
100 XP per map is tegenwoordig (meer dan) haalbaar. Blijf ik daaronder dan vliegt m'n muis zelfs weer bijna door m'n beeldscherm en m'n toetsenbord heeft het dan ook zwaar te verduren .
Ik heb een keer gezien toen ik als spectator mee zat te kijken dat je iets moest opblazen met een C4.. hoe zit dat?
quote:Er zijn nog steeds 6 standaardmappen maar er zijn genoeg servers te vinden waar andere mappen worden gespeeld. Gewoon even rondscrollen via ASE the All-Seeing Eye
Op woensdag 11 februari 2004 17:30 schreef Piro het volgende:
Leuk, heb ik vroeger gespeeld, ga hem weer downloaden, zijn er nieuwe maps gekomen?
Toen ik speelde hadden ze er maar 6, en dat werd op den duur schijt en schijtvervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |