quote:Haha, dat deed ik ook de eerste keer dat het me gebeurde
Op maandag 27 oktober 2003 19:02 schreef Maxximus het volgende:
oke dan is het zijn eigen fout maar ik kreeg net gvd 4 complains omdat ik mensen eerst neerschiet en revive (als ze bijv. nog 8 a 10 HP hebben)![]()
![]()
echt wel en ook als je gewoon speelt maar idd covert opss erbij is idd. heel handig.
mortars kicken waarom als je een goede heb is het kut maar het hoort erbij.
Vind de fueldump eerlijk gezecht ook niet zo daverend.
De Africa campaign is in zn geheel wel ok
Kent iemand het level Nachteinbruch?
ik heb m nog niet helemaal door, hij heeft erg veel gangen en MG opstellingen. de allies moet hier een munitieopslag opblazen ofzo..
quote:...........en jij bent een alied!...........
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:21 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
radar is kut, de rest vind ik allemaal wel leuk
Mortars kunnen irritant zijn als je geen heavy weapons limit hebt op een server. niets is irritanter dan 5 mortars die continu een plaats bomben zodat je er niet langs kan (of nog erger een spawnplaats bomben)
Ik merk wel dat ik de laatste tijd steeds meer classes aan 't spelen ben waarmee ik minder goed ben, maar wel veel meer lol heb
Met een Thompson of mp40 maai ik 't merendeel van de spelers op servers wel neer, maar ik vind 't de laatste tijd echt een uitdaging om met de grenadelauncher wat kills te maken. En natuurlijk snipen
quote:Dat is gewoon dom, je hebt dan tijd zat om 'm te ontwijken.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:29 schreef Keano het volgende:
Wat haat ik die klote grenade launchers heb je bijna iemand plat met je Thompson vuren ze zo'm klote granaat af die vaak niet eens in je buurt ontploft en meteen ben je eraan.
Mooi gratis spel.
Maar iets meer health enzo zou wel handig zijn. . Vooral voor de gameplee.
quote:Ghe, jammer alleen dat de FT alleen in close-combat levels nuttig is. In de bunkers in Railgun of Radar bijvoorbeeld. in de laatste fase op Fueldump heb je d'r echt geen fluit aan.
Op maandag 10 november 2003 01:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoewel ik nu steeds meer handigheid krijg in de flametrower. Ik denk dat dat min specialiteit wordt..
Ik ga me binnenkort eens verdiepen in de mortar, het aimen ging compleet kut, ik moet eens ff gaan onthouden bij welke elevatie je hoe ver komt enzo
quote:je weet toch dat je op dat plattegrondje ziet waar ie neerkomt he?
Op dinsdag 11 november 2003 17:20 schreef Catbert het volgende:Ik ga me binnenkort eens verdiepen in de mortar, het aimen ging compleet kut, ik moet eens ff gaan onthouden bij welke elevatie je hoe ver komt enzo
Toch vindt ik de nieuwe gratis te downloaden americas army 2.0 veel interessanter. Dit spel is realistischer.
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:26 schreef Vision het volgende:[..]
je weet toch dat je op dat plattegrondje ziet waar ie neerkomt he?
quote:zo ben ik er dus ook achter gekomen
Op zaterdag 15 november 2003 14:02 schreef NiteSpeed het volgende:
.
met de . en , kun je in en uitzoomen op die map. Zul je zien dat richten met een mortar opeens een HEEL stuk makkelijker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |