abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14187710
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:02 schreef Maxximus het volgende:
oke dan is het zijn eigen fout maar ik kreeg net gvd 4 complains omdat ik mensen eerst neerschiet en revive (als ze bijv. nog 8 a 10 HP hebben)
Haha, dat deed ik ook de eerste keer dat het me gebeurde .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_14191637
lekker dan
FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 12:22:51 #28
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_14194062
ik vondt de radar het leukste level, die is tenminste nog haalbaar als allies zijnde, terwijl de fuel depot nooit haalbaar is, tenzij je met een cov op in disguise en een engineer al na twee minuten door de tunnel grate gaat. verder is de Oasis leuk, ook haalbaar als allies zijnde, en ik vindt dat alle mortars gekickt moeten worden, spoilers naar mijn mening.
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_14200387
fuel dump niet haalbaar

echt wel en ook als je gewoon speelt maar idd covert opss erbij is idd. heel handig.

mortars kicken waarom als je een goede heb is het kut maar het hoort erbij.

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_14202429
Fields op .
Geweldig gewoon.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 21:33:44 #31
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_14207963
Ik speel ook.

Vind de fueldump eerlijk gezecht ook niet zo daverend.
De Africa campaign is in zn geheel wel ok

Kent iemand het level Nachteinbruch?
ik heb m nog niet helemaal door, hij heeft erg veel gangen en MG opstellingen. de allies moet hier een munitieopslag opblazen ofzo..

Trying is the first step towards failure
pi_14208031
Ik vind fuel dump juist een heerlijk level, maar niet als allied.
pi_14266945
Is er trouwens geen belangstelling voor een Fok! ET clan?
En dan meer als samen af en toe spelen onder een clantag, dan echt wars te houden.
pi_14267442
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 09:21 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
radar is kut, de rest vind ik allemaal wel leuk
...........en jij bent een alied!...........
congratulations with you're promotion herr. oberschutze! Jawoooohl!
pi_14284034
fueldump is goed haalbaar als allies hoor, ik vind eigenlijk alle levels goed haalbaar voor beide partijen. Zelfs die map waar je die schans moet bouwen op 't strand (de enige map waar ik echt ALTIJD de naam van vergeet. Ik haal 'm altijd door de war met de mpbeachtest map van de originele RTCW. maps lijken ook wel op elkaar).

Mortars kunnen irritant zijn als je geen heavy weapons limit hebt op een server. niets is irritanter dan 5 mortars die continu een plaats bomben zodat je er niet langs kan (of nog erger een spawnplaats bomben)

Ik merk wel dat ik de laatste tijd steeds meer classes aan 't spelen ben waarmee ik minder goed ben, maar wel veel meer lol heb
Met een Thompson of mp40 maai ik 't merendeel van de spelers op servers wel neer, maar ik vind 't de laatste tijd echt een uitdaging om met de grenadelauncher wat kills te maken. En natuurlijk snipen

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 22:29:00 #36
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14288747
Wat haat ik die klote grenade launchers heb je bijna iemand plat met je Thompson vuren ze zo'm klote granaat af die vaak niet eens in je buurt ontploft en meteen ben je eraan.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_14288784
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:29 schreef Keano het volgende:
Wat haat ik die klote grenade launchers heb je bijna iemand plat met je Thompson vuren ze zo'm klote granaat af die vaak niet eens in je buurt ontploft en meteen ben je eraan.
Dat is gewoon dom, je hebt dan tijd zat om 'm te ontwijken.
pi_14294232
kut: radar
leukste de rest
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_14515246
Ik heb hem vanmorgen gedownload, en speel hem sinds vanmiddag. Het is gewoon net iets te moeilijk, je gaat te snel dood. Maar ik begin al wat aan de gameplay te wennen. .

Mooi gratis spel.

pi_14515278
ik ben ook om de haverklap dood jan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_14515291
Tsss, prutsers.
pi_14515312
Hoewel ik nu steeds meer handigheid krijg in de flametrower. Ik denk dat dat min specialiteit wordt. .

Maar iets meer health enzo zou wel handig zijn. . Vooral voor de gameplee.

maandag 10 november 2003 @ 01:25:03 #43
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14515342
/download mode
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:20:40 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_14558266
quote:
Op maandag 10 november 2003 01:21 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoewel ik nu steeds meer handigheid krijg in de flametrower. Ik denk dat dat min specialiteit wordt. .
Ghe, jammer alleen dat de FT alleen in close-combat levels nuttig is. In de bunkers in Railgun of Radar bijvoorbeeld. in de laatste fase op Fueldump heb je d'r echt geen fluit aan.

Ik ga me binnenkort eens verdiepen in de mortar, het aimen ging compleet kut, ik moet eens ff gaan onthouden bij welke elevatie je hoe ver komt enzo

"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_14560524
ze mogen wel meer maps maken van mij
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_14560624
beste map: bijna alles
kutste: Radar en Rail Gun
ik speel altijd als [BR]Banaan NL
Letterpoepen 0wned!
pi_14654425
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:20 schreef Catbert het volgende:

Ik ga me binnenkort eens verdiepen in de mortar, het aimen ging compleet kut, ik moet eens ff gaan onthouden bij welke elevatie je hoe ver komt enzo

je weet toch dat je op dat plattegrondje ziet waar ie neerkomt he?
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14654964
speel al heel lang rtcw en nu ook enemy territory.
Vindt het een heel leuk spel, wat een goede gameplay heeft. Speel het soms tot 's Nachts toe...
Het geluid en de mogelijkheden zijn beter in vergelijking tot rtcw.
De maps zijn ook wat uitgebreider. Vindt vooral de rail gun wel interessant.

Toch vindt ik de nieuwe gratis te downloaden americas army 2.0 veel interessanter. Dit spel is realistischer.

pi_14655078
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:26 schreef Vision het volgende:

[..]

je weet toch dat je op dat plattegrondje ziet waar ie neerkomt he?

.
pi_14655533
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:02 schreef NiteSpeed het volgende:

.

zo ben ik er dus ook achter gekomen

met de . en , kun je in en uitzoomen op die map. Zul je zien dat richten met een mortar opeens een HEEL stuk makkelijker wordt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')