abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19442617
Ben ook nog druk bezig, zit midden in mijn onderzoek over Communities of Practice bij lerende organisaties. Overigens wordt er bij ons (ook UvA) wel een verdediging verwacht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:17:11 #177
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_19443336
Yeah baby!! Meer dan optijd om 11.30uur ingeleverd! Nu is het moment gekomen om keihard te gaan zuipen en vervolgens dinsdag aan te horen of het is goedgekeurd, om daarna door te gaan naar de 2e examinator en te presenteren/verdedigen.

Very exciting...
pi_19449713
Wij moeten 'm min of meer verdedigen tegenover scriptiebegeleider en tweede lezer. Gelukkig niet tegenover een hele commissie.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_19453908
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wij moeten 'm min of meer verdedigen tegenover scriptiebegeleider en tweede lezer. Gelukkig niet tegenover een hele commissie.
Dat moet ik volgens mij wel. Ik weet het eigenlijk niet, nog nooit zoiets meegemaakt.
Ook al ben ik al 5 jaar met mijn studie bezig, ik ken niemand die is afgestudeerd. (ja, er zullen vast een paar 'stuudjes' al klaar zijn, maar daar heb ik nooit iets van gehoord). Toch es een keer uitzoeken...
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:31:20 #180
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_19454105
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Och, bij ons bestaat de "commissie" uit de begeleider, de 2e lezer en de scriptiecoordinator. Dus zo onbekend en groots is het nu ook weer niet.
  donderdag 27 mei 2004 @ 22:34:20 #181
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_19459051
Mogen bachelorscripties hier ook eigenlijk? Ik zou heel hard bezig moeten zijn met het maken van een computermodel voor het gedrag van mensen met traumatisch hersenletsel op de Stroop-test (bepaalde neuropsychologische test) maar er zit gewoon geen vaart in. Het wordt echt tijd om mezelf maar eens een goede schop onder mijn kont te geven.
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_19460101
Scriptie is een scriptie toch, zet hem op allemaal !!!!
pi_19470051
Eindelijk drs nu! Zoals verwacht een 9.
pi_19470094
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef thabit het volgende:
dan viel de blijdschap zeker ook tegen? (had dit zelf namelijk wel..meer tevreden dan blij) of had je zelfs stiekem nog een 10 verwacht?
pi_19470185
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:58 schreef mooiegek het volgende:

[..]

dan viel de blijdschap zeker ook tegen? (had dit zelf namelijk wel..meer tevreden dan blij) of had je zelfs stiekem nog een 10 verwacht?
Nee want ik wist dat m'n begeleider uit principe geen tienen geeft voor afstudeerscripties.
pi_19470423
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:58 schreef mooiegek het volgende:

[..]

Ik was superblij met mijn 8 voor mn préscriptie (niet denken dat ik ineens klaar ben hoor).
Begeleider vroeg me of ik het eens was met een 7,5. Ik vond zelf eigenlijk wel een 8, maar ja faalangst he, dus ik braaf knikken (was ook wel blij met 7.5 hoor). Kom ik thuis, heb ik al een mailtje van 'm, hij had 'm nog eens aan iemand anders laten lezen en die vond het echt goed (Is dat van Syrena? Echt?)(...en bedankt...) dus had hij besloten om er een 8 van te maken ! Ik was vooral blij dat mijn voorgevoel klopte met de einduitslag. Rest van mijn studie zat ik tussen de 5.5 en de 7.5 in, dus dan is een 8 echt wel lekker. (Ik tel de 8.5 voor Argumentatieleer nooit mee, dat was vette fraude, docent had gewoon zelfde werk als jaar daarvoor gegeven).

Mijn collega is nu naar huis, dus ik ga hier in alle rust ook weer wat proberen te doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 28 mei 2004 @ 18:29:38 #187
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_19478286
quote:
gefeli.
pi_19486883
Van harte, thabit!
  zaterdag 29 mei 2004 @ 14:35:12 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_19493430
Vrijdag ingeleverd. En nu afwachten wat ze er van vinden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_19556491
quote:
Geweldig drs. Thabit ! Gefeliciflapstaart!!!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:11:34 #191
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_19558126
quote:
Gratuliert!
Word je met wiskunde geen ir? Dat dacht ik altijd...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:37:35 #192
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_19564861
Jagshemas! De scriptie is goedgekeurd en gaat nu doorgestuurd worden naar de 2e examinator...

Ben benieuwd...
pi_19581986
Het schiet niet op met mijn scriptie en scriptiebegeleider... Hij heeft al een maand !!! mijn eerst geschreven stukken en heeft het nog steeds niet gelezen hoor ik net. En op mijn reactie 'Ja, en dan ben ik straks de lul als wat ik heb geschreven verre van goed is' kan hij alleen maar zeggen dat het wel goed komt en dat hij een jetlag heeft en zoveel dingen nog moet doen. Lekker overtuigend...Hij heeft altijd volgehouden dat ik nog dit studiejaar kan afstuderen, maar nu kan ik het echt wel vergeten...

pi_19584798
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het schiet niet op met mijn scriptie en scriptiebegeleider... Hij heeft al een maand !!! mijn eerst geschreven stukken en heeft het nog steeds niet gelezen hoor ik net. En op mijn reactie 'Ja, en dan ben ik straks de lul als wat ik heb geschreven verre van goed is' kan hij alleen maar zeggen dat het wel goed komt en dat hij een jetlag heeft en zoveel dingen nog moet doen. Lekker overtuigend...Hij heeft altijd volgehouden dat ik nog dit studiejaar kan afstuderen, maar nu kan ik het echt wel vergeten...

:'(
Ga dan zelf gewoon verder, je hebt toch geen jaren gestudeerd om van zo'n klungel te moeten horen hoe je het nu verder moet doen, wel?
Wittgenstein
pi_19585084
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:23 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Ga dan zelf gewoon verder, je hebt toch geen jaren gestudeerd om van zo'n klungel te moeten horen hoe je het nu verder moet doen, wel?
Nee, maar hij moet wel lezen wat ik schrijf, anders krijg ik straks te horen dat ik alles overnieuw kan schrijven en daar heb ik geen zin in!
pi_19585459
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nee, maar hij moet wel lezen wat ik schrijf, anders krijg ik straks te horen dat ik alles overnieuw kan schrijven en daar heb ik geen zin in!
Dat begreep ik dus wel, maar als je graag voor het einde van het jaar wilt afstuderen zou ik het erop gokken. Je hebt toch niet zó weinig vertrouwen in je kwaliteiten, dat je denkt dat je zonder de hulp van een begeleider complete onzin schrijft?
Wittgenstein
pi_19585679
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Dat begreep ik dus wel, maar als je graag voor het einde van het jaar wilt afstuderen zou ik het erop gokken. Je hebt toch niet zó weinig vertrouwen in je kwaliteiten, dat je denkt dat je zonder de hulp van een begeleider complete onzin schrijft?
Misschien geen onzin, maar sommigen worden echt afgerekend op schrijfstijl en ik weet niet of dat nou een van mijn sterke kanten is...
pi_19585746
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Misschien geen onzin, maar sommigen worden echt afgerekend op schrijfstijl en ik weet niet of dat nou een van mijn sterke kanten is...
Valt vast mee, als ik je posts zo eens lees. Ik zou gewoon aan de slag gaan. .
Wittgenstein
pi_19590322
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 12:55 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Valt vast mee, als ik je posts zo eens lees. Ik zou gewoon aan de slag gaan. .
Ik ben al maanden aan t schrijven hoor Maar goed, net weer bij hem geweest en hij gaat t maar 1 keer lezen en verbeteren en dan mag ik alsnog zelf weten of ik die verbeteringen doorvoer of niet Zo'n werkwijze heb ik nog van niemand gehoord maar het zal wel. Ben alleen bang dat ik echt niet goed wetenschappelijk kan schrijven.
Hij blijft volhouden dat ik het ga halen binnen vier weken, ook al heeft hij net nog even een nieuw onderzoeksdeeltje bedacht wat ik moet uitvoeren....

We shall see....en ik moet dan ook echt wel aan t werk....
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:52:30 #200
65363 Scriptieslavin
Mijn naam is geen haas.
pi_19633213
mijn scriptie is afgekeurd...zucht...dat wordt weer bikkelen...dacht dat hij best goed was...maar mijn begeleider vond het net een 5...toevallig internationaal jurist hier die het eens wil lezen? Ik zie wel in dat er dingen moeten veranderen om het wetenschappelijker te krijgen, maar tips zijn welkom!

groetjes,

Marije
To be or not to be, is that the question?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')