Dat moet ik volgens mij wel. Ik weet het eigenlijk niet, nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wij moeten 'm min of meer verdedigen tegenover scriptiebegeleider en tweede lezer. Gelukkig niet tegenover een hele commissie.
Och, bij ons bestaat de "commissie" uit de begeleider, de 2e lezer en de scriptiecoordinator. Dus zo onbekend en groots is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wij moeten 'm min of meer verdedigen tegenover scriptiebegeleider en tweede lezer. Gelukkig niet tegenover een hele commissie.
dan viel de blijdschap zeker ook tegen? (had dit zelf namelijk wel..meer tevreden dan blij) of had je zelfs stiekem nog een 10 verwacht?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef thabit het volgende:
Eindelijk drs nu! Zoals verwacht een 9.
Nee want ik wist dat m'n begeleider uit principe geen tienen geeft voor afstudeerscripties.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:58 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dan viel de blijdschap zeker ook tegen? (had dit zelf namelijk wel..meer tevreden dan blij) of had je zelfs stiekem nog een 10 verwacht?
Ik was superblij met mijn 8 voor mn préscriptie (niet denken dat ik ineens klaar ben hoor).quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:58 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dan viel de blijdschap zeker ook tegen? (had dit zelf namelijk wel..meer tevreden dan blij) of had je zelfs stiekem nog een 10 verwacht?
gefeli.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef thabit het volgende:
Geweldig drs. Thabit ! Gefeliciflapstaart!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef thabit het volgende:
Gratuliert!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:56 schreef thabit het volgende:
Ga dan zelf gewoon verder, je hebt toch geen jaren gestudeerd om van zo'n klungel te moeten horen hoe je het nu verder moet doen, wel?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het schiet niet op met mijn scriptie en scriptiebegeleider... Hij heeft al een maand !!! mijn eerst geschreven stukken en heeft het nog steeds niet gelezen hoor ik net.En op mijn reactie 'Ja, en dan ben ik straks de lul als wat ik heb geschreven verre van goed is' kan hij alleen maar zeggen dat het wel goed komt en dat hij een jetlag heeft en zoveel dingen nog moet doen. Lekker overtuigend...Hij heeft altijd volgehouden dat ik nog dit studiejaar kan afstuderen, maar nu kan ik het echt wel vergeten...
:'(
Nee, maar hij moet wel lezen wat ik schrijf, anders krijg ik straks te horen dat ik alles overnieuw kan schrijven en daar heb ik geen zin in!quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:23 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ga dan zelf gewoon verder, je hebt toch geen jaren gestudeerd om van zo'n klungel te moeten horen hoe je het nu verder moet doen, wel?
Dat begreep ik dus wel, maar als je graag voor het einde van het jaar wilt afstuderen zou ik het erop gokken. Je hebt toch niet zó weinig vertrouwen in je kwaliteiten, dat je denkt dat je zonder de hulp van een begeleider complete onzin schrijft?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet wel lezen wat ik schrijf, anders krijg ik straks te horen dat ik alles overnieuw kan schrijven en daar heb ik geen zin in!
Misschien geen onzin, maar sommigen worden echt afgerekend op schrijfstijl en ik weet niet of dat nou een van mijn sterke kanten is...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:45 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus wel, maar als je graag voor het einde van het jaar wilt afstuderen zou ik het erop gokken. Je hebt toch niet zó weinig vertrouwen in je kwaliteiten, dat je denkt dat je zonder de hulp van een begeleider complete onzin schrijft?
Valt vast mee, als ik je posts zo eens lees. Ik zou gewoon aan de slag gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Misschien geen onzin, maar sommigen worden echt afgerekend op schrijfstijl en ik weet niet of dat nou een van mijn sterke kanten is...
Ik ben al maanden aan t schrijven hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:55 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Valt vast mee, als ik je posts zo eens lees. Ik zou gewoon aan de slag gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |