Ik zie PGO juist als verloedering van het onderwijs....tis duurder en ten tweede leer je een keer zo weinig qua stof....voor de rest is het gewoon gebral, discussies die veel te lang duren...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:57 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ervaar het juist als heel fijn
[..]
Die van M'tricht schijnt redelijk uitgebreid te zijn, itt anderen.
Maar we gaan offtopic
*niet mee eens is. Ik heb hier in Wenen op een manier les dat je bij college zit en meeschrijft. Ik heb bijna nx te doen en leer veel minder dan in M'tricht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie PGO juist als verloedering van het onderwijs....tis duurder en ten tweede leer je een keer zo weinig qua stof....voor de rest is het gewoon gebral, discussies die veel te lang duren...
Met andere woorden, je bent lui ingesteld en de druk van PGO moet erachter zitten zodat je in je boeken duikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:22 schreef ChrisJX het volgende:
*niet mee eens is. Ik heb hier in Wenen op een manier les dat je bij college zit en meeschrijft. Ik heb bijna nx te doen en leer veel minder dan in M'tricht.
nog niet aan ut statistieken? Iets daarvan dus: berekening van de interne consistentie van een set items... en er zijn er nog al wat inconsistent, om gek van te worden...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:32 schreef ChrisJX het volgende:
Geen wat
Bij rechten? Wat denk jij?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:08 schreef Arinna het volgende:
nog niet aan ut statistieken?
Idd, zou niet wat ik zou moeten statistieken, al zou ik het willenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:47 schreef Sovereign het volgende:
Bij rechten? Wat denk jij?
Wel, misschien zou het handig zijn voor rechtseconomie.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:07 schreef ChrisJX het volgende:
Idd, zou niet wat ik zou moeten statistieken, al zou ik het willen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef Sovereign het volgende:
Wel, misschien zou het handig zijn voor rechtseconomie.
Ik neem aan van wel, dat is normaal toch? Zo verschrikkelijk heb ik me nog niet met scripties bezig gehouden hoorquote:Terzijds een vraagje jongedame, moet in Maastricht de rechtenscriptie worden verdedigd?
Met je eens.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:38 schreef ChrisJX het volgende:![]()
Dan wordt het eens tijd!quote:Ik neem aan van wel, dat is normaal toch? Zo verschrikkelijk heb ik me nog niet met scripties bezig gehouden hoor
Even een andere vraag: wat doe je eik bij het verdedigen van een scriptie? Zeggen waarom je dingen zo en zo hebt aangenomen, of opgeschreven, of wat precies?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef Sovereign het volgende:
Dan wordt het eens tijd!Maar nee, schijnbaar is dat niet overal zo. Ik lees net dat je op de Uva bij rechten geen verdediging hoeft te doen.
![]()
Hipquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:40 schreef Kimsy het volgende:
Ik heb vandaag presentatie gehad van mijn scriptie...
Zijn Islamitische scholen een belemmering voor de integratie![]()
En we hadden een 8.7![]()
Kan natuurlijk alleen maar iets zeggen over de UvT, maar eerst doe je een korte presentatie (bevindingen e.d.) en daarna wordt je bijna een uur aan de tand gevoeld met moeilijke vragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:50 schreef ChrisJX het volgende:
Even een andere vraag: wat doe je eik bij het verdedigen van een scriptie? Zeggen waarom je dingen zo en zo hebt aangenomen, of opgeschreven, of wat precies?
Je gaat je theorieën verdedigen.... alles wat je gedaan hebt moet je verantwoorden. Soms is het gewoon zo dat ze vragen waarom je het niet iets op een andere manier hebt gedaan...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:50 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Even een andere vraag: wat doe je eik bij het verdedigen van een scriptie? Zeggen waarom je dingen zo en zo hebt aangenomen, of opgeschreven, of wat precies?
Ah okeequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:53 schreef Sovereign het volgende:
Kan natuurlijk alleen maar iets zeggen over de UvT, maar eerst doe je een korte presentatie (bevindingen e.d.) en daarna wordt je bijna een uur aan de tand gevoeld met moeilijke vragen.En van wat ik gezien heb kan dat er best hard aan toegaan.
Conclusie?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:40 schreef Kimsy het volgende:
Ik heb vandaag presentatie gehad van mijn scriptie...
Zijn Islamitische scholen een belemmering voor de integratie![]()
En we hadden een 8.7![]()
Jepquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
HipGefeliciteerd
Maarre... een presentatie van je scriptie?
Ja vond ik het moeilijkste!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:57 schreef ChrisJX het volgende:
Ach, eerst dat onderwerp nog...
Op de school waar wij zijn geweest zagen we geen belemmering in de integratie....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |