quote:Weet ik niet, lijdt je aan dementie?
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:38 schreef JeOma het volgende:
Zijn er dingen die ik vergeet
quote:Serieus? Het is een bestaande woning die nu ook gewoon bewoond wordt. Gas en water, da's toch standaard aanwezig?
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:44 schreef NewOrder het volgende:
Electriciteit en water en evt. gas zijn ook wel handig...
quote:Soms sluiten ze het wel eens af, en dan ben je een week bezig om een monteur te regelen die de handel weer aansluit. Gewoon ff informeren van tevoren.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:47 schreef JeOma het volgende:[..]
Serieus? Het is een bestaande woning die nu ook gewoon bewoond wordt. Gas en water, da's toch standaard aanwezig?
quote:Mijn god
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:47 schreef JeOma het volgende:[..]
Serieus? Het is een bestaande woning die nu ook gewoon bewoond wordt. Gas en water, da's toch standaard aanwezig?
Dingen om te regelen
- Uitschrijven/Inschrijven bij gemeente op nieuw adres.
- Direct weer inschrijven bij woningbouwverening als woningzoekende. Kan erg handig zijn als je over 3 jaar weer es ergens anders heen wil.
- Post laten doorsturen die nu naar je huidige adres komt.
- Adresgegevens aanpassen bij de bank, en uiteraard instanties als je mobiele provider, tijdschriften, etc.
- Kijken of je in aanmerking komt voor huursubsidie, indien je van een laag loon moet rondkomen.
- Geen UPC nemen, maar ADSL en Satelliet
Voor TS, laat het gewoon op je afkomen, alles komt goed, maak je niet druk.
Over een maand ongeveer ga ik verhuizen. Woon nu nog bij m'n ouders, en ik ga dan samenwonen met m'n vriend. We doen dit zelf, en dus niet met een verhuis service of zoiets. Heeft iemand enig idee hoe we aan dozen kunnen komen?
quote:Je kan ze ook huren
Op zaterdag 7 februari 2004 12:51 schreef texelonia het volgende:
Ik heb even gegoogled, en het blijkt dat je online verhuispakketen kunt bestellen![]()
Handig!
quote:Bij de supermarkt kun je ook genoeg dozen halen en anders hebben ze bv. bij de Kwantum en dat soort winkels ook verhuizdozen te koop.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:39 schreef texelonia het volgende:
*schopje*Over een maand ongeveer ga ik verhuizen. Woon nu nog bij m'n ouders, en ik ga dan samenwonen met m'n vriend. We doen dit zelf, en dus niet met een verhuis service of zoiets. Heeft iemand enig idee hoe we aan dozen kunnen komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |