abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 oktober 2003 @ 13:25:58 #126
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13982301
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
geweldig, geweldig wat een acties!!

Alleen vreemd: Mantille belt Maestro en zegt dat hij de ''stoedio'' gebruikte van Aad Klaris en Aad kent hem niet....?

In het liedje van Duitsland zigt Adriaan: Pferdeschwans ... nu is dat bij mij een paardenlul, bij hem een paardenstaart maar toch raar dat hij juist zo'n woord in een liedje heeft gezet hahahaha


Ja, erg vaag, maar het kan ook zo zijn dat Mantille alleen de muziek op papier heeft gezet en aan B&A heeft gegeven en dat die het bij Klaris in de studio hebben opgenomen. Zo hebben Mantille en Klaris dus nooit rechtstreeks contact gehad!
Anders ik bel toch nog wel eens naar Mantille en dan zal ik het gelijk vragen!

Trouwens een schwanz is echt een staart hoor, ook al klinkt het anders en kun je het geloof ik ook voor 'lul' gebruiken...

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  zondag 19 oktober 2003 @ 13:27:21 #127
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13982338
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 01:12 schreef hinse het volgende:

[..]

Volgende doel is om bij Aad Klaris en Bert Smorenburg langs te gaan. Zij moeten dan alle muziekjes laten horen aan ons .

En misschien bij een herstelde Adriaan op de koffie. Dat vindt hij vast leuk


Goed idee! En dan gauw even stiekem op cd'tje branden en meegeven!
Die muziek van Aad Klaris wordt toch niet meer gebruikt...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  zondag 19 oktober 2003 @ 13:37:57 #128
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13982592
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:27 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Goed idee! En dan gauw even stiekem op cd'tje branden en meegeven!
Die muziek van Aad Klaris wordt toch niet meer gebruikt...


Of we bezoeken een studio van de twee en componeren daar onze eigen B&A muziek! Ik heb al wat themaatjes in mijn hoofd.
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_13982874
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:37 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Of we bezoeken een studio van de twee en componeren daar onze eigen B&A muziek! Ik heb al wat themaatjes in mijn hoofd.


Haha jezelf quoten. Goed idee in ieder geval

Wat me eigenlijk opvalt aan De Verzonken Stad, is dat Adriaan al helemaal grijs lijkt te worden, terwijl je in de serie van Europa juist kan zien dat hij meer lichtbruin/blond haar lijkt te hebben (dat viel me op aan de aflevering van Duitsland/Griekenland). Of heb ik dat helemaal mis?

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 19 oktober 2003 @ 14:09:56 #130
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13983329
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 13:49 schreef hinse het volgende:

[..]

Haha jezelf quoten. Goed idee in ieder geval

Wat me eigenlijk opvalt aan De Verzonken Stad, is dat Adriaan al helemaal grijs lijkt te worden, terwijl je in de serie van Europa juist kan zien dat hij meer lichtbruin/blond haar lijkt te hebben (dat viel me op aan de aflevering van Duitsland/Griekenland). Of heb ik dat helemaal mis?


Ja, ik wilde eigenlijk m'n bericht wijzingen, maar ik drukte op de verkeerde knop!

Ik weet het niet, kan ook belichting zijn geweest (of haarkleuring ).

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  zondag 19 oktober 2003 @ 15:07:00 #131
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_13984593
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 10:45 schreef Joostve het volgende:
ik vroeg me af de oude b&a video's met orginele muziek zijn niet meer in de winkel te koop, is het dan legaal om ze te kopieren?
Waarschijnlijk niet. Maar iets dat ik wel graag zou willen zien, zijn ingescande covers van de eerste uitgaves van alle series. Want dan passen de foto's waarschijnlijk iets meer bij de leeftijd van B & A in de serie.

Maar dat mag waarschijnlijk ook niet door het copyright.

No escape from reality
pi_13984838
ik wil nog zo ontzettend graag de verzonken stad en de schatkaart op video met orginele muziek
ik dacht misschien kon iemand hem voor me kopieren maar het mag officieel dus nog niet
Wat zeg ie?
pi_13985016
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:17 schreef Joostve het volgende:
ik wil nog zo ontzettend graag de verzonken stad en de schatkaart op video met orginele muziek
ik dacht misschien kon iemand hem voor me kopieren maar het mag officieel dus nog niet
Probeer te kopen op marktplaats, of in Vraag en Aanbod. Veel mensen hebben die banden nog wel ergens in een doos op zolder liggen dus kans op succes is groot .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_13985111
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:25 schreef hinse het volgende:

[..]

Probeer te kopen op marktplaats, of in Vraag en Aanbod. Veel mensen hebben die banden nog wel ergens in een doos op zolder liggen dus kans op succes is groot .


Ja opzich is het nog wel mogelijk om via marktplaats ofzow aan die banden te komen. Ze komen ongeveer uit 1990. Als je oudere banden zoekt bijv. uit 1987, die vind je bijna niet.
pi_13985357
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 15:30 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja opzich is het nog wel mogelijk om via marktplaats ofzow aan die banden te komen. Ze komen ongeveer uit 1990. Als je oudere banden zoekt bijv. uit 1987, die vind je bijna niet.


Ja, het probleem is vaak dat mensen die banden wel hebben, maar dat ze het niet meer weten of dat ze überhaupt nooit op internet zitten.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2003 @ 16:42:24 #136
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_13986572
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 00:20 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

De serie 'De Reis Vol Verrassingen' is de serie dat Bassie een reis gewonnen heeft naar Amerika en de serie dat B&A van die pakjes moeten zoeken heet 'Op reis door Europa' en 'Bassie & Adriaan en de geheimzinnige opdrachtgever'. (Die heeft dus 2 namen )


B&A en de Geheimzinnige Opdracht is het eigenlijk, die heet op de videobanden "Op Reis Door Europa"
B&A en de Reis Vol Verrassingen heeft op de videobandencovers (en DVD) "Op Reis Door Amerika"
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_13986719
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

B&A en de Reis Vol Verrassingen heeft op de videobandencovers (en DVD) "Op Reis Door Amerika"


Maar ook weer niet op allemaal

Daarom kan het verwarrend zijn .

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 19 oktober 2003 @ 17:01:22 #138
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_13986940
www.dutchfiles.com/bamuziek midi's die voorkomen bij Bassie en Adriaan.
Als je er 1tje hebt gevonden die er nog niet bij staat of beter is dan die erop staat.
Mail me dan. fok @ ducthfiles . com
pi_13987624
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:01 schreef nlboy het volgende:
www.dutchfiles.com/bamuziek midi's die voorkomen bij Bassie en Adriaan.
Als je er 1tje hebt gevonden die er nog niet bij staat of beter is dan die erop staat.
Mail me dan. fok @ ducthfiles . com
Hey leuk idee, ik ga ze even beluisteren .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:42:39 #140
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_13993415
Inderdaad, ik denk dat de 2e tour het hoogtepunt was geweest...

Op de koffie bij Bassie kunnen we waarschijnlijk vergeten... zoiets zal nooit meer voorkomen.. Bij Adrina productions, ja, daar zouden we misschien nog een kans kunnen maken als we van te voren bellen enzo.. De cameraploegen van die tv stations moeten alleen ECHT thuisblijven de volgende keer, die gasten zijn zoooooo vermoeiend... we hebben daar 4 uur bij de ruine van teylingen gestaan... erg leuk hoor, maar het kan ook te ver gaan natuurlijk... groot deel van de dag gewoon weggegooid aan die idioten

pi_13994045
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Inderdaad, ik denk dat de 2e tour het hoogtepunt was geweest...

Op de koffie bij Bassie kunnen we waarschijnlijk vergeten... zoiets zal nooit meer voorkomen.. Bij Adrina productions, ja, daar zouden we misschien nog een kans kunnen maken als we van te voren bellen enzo.. De cameraploegen van die tv stations moeten alleen ECHT thuisblijven de volgende keer, die gasten zijn zoooooo vermoeiend... we hebben daar 4 uur bij de ruine van teylingen gestaan... erg leuk hoor, maar het kan ook te ver gaan natuurlijk... groot deel van de dag gewoon weggegooid aan die idioten


Naja tis te hopen dat ze er een leuk reportage van hebben gemaakt
  zondag 19 oktober 2003 @ 22:07:25 #142
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_13994162
http://benatour.rondamstra.nl/benatour2/site/deel8.html

Is die man op de bovenste foto nou Martijn Passchier?

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  zondag 19 oktober 2003 @ 22:08:38 #143
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_13994200
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:03 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Naja tis te hopen dat ze er een leuk reportage van hebben gemaakt


Het is morgen al te zien, toch? Ik wil er nog maar even zeker van zijn.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_13994859
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:08 schreef warboel het volgende:

[..]

Het is morgen al te zien, toch? Ik wil er nog maar even zeker van zijn.


Ja Maandag avond half 11 op SBS6 dacht ik
Wat zeg ie?
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:03:07 #145
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_13995510
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:07 schreef De_Maestro het volgende:
http://benatour.rondamstra.nl/benatour2/site/deel8.html

Is die man op de bovenste foto nou Martijn Passchier?


Yup...
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:06:16 #146
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_13995590
Over die banden van De Schatkaart en De Verzonken Stad: die heb ik wel in een zelf opgenomen versie, maar de kwaliteit is verre van ideaal. De circusshow waarvan ik voor heidbuurt een kopie heb gemaakt was nog wel in orde, omdat ik die zelf niet echt vaak heb bekeken, maar die series heb ik zo vaak gezien, dat de kwaliteit van de banden hard achteruit is gegaan.

Het beeld vertoont nogal veel storingen, en het geluid is ook zeker niet meer om over naar huis te schrijven (of zelfs maar naar de buren--sommige dingen hoor je amper nog zoals ze bedoeld waren). Daarbij komt dan ook nog dat er af en toe wat mist aan een aflevering, omdat ik er niet altijd even op tijd bij was.

Ik dacht, ik kan wel even laten weten dat ik ze heb, maar het lijkt mij dat je er, zoals ik ze heb, niet veel plezier aan zou beleven.

Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_13995769
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:06 schreef warboel het volgende:
Over die banden van De Schatkaart en De Verzonken Stad: die heb ik wel in een zelf opgenomen versie, maar de kwaliteit is verre van ideaal. De circusshow waarvan ik voor heidbuurt een kopie heb gemaakt was nog wel in orde, omdat ik die zelf niet echt vaak heb bekeken, maar die series heb ik zo vaak gezien, dat de kwaliteit van de banden hard achteruit is gegaan.

Het beeld vertoont nogal veel storingen, en het geluid is ook zeker niet meer om over naar huis te schrijven (of zelfs maar naar de buren--sommige dingen hoor je amper nog zoals ze bedoeld waren). Daarbij komt dan ook nog dat er af en toe wat mist aan een aflevering, omdat ik er niet altijd even op tijd bij was.

Ik dacht, ik kan wel even laten weten dat ik ze heb, maar het lijkt mij dat je er, zoals ik ze heb, niet veel plezier aan zou beleven.


Ja de circusshow is nog in hele goede kwaliteit! Ziet er goed uit!
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:26:49 #148
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_13996073
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:12 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja de circusshow is nog in hele goede kwaliteit! Ziet er goed uit!


Ja, je hebt gelijk. Toen ik het weer eens zag vond ik het een heel verschil met hoe de rest van mijn banden er (helaas) inmiddels aan toe zijn.
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  Moderator maandag 20 oktober 2003 @ 09:26:42 #149
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13999847
Heren ik moet zeggen: een geniale tour, ik mag wel zeggen een zéér zéér geniale tour!!! HULDE

Echt jammer dat ik niet mee kon

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 20 oktober 2003 @ 10:05:09 #150
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_14000373
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 09:26 schreef djkoelkast het volgende:
Heren ik moet zeggen: een geniale tour, ik mag wel zeggen een zéér zéér geniale tour!!! HULDE

Echt jammer dat ik niet mee kon


idd, je moet je schamen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')