abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13950390
Is een reservewiel eigenlijk verplicht? Dit omdat ik die ruimte wil gebruiken om een subwoofer in te plaatsen. Zou lullig zijn als om agent daar om gaat zeiken. Ik bespaar me liever nu de moeite dan dat ik strax de sub MOET weghalen. Weet iemand misschien waar ik het antwoord zou kunnen vinden.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:25:36 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13950402
ten eerste, in PTA heb je meer kans

En ja, krik en reservewiel zijn verplicht, en buiten de bebouwde kom eveneens de gevarendriehoek.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_13950406
Hooguit bij APK, maar volgens mij niet. Is toch jouw probleem .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:37:16 #4
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_13950677
Absoluut niet. Een reservewiel is niet verplicht om de weg op te mogen. Bij nieuwe auto's zit vaak geen reservewiel, maar krijg je een bus schuim waarmee je de lekke band kan vullen zodat je nog zo'n 100 km kunt rijden. Een reservewiel wordt vaak wel gratis geleverd ipv zo'n bus mits je daar om vraagt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_13950909
om te rijden niet wel bij apk
Narf!
pi_13950932
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:25 schreef chocolatemoeze het volgende:
ten eerste, in PTA heb je meer kans

En ja, krik en reservewiel zijn verplicht, en buiten de bebouwde kom eveneens de gevarendriehoek.

Gevarendriehoek moet je dus gewoon altijd bij je hebben. Krik en reservewiel zijn echt niet verplicht.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:51:45 #7
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13950933
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:37 schreef Oosthoek het volgende:
Absoluut niet. Een reservewiel is niet verplicht om de weg op te mogen. Bij nieuwe auto's zit vaak geen reservewiel, maar krijg je een bus schuim waarmee je de lekke band kan vullen zodat je nog zo'n 100 km kunt rijden. Een reservewiel wordt vaak wel gratis geleverd ipv zo'n bus mits je daar om vraagt.
dan moet je niet in duitsland komen daar zijn een reserveband en reserve brandstof verplicht.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:52:40 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_13950950
Even schopje richting de experts idd !

--->PTA

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_13954126
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:51 schreef Magneet het volgende:

[..]

dan moet je niet in duitsland komen daar zijn een reserveband en reserve brandstof verplicht.

Idd, in Frankrijk ben je ook verplicht een reserve band bij je te hebben.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_13954448
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:51 schreef Grayburn het volgende:
Gevarendriehoek moet je dus gewoon altijd bij je hebben. (...)
'Als je op het theorie-examen bij het C.B.R. de vraag krijgt: U rijdt hier zonder in het bezit te zijn van een gevarendriehoek. Mag dat? Dan is hierop het antwoord: Ja.

Over de gevarendriehoek bestaat de meeste onenigheid; is deze wel of niet verplicht? Het antwoord hierop is nogal raar. Je bent niet verplicht een gevarendriehoek in de auto bij je te hebben. Het is echter wel verplicht om een gevarendriehoek te plaatsen als je de auto laat stilstaan op een plaats waar je auto niet tijdig door naderende bestuurders kan worden opgemerkt. Staat je auto met pech, dan moet je de gevarendriehoek goed zichtbaar plaatsen op een afstand van ongeveer 30 meter in de richting van het verkeer waarvoor je niet tijdig te zien bent.

Nu komt er nog een leuke zin achteraan en dat is: "Je mag in plaats van een gevarendriehoek te gebruiken ook de knipperende waarschuwingslichten laat branden."'

Bron.

pi_13955165
In Duitsland is het geloof ook verplicht een ehbo-box in je auto te hebben! En terecht trouwens, ik heb er ook 1 in me auto trouwens.

Maar ja al is een reservewiel niet verplicht, het is toch wel handig als je met een lekke band staat! Dan is een krik trouwens ook handig, enne die mis ik in me auto.

pi_13955192
Beide zijn idd niet verplicht.

- Gevarendriehoek is uitgelegd.
- Reservewiel. Dit kan je merken aan het feit dat sommige auto's tegenwoordig af fabriek zonder reservewiel uitegeleverd worden. Deze modellen zouden in NED nooit een typegoedkeuring krijgen, als een reservewile verplicht was..

vrijdag 17 oktober 2003 @ 22:27:46 #13
66117 ExOdus
May U live 2 see the dawn
pi_13955230
Als een reservewiel verplicht is, moeten alle baby benz-sjes van de weg gehaald worden, die hebben er geeneen.

Je belt naar Benz assistance, en ze komen hem verwisselen of repareren.

In 1968 it took the computing power of 2 C-64's to fly a rocket to the moon.in 1998 it takes the Power of a Pentium 200 to run Microsoft Windows 95.Something must have gone wrong
pi_13955335
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:27 schreef ExOdus het volgende:
Als een reservewiel verplicht is, moeten alle baby benz-sjes van de weg gehaald worden, die hebben er geeneen.

Je belt naar Benz assistance, en ze komen hem verwisselen of repareren.

Tja, het blijven BABY-benzen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')