quote:Op naar de top 30 van de wereld nu in de career mode.
Op vrijdag 7 november 2003 22:47 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Top Spin![]()
Gamen
quote:Tis wel meer als een paar euro hoor
Op vrijdag 7 november 2003 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Hij had hem gewoon bij Dimplus moeten halen, hij was immers toch in Greuning. Ik bestel in elk geval geen games meer die ik NU wil spelen bij play maar haal ze gewoon in de winkel. Die paar euro besparen is me die ergernis niet waard.
Maar je hebt gelijk.. die week extra wachten terwijl ik weet dat er nu word gegamed in NL is kut.. Maar wel te doen hoor.
Kheb ook vaak bij play dat ik wat bestel en het binnen een paar dagen wel binnen is. kweet niet waar dat aan ligt.
Dimension plus was hij trouwens al uit verkocht hoor ..
quote:Gijsje79 zal hem onderhand wel klaar hebben denk ik.. zat afgelopen nacht ergens binnen de top20.
Op vrijdag 7 november 2003 23:35 schreef twi het volgende:[..]
Op naar de top 30 van de wereld nu in de career mode.
quote:Ok hoor!
Op zaterdag 8 november 2003 00:23 schreef Bastard het volgende:
Tis wel meer als een paar euro hoorMaar je hebt gelijk.. die week extra wachten terwijl ik weet dat er nu word gegamed in NL is kut.. Maar wel te doen hoor.
Kheb ook vaak bij play dat ik wat bestel en het binnen een paar dagen wel binnen is. kweet niet waar dat aan ligt.
Dimension plus was hij trouwens al uit verkocht hoor ..
Power tennis werkt ook al niet. Ik heb die power slag nu zo onder controle dat ik élke slag er mee kan doen als de bal goed valt. In SP werkt dat wel aardig, maar bij online moet ik toch echt een andere tactiek zoeken. Denk dat ik de career mode nog maar eens over ga doen als m'n huidige mannetje klaar is.
Ik sta nu 33e geranked geloof ik
.
Gister bijvoorbeeld ben ik bezig met een tournooi in china/japan..weet het niet precies..
1e potje gewonnen, 2e potje kwam een maat mij halen om naar een verjaardag te gaan, ik stop het tournooi voordat ik de 2e wedstrijd moest spelen en vervolgens krijg je de melding dat je het hele tournooi verliest....
Kijk dat je tijdens een wedstijd niet kan saven ala...maar tussen de wedstrijden door had dit toch moeten kunnen.
Heb nu serve 2 sterren...en de rest allemaal eentje....heb prince als sponsor....en heb 1 tournooi gewonnen, sta 93ste...ofzoiets...
Online bak ik er echt niet veel van....sta geloof ik 10000ste....
quote:Ik durf nog niet eens online,.. ik zuig teveel
Op zaterdag 8 november 2003 12:58 schreef R_B het volgende:
Online bak ik er echt niet veel van....sta geloof ik 10000ste....
quote:Die speelde ik de net ook. De kwartfinale was een eitje (3-0, 3-0), maar de halve finale heb ik met 3-1, 1-3, 1-3 verloren
Op zaterdag 8 november 2003 12:48 schreef twi het volgende:
Sta nu 7e op de ranking en heb net m'n eerste grand slam gewonnen. Uiteraard Australië, want hardcourt ligt me het beste
quote:lol ik ook
Op zaterdag 8 november 2003 12:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik durf nog niet eens online,.. ik zuig teveel
![]()
quote:2e plek.
Op zaterdag 8 november 2003 00:36 schreef twi het volgende:
Sta nu 23e. Morgen weer verder, nu nog 1 potje Liven
quote:Ja speel meer de SP ventje effen goed maken.
Op zaterdag 8 november 2003 14:32 schreef Chocobo het volgende:
Mijn ass wordt zwaar geschopt online,... hun spelers zijn veeeel sneller als mijne![]()
3-4, 4-3, 3-1 ![]()
Nieuwe ranking: 4
Stats:
Aces - 50
Forehansd - 378
Backhands - 284
Volleys - 10 ![]()
Winning risk shots - 261
Serve games held - 95%
Breaks made - 61% ![]()
Unforced Errors - 206 ![]()
Double faults - 26 ![]()
Matches played - 25
Matches won - 23
Matches Lost - 2
Winning % - 92%
quote:Die serves zijn kut ja, gewoon het target van 100 punten kiezen. Dan moet je het wel halen
Op zaterdag 8 november 2003 16:13 schreef Chocobo het volgende:
Krijg die Serve test maar niet gedaan
quote:Ja, maar dat is het niet,... ik krijg die serve niet in het rood
Op zaterdag 8 november 2003 16:17 schreef twi het volgende:[..]
Die serves zijn kut ja, gewoon het target van 100 punten kiezen. Dan moet je het wel halen
mijn stats:
Aces: 33
forhands: 205
backhands: 192
volleys: 105
winning riskshots: 25 ( ben nu in exhibition aan het practicen)
Serve games held: 90%
Breaks Made: 80%
Unforcerd errors: 47
Double Faults: 15
Matches Played: 21
Won: 21
Ik zoek btw nog wat niet hardcore gamers in mijn lijst want online zijn ze echt te goed
gamertag: Globox NL
quote:Oefening baart kunst
Op zaterdag 8 november 2003 16:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja, maar dat is het niet,... ik krijg die serve niet in het rood
![]()
![]()
zit er altijd onder of boven
Sta trouwens nu 11, na 9de gestaan te hebben, maar werd net van de baan gemept door James Blake... But I wil get my revenge !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |