Ik heb het spel nu een tijdje, echt vet!
quote:langer als een week kan je hem niet hebben
Op dinsdag 4 november 2003 20:40 schreef Pimmy het volgende:
Hey, hier heb je nog een NL review: http://www.gamebytes.nl/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=11Ik heb het spel nu een tijdje, echt vet!
Doe maar niet
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 06-11-2003 12:10]
IK WIL HEM VANDAAG!!!
quote:
031028XX - 07/10/2003 - Het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Bestelling wordt in behandeling genomen
Hij is binnen bij GCShop, want hij is uit de pre-order gehaald. Vanmorgen vroeg stond 'ie daar nog in, en nu kost 'ie daar ineens 50,50 eypo.
quote:Bastard heb jij hem van gamerelease.nl?
Op woensdag 5 november 2003 11:56 schreef Bastard het volgende:
Nog steeds preordered.
quote:Nee plee.com
Op woensdag 5 november 2003 11:59 schreef R_B het volgende:[..]
Bastard heb jij hem van gamerelease.nl?
quote:
Bij aankoop van de Xbox Live én XSN Sports topper Top Spin, krijg je er een gratis blik Wilson ballen bij. Dit meldt Xbox.com. Ook zit er een voucher bij waar fantastische tennisspullen mee te winnen zijn, en zit er een gratis proefabonnement voor 2 maanden Xbox Live bij.
Koop deze game en ontvang tevens een voucher waarmee Wilson tennisspullen en een tennisclinic met Miriam Oremans gewonnen kunnen worden. Bovendien leveren we bij elke Top Spin game gratis een blik Wilson tennisballen mee en bevat deze game ook nog eens een gratis proefabonnement voor 2 maanden Xbox Live.
Wij hebben Top Spin inmiddels al geruime tijd in ons bezit en zijn laaiend enthousiast over de game. Ons definitieve oordeel lees je volgende week!
Bron www.xboxarena.nl]
Ik heb al even op Xbox Live gespeeld, en 't is best wel vetjes
. Ik ga eerst alleen even offline trainen, om daarna pas online een beetje iedereen te ownen
.
quote:Ik vind van wel.. de career mode is ook heel vet. En multiplayer natuurlijk ook.
Op woensdag 5 november 2003 16:00 schreef JeroenV het volgende:
Is het spel ook het kopen waard als je geen Live hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 06-11-2003 11:49]
quote:doe je het voor de single of multi-player (indien beide, waar begin je eerst mee?)
Op woensdag 5 november 2003 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Praat topicTop Spin wordt morgen verstuurd. Kreeg net een email.... dus voor het weekend starten maar
quote:Character bouwen, training, singleplayer, tournament en dan rustig Live checken
Op woensdag 5 november 2003 20:58 schreef pkwarts het volgende:[..]
doe je het voor de single of multi-player (indien beide, waar begin je eerst mee?)
quote:Ze krijgen ze morgen binnen en dan heb je 'm vrijdag
Op woensdag 5 november 2003 22:50 schreef Maikel1 het volgende:
Van mij mag gcshop top spin nu wel opsturen
Tenzij je 'm pas laat hebt gepre-ordered. Dan wordt het woensdag ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 06-11-2003 10:04]
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:46 schreef sweek het volgende:
Daar komt toch ook een pc versie van geloof ik?
Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |