Ik kan er echt agressief van worden
Ik heb in mijn auto ook wel een extra versterker met een subwoofer, maar hiphop en gewone muziek klinkt dan gewoon lekkerder!
quote:Ik heb dus ook van alles in mijn auto hangen en draai voornamelijk hiphop en dan nog zeggen ze dat ik aso ben
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:17 schreef cosmick het volgende:
Het valt me op dat de meeste lui met zo'n basssysteem altijd van die fantasielose house draaien. Het gaat dus meer om het gebonk dat om de muziek denk ik.Ik heb in mijn auto ook wel een extra versterker met een subwoofer, maar hiphop en gewone muziek klinkt dan gewoon lekkerder!
trouwens ik rij natuurlijk niet de hele tijd rond met het volume op 100% dat vind me meissie niet egg ok
quote:Ik hoor bij die fopnegers ook vaak genoeg alleen maar een doffe dreun uit de auto komen.
Het valt me op dat de meeste lui met zo'n basssysteem altijd van die fantasielose house draaien. Het gaat dus meer om het gebonk dat om de muziek denk ik.Ik heb in mijn auto ook wel een extra versterker met een subwoofer, maar hiphop en gewone muziek klinkt dan gewoon lekkerder!
quote:Mijn pa heeft geen zes kilometer speakers in z'n auto hangen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:27 schreef PDOA het volgende:
Je hoort nou nooit een auto voorbijkomen met keihard Bach of Beethoven aan...
quote:Hier heeft de topicstarter het juist over
quote:Gek he?!
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:27 schreef PDOA het volgende:
Je hoort nou nooit een auto voorbijkomen met keihard Bach of Beethoven aan...
quote:
irritatie nr 1 !!!
Kijken jullie er dan trouwens ook zo stoer bij ??
zo'n : ik-draai-neger-muziek-en-zo-voel-ik-me-ook-gezicht ?
quote:Eh.. nee
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:46 schreef CIXX het volgende:
Hip - hop ... met versterker en subwoofer ??irritatie nr 1 !!!
Kijken jullie er dan trouwens ook zo stoer bij ??
zo'n : ik-draai-neger-muziek-en-zo-voel-ik-me-ook-gezicht ?
quote:Nee ? zonde joh! zou je is moeten proberen !! dan irriteer je nog meer mensen
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:50 schreef cosmick het volgende:[..]
Eh.. nee
quote:zodat jullie feyenoord hooligans eens met een reden wat kunnen slopen?
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:52 schreef CIXX het volgende:[..]
Nee ? zonde joh! zou je is moeten proberen !! dan irriteer je nog meer mensen
quote:Heb om de een of andere reden ook altijd meteen het idee dat de eerste cijfers op de nummerplaat het iq van zo'n bestuurder aangeven
quote:het kan inderdaad nog droeviger in dit topik
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:01 schreef brun het volgende:[..]
Heb om de een of andere reden ook altijd meteen het idee dat de eerste cijfers op de nummerplaat het iq van zo'n bestuurder aangeven
quote:Niet dat ik me moet verantwoorden tegenover jou hoor. Maar ik hou van muziek, heb een goede installatie in mijn auto en wil daar van genieten. Ik rij niet met mijn raampjes open en ga niet 98450398 keer rondjes rijden door de stad. Ik irriteer dus zeker geen mensen met mijn muziek.
quote:goeie house?!
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:03 schreef xstatic1975 het volgende:
Mja het typische van bass is dat het van buitenaf beter hoorbaar is in vergelijking met midden en hoge tonen. Die hoor je een stuk minder dus hoor je maar een klein gedeelte van de muziek en kan je dus niet inschatten of het goeie house is of niet.
quote:Zat deze persoon in 't midden van z'n Golf type 2?! Een uitgebouwde?! Met een "No Fear" stikker op z'n achterruit?!
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:31 schreef brun het volgende:[..]
goeie house?!
Phew, dan was ik 't niet... (Lage levensvormen zijn 't!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |