abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13944131
hallo,
ik gebruik nu al bijna een jaar de prikpil en ik heb eigenlijk een vraagje aan andere vrouwen die deze al langer gebruiken. Ik ben een maand of 2 geleden, weken een soort van eind ongesteld gehad. Toen dat eindelijk was afgelopen toen werd ik het weer een korte tijd en nu heb ik het best wel regelmatig een keer in de week twee of drie dagen. is dit gewoon nog steeds normaal en moet het nog ophouden en moet mijn baarmoeder zeg maar nog schonen? of iets anders? zou andere vrouwen misschien hun ervaring willen delen. want ik ga liever niet voor zoiets naar de dokter want die man heeft wel meer te doen.

gr. darkmind

pi_13952814
Ik zou gewoon wel naar de dokter gaan, daar is hij immers voor.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 11:31:36 #3
62852 Teigerin_1985
The bitch is back!
pi_13961738
Ik heb bijna 2 jaar aan de prikpil gezeten en ben er begin december mee opgehouden. Ik ben in die tussentijd nooit ongesteld of bijna of eind ongesteld geweest dus ik zou toch eens naar de dokter gaan. Toch zou ik heel erg oppassen met de prikpil want ik ben door de prikpil heel wat kilootjes aangekomen. Toen ik opgehouden ben met de prikpil ben ik meteen begonnen met de gewone pil om alles weer op regelmaat te krijgen. Ik zal je wel even vertellen dat je een wc in de buurt moet hebben als je stopt want ik moest wel 50 keer op een dag naar de wc om te plassen. Dit omdat je vocht ophoudt en dat er toch allemaal weer uit moet.
Ik wens je veel succes
Uit recent onderzoek is gebleken: -Treinen rijden NIET OP TIJD, maar op rails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')