quote:haha das waar.. jammer genoeg is heel pa zijn katn avnde familie zo....
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:13 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja ik bedoelde het gedrag gewoon, zijn vast wel mensen hier die dat ook doen maar mensen buiten limburg/brabant praten zo hard en schel en als ze dan ook tijdens het schreeuwen met bier gaan gooien
quote:Nou het is dat ik opgevoed ben als Nederlander maar als ik soms kijk naar België dan lijkt dat nog meer op ons dan dat de rest van Nederland dat doet
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:15 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is bijna je (natte) droom
of niet ?
quote:en dit jaar kan dat niet
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:15 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Maastricht is dan ook wel een studentenstad.. Maar met carnaval is het weer de beste stad om te zijn
quote:paar minuten lopen en je bent er
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:17 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Nou het is dat ik opgevoed ben als Nederlander maar als ik soms kijk naar België dan lijkt dat nog meer op ons dan dat de rest van Nederland dat doet
*Zosja - I'm Sorry*
en nu ben ik toch ff naar buiten, tot zo
quote:Ja ik kan me er best aan ergeren, ik kan het nog wel dogen als het knappe studenten zijn, maar een beetje compromis zit er van hun kant ook niet meer bij
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
haha das waar.. jammer genoeg is heel pa zijn katn avnde familie zo....
.
quote:Precies
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:18 schreef Cybart het volgende:[..]
paar minuten lopen en je bent er
*Zosja - I'm Sorry*
en nu ben ik toch ff naar buiten, tot zo
Buh-byee
quote:ik sta er nie meer van te kijken als er minstens tien steken onder water worden gegeven wat betreft mijn accent, achtergrond enzovoorts.
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:18 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja ik kan me er best aan ergeren, ik kan het nog wel dogen als het knappe studenten zijn, maar een beetje compromis zit er van hun kant ook niet meer bij
maar ja, alles beneden de rivieren weet zeker hoe ze het beste moeten leven, daarboven moeten ze het nog leren .
quote:Precies
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik sta er nie meer van te kijken als er minstens tien steken onder water worden gegeven wat betreft mijn accent, achtergrond enzovoorts.
.
maar ja, alles beneden de rivieren weet zeker hoe ze het beste moeten leven, daarboven moeten ze het nog leren
.
En nu ben ik weg!!
*geniet*
quote:Nee ik ben 1.83m, maar m'n hele grote blauwe ogen en blonde piek-krulletjes helpen wel
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:41 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
![]()
ben je ook nog eens erg klein dan ofzo?
quote:EEY! Ik kom verdomme niet voor niets volgende week zaterdag langs he! Naast zingen met Eef gaan we ook ECHTwel alle foute kroegjes weer af om de boel op stelten te zetten en te laten zien hoe het WEL moet!!!!! Verdorie-nog-aan-toe zeg...
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:12 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja klopt, ik wil gewoon even helemaal niet meer uit in Maastricht
quote:Gezellig samen met Mickey in Disneyland-speelland he
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:23 schreef Marc_mga het volgende:Ben op de pink party hier ook veel belgen tegengekomen, zijn gewoon supertoffe mensen
Ik ga later echt met een belg samenwonen
quote:dat zeg ik
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:51 schreef Waxxer het volgende:
whooaaahhh!!
quote:nou, dat van jou was behoorlijk eng
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:55 schreef Dance-Commander het volgende:[..]
dat zeg ik
Ik heb dus vanmiddag ADSL aangesloten bij een vriend in Dordt en we hebben bij de poffertjesboer gegeten. Vanavond naar de Regenboog en het was gewoon echt vet gezellig. Nou, ik ga slapen, wil morgen uitgerust zijn voor Enschede...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |